/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mærkelige knopper på penis
Fra : epoxy_88
Vist : 2428 gange
10 point
Dato : 07-09-03 20:37

Hej....
Det her spørgsmål er lidt pinligt...
Jeg er 14 snart 15 i november.
Jeg har nogle mærkelige knopper rundt i kanten af pikhovedet hvad er det og hvordan får jeg det væk???

Ps: min Penis er 15 cm lang, er den ikke for lille???

Pss: Jeg har ikke flere points!

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 07-09-03 21:14

Gå ned og spørg din læge......

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-09-03 21:29

Hejsa epoxy_88

Det lyder mest som talgknopper, som er en helt naturlig del af din krop. De er styret af hormonproduktionen, og derfor oplever mange fyre, at der bliver færre talgknopper med alderen. Men det er ikke sikkert, at de helt går væk nogensinde. De er på din pik for at producere talg, som holder din hud smidig og fugtig. Du kan ikke fjerne dem, og hvis du begynder at pille i dem, kan der gå betændelse i dem. Så bare lad dem være.
http://www.sexlinien.dk/brevkasse/faq.asp?faqid=16&kid=2

Det er normalt! Flertallet af fyre ligger mellem 12-18 cm.. Desuden vokser pikken til du er i starten af 20’erne
http://www.n.dk/brevkasser/sexolog/sporg/139.shtml

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Adrianne

Dato : 12-09-03 21:17

Mon ikke du har fået kønsvorter..??

Der kan godt gå flere måneder fra man er blevet smittet, til det vises..

Mvh Adrianne

Kommentar
Fra : hhhj

Dato : 13-09-03 16:44

Umiddelbart har briani helt ret, har selv haft dem siden jeg var på din alder og jeg er 27 nu.. De ændrer sig lidt med tiden, bliver mere eller mindre synlige, men hvis du er meget nervøs så gå til lægen med det. Altid better safe than sorry.

Husk at læger har tavshedspligt, så du kan være 100% sikker på at han ikke pladrer ud med det til nogen.

Ang. kønsvorter så er det en seksuelt overført sygdom, så den kan du kun få hvis du har været i seng med nogen der har det...

15 cm? Du har ikke noget at bekymre dig om, det er en ganske almindelig størrelse, piger kan godt blive skræmte hvis den er større

HH

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-09-03 15:24

Det lyder meget som at være kondolymer. De er forholdsvis ufarlige men kan smitte. Gå til din læge, og han vil ordinere en creme til dig som du ska duppe på dem en/to gange om dagen.

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 14-09-03 19:19

Jeg har ikke været i seng med nogen endnu...

Kommentar
Fra : hhhj

Dato : 14-09-03 19:23

Så er det IKKE en sexuelt overført sygdom.. Jeg synes du skal gå til lægen, og han vil fortælle dig at det er helt normalt.

Lad være med at være nervøs på den konto ihvertfald...

HH

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 14-09-03 19:31

Nu bliver jeg sgu lidt bange... Er det kondolymer eller talgknopper/kønsvorter??????

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 14-09-03 19:31

Nu bliver jeg sgu lidt bange... Er det kondolymer eller talgknopper/kønsvorter??????

Accepteret svar
Fra : hhhj

Modtaget 10 point
Dato : 14-09-03 19:37

Jeg synes ikke du skal være bange. Chancen for at det er kondylomer er SÅ lille for at få det selv om man er seksuelt aktiv, så hvis du ikke har været sammen med nogen... Hvis det ikke gør ondt eller irriterer er det talgknopper. Kondylomer KLØR!

Gå til lægen, og han vil fortælle dig at det er helt naturligt. Grunden til at jeg synes du skal gå til lægen er for din egen sjælefreds skyld.

HH

Kommentar
Fra : hhhj

Dato : 14-09-03 19:44
Godkendelse af svar
Fra : epoxy_88

Dato : 14-09-03 19:53

Tak for svaret hhhj.

/Jesper