/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Smallere ansigt hvordan...????
Fra : supernoob
Vist : 1416 gange
50 point
Dato : 08-09-03 02:43

Hej

Hvordan far man hurtigst sit ansigt smaller altsa hvis ens kinder er lidt for brede... Vil lob vare det hurtigste eller hvordan gores det hurtigts, nar man er forholdsvis tynd...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 09:00

Hej supernoob
Løb hjælper dig ikke. Det er ikke i ansigtet, du taber dig først.
Med mindre du er parat til at betale en mindre formue på et kirugisk indgreb, så vil det hurtigste nok være at ændre på din frisure (synsbedrag). Det kan din frisør råde og vejlede dig med.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 08-09-03 10:45

Du skal ændre dine kostvaner undgå bla øl.

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 08-09-03 23:00

Jeg har hort at det er ansigtet man taber sig forst... Da man sa ofte ser folk der har tabt sig er tynde i ansigtet...???? Jeg vil bare have ansigtet en tak smallere, det burde da vare muligt...???

Accepteret svar
Fra : Surosi

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-03 15:16

Hej Supernoob

- jeg har været på kur i 1 måned og har nu smidt 3 kilo - Det er især overkroppen der er svundet mest ind - og kinderne! Så måske det også virker for dig...

Godkendelse af svar
Fra : supernoob

Dato : 25-09-03 00:11

Tak for svaret Surosi.