/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skriv kun hvis du har noget positivt!
Fra : mango
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 08-09-03 10:18

Ja så er den her!! Skriv om din dejligste oplevelse, skønneste ven, dejligste dag i dit liv, din uundværlige mand/kone/kæreste...ja alt som kan få denne lidt triste regnvejrsdag til at lysne.
Venlige positive hilsner
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 10:34

hmm, er der da slet ikke nogen der har noget positivt..hulk....
Jeg starter så:
Om 2 uger skal min mand og jeg på weekendophold..det fortalte han mig i aftes..han er dælme bare dejlig, kan jeg godt fortælle og jeg glæder mig som et lille barn, juleaftensdag!! Jubiiii

Mvh Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-09-03 10:35

Vel talt!

I dag skal jeg op til min mor og gøre rent... hun er syg pt (lungebetændelese), resten af os er bare meget, meget snottede! Men jeg er ved at være på højkant igen (og DET er positivt!)

I aften skal jeg op til Nordjysk Ridecenter og sige hej til en flink fyr, jeg mødte til VM i Herning for islandske heste. Samtidig skal jeg melde mig selv og min egen islænder til det årlige jubilæumsstævne. Vi skal starte en disciplin der hedder Alrid.. en slags skovtur, hvor man bliver bedømt på om hesten opfører sig pænt, om den er i form til det, man forlanger af den, om rytteren opfører sig ordentligt m.m. Det glæder jeg mig ret meget til...

Skoven er blevet mit andet hjem, nu hvor jeg har fået hest. Og selv en regnvejrsdag som i dag er pragtfuld til hesteryg... skoven står stille, dryppende, lydene er anderledes, lyset er anderledes, men der dufter og rådyrene er ligeglade med at det regner. Er man heldig klarer det en smule op og lyset falder skråt ned og rammer skovbunden, så bregnerne lyser op og giver den perfekte illusion om et magisk Tolkienlandskab.

Så på trods af en regnvåd mandag er der meget dejligt at hente i den store verden - stadigvæk!

Knus, Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 10:39

iih altså Chris..sidder bare og kan "mærke" din tur i skoven, hvor var det smukt beskrevet. Hils din mor og ønsk hende god bedring fra mig!! Ja dig selv også sæføli, dejligt du er i bedring.
Lyder sjovt med det der nye Alrid...hmm, vi skulle indføre en lign. disciplin her på Kandu

Knuser Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 10:58

Dum-di dum-di-dejligt
Hejsa, så er jeg tilbage igen... var lige væk i ½ times tid. Var oppe og afgive min +/- ½ liter blod hos den lokale Dracula. 'Det var da en positiv handling... så ud af røret med jer og ind på http://www.givblod.nu/
Senere... når hun vågner Skal jeg med datteren op og købe en loftssoveværelsenatlampebelysningsgenstand og så gennemhulle hendes loft (ny lejlighed) til et sammenligningsgrundlag hen a'la en schweizerost
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 11:01

Christina... du taber
Citat
om rytteren opfører sig ordentligt m.m. Det glæder jeg mig ret meget til...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 11:05

Det var godt CLAN..så er der nogen der kan få dit gode blod i årene
Ja pas nu på med at gennemhulle hendes loft alt for meget Kunne jo være hun ikke ville have dig til at hjælpe hende mere så?
Vi holdt "80" års fødselsdag i lørdags, og jeg må indrømme "den hænger der lidt endnu" Så jeg tror jeg lige tager mig en time på øjet..og når jeg står op igen håber jeg der er kommet rigtig mange positive indlæg.
Venligst Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 11:07

CLAN dog..tror du virklig?? Jamen Chris er da sådan en sød pige og hun opfører sig da upåklageligt

Nej jeg tror hun vinder

Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 11:10

Hej Sa*** nå nej.. Sus
Chris.. har godt af lidt røg

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-09-03 11:21

jeps, hvilket minder mig om at jeg er løbet tør for smøger, så jeg vil køre nu! MIN GAMLE MOAR SIDDER OG VENTER... (ups...caps lock!)

kan I nu være søde og positive... jeg kigger ind i aften!

kh Chris

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 11:32

Vi er positive
Christina -> Hvem kommer med hvem... http://marquardsen.homepage.dk/_blandet/blandet.htm
NB: Skal nok pille den af igen

Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 08-09-03 12:52

Ja men så vil jeg også forsøge at se positivt på tingene. Har i dag fået skiftet 2 ruder ud i min lejlighed, som min "søde" X-kæreste har smadret i løbet af den sidste uge. Så kan jeg jo sidde og glæde mig over, hvor smukt nypudsede, de tager sig ud........og forsøge at glemme, at han smadrede nr. 3 rude i nat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-03 14:13

Det glæder mig meget at kandu d.d. har bekræftet at jeg kun har 1 profil her på kandu.

mvh ans

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 15:30

ans... jeg har aldrig tvivlet, og hvis du havde, så ville det ikke bekymre mig
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 15:32

Ja, nu har jeg sovet i 2½ time..det hjalp, så er jeg frisk igen..
Tusnelda..træls nok, men godt du forsøger at se positivt på det, håber det bliver sidste gang..3. gang lykkens gang ikke sandt?
ans...synes det er dejligt at du kunne få det bekræftet!
CLAN LOOOOL
Hvad så Chris har du nu fået gjort ordentligt rent?

Mango

Accepteret svar
Fra : Tulletine

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-03 15:47

Jeg vil da gerne bidrage til dette skønne initiativ.
Min dejligste oplevelse af nyere dato må være forleden aften da min mand og jeg sad i sofaen, havde netop fordelt de sidste dråber rødvin i glassene og tændte for radioen. Ud af højtalerne lød "Still beliving" med Eran DD. Den sang har vi hørt ved alle vores ægudtagninger, ægoplægninger, spillet for maven og ikke mindst hørt under fødslen. Tårene kom bare frem hos os begge og knuset varede sangen ud. Vi fik sgu endelig det barn vi har drømt om og ønsket så længe!!!
Hun putter sødt her ved siden af, øjnene bliver mindre og mindre til melodien jeg tamper her på tastaturet.
Hav det super godt hvor end i er.
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 16:02

Tulletine, hvor er det dejligt for jer, stort tillykke med det. Hvor gammel er hun nu?

Knus sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-09-03 19:12

Dejlig tråd!
Har I alle nydt CLANS billede af mig på en shetlandspony?

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 08-09-03 21:22

Hej Sus
7 mdr. såååå det vare forhåbentligt ikke mange mdr. før vi er igang igen. Jeg var klar igen fra det øjeblik jeg havde hende i mine arme.
Har du selv børn ?
Jeg håber der kommer en masse dejlige historie ud af denne tråd.
Hej igen
TulleTine

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-09-03 22:11

Jeg kan da berette om min skovtur!
Skoven var lige så smuk og duftende som den plejer og hesten var eksemplarisk det meste af tiden. For at sige noget positivt om det tidspunkt den IKKE var eksemplarisk: Den kan løbe meget, meget hurtigt!!!!! Og det er godt nok, for det er lige gået op for mig at der er en hel del mere i den her "konkurrence-skovtur" end jeg regnede med.. bl.a. galopløb på tid...!

Christina

(sig nu noget pænt om Clans billede!!!!)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-09-03 08:09

Hi Hi i er søde Chris...og så ser i også sjove ud, det er da positivt

Tulletine ja jeg har selv børn 3 styks, en pige på 9 og 2 drenge på henholdsvis 13 og snart 15. Og de er også nogle dejlige unger! Fik dem tidligt iseng igår, så her til morgen var de så søde og friske..igår var de meget trætte da det havde været en hård weekend. Vi holdt jo fødselsdag, og de var ude og sove hos deres kammerater (de var en voksenfest) såee de har nok ikke sovet ret meget

Kommer tilbage lidt senere!!
Knus Sus

Ram har du ikke et eller andet positivt du kunne bidrage med???????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-09-03 08:11

DET var en voksenfest skal der selvfølgelig stå

Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 11:37

Nå jeg må vel hellere krybe til korset... Christina blev faktisk "overtalt", af en ikke alt for kvik person, til at tage en lille "off road" tur på den hersens Shetlandspony.
(Foto Dyrenes Gaard 2003) et positivt sted med mange positive oplevelser, og mig med positiv reklame.

Bryder mig ellers ikke om at kommentere folk, som ikke er her men...
Sus -> Ram er skam positiv, han kommer faktisk med rigtigt mange gode... se det positive!

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-09-03 11:45

Jeg har ALDRIG sagt at RAM ikke er positiv..savnede ham bare !

Men fint billede og ja det er et fint sted Dyrenes gård..

Skal til tandlæge med min datter nu..så må smutte
Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 11:50

Sus -> OK! Og sorry... vi misforstod vist hinanden

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-09-03 23:34

Jeg har lige været til et super spændende foredrag med den i hestekredse så berømte Ute Lehman... yderst positiv oplevelse!

Derudover har jeg redet to heste idag, så nu har jeg ondt over det hele.. så kan jeg mærke at jeg lever..dejligt

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 17-09-03 09:24

Tak for svaret Tulletine.
Håber din lille guldklump har det godt!
Knus sus