/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win ME bruger/outlook express
Fra : fer
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 22-01-02 21:59

Hvis man feks. har to brugere i win me, kan man så have hver sin emailadresse i outlook express, dvs bruger a, skal ikke kunne se bruger b`s mail, og omvendt

V.H. Bent

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-02 22:20

Hej Bent
Håber dette kan hjælpe dig.

Der skal oprettes "identiteter"!

Hvad er identiteter?
Med identiteter er det muligt for flere personer at bruge Outlook Express og adressekartoteket på den samme computer. Du deler f.eks. en computer med et familiemedlem. Hvis I begge opretter en identitet, vil I hver især kunne se jeres egen post og jeres egne kontaktpersoner, hvis I logger på med jeres egen identitet. Når identiteten er oprettet, kan du organisere kontaktpersonerne, som du vil, ved at oprette undermapper.

Normalt opretter du identiteter, når du bruger Outlook Express (eller andre programmer, der bruger identiteter). Du kan kun oprette identiteter fra adressekartoteket, hvis du åbner adressekartoteket via menuen Start i stedet for via Outlook Express. Du åbner adressekartoteket fra menuen Start ved at klikke på Start, pege på Alle programmer, pege på Tilbehør og derefter klikke på Adressekartotek.

mvh
catbody

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 22-01-02 22:47

Tillæg
Et lille men tit overset trick er at bruge den facilitet som hedder Identiteter
Man kan oprette hele familien med forskellige identiteter og de kan selv vælge
et password og derefter modtage og sende deres egen post fra samme Pc
som resten af familien.
1. Opret identitet m/ password /brugernavn
2. vælg hvilken identitet der skal startes op med
og du/i er faktisk klar til at dele mailprogram men IKKE konti.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 22:33

> emailadresse i outlook express, dvs bruger a, skal ikke kunne se bruger
> b`s mail, og omvendt

Du kan åbne outlook og så vælge File> Identities og resten går som slag i
slag. Her kan du også sætte pw på.

mvh

Kasper

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-01-02 23:32

Til vestergade
Hvad er der galt med den kommentar som catbody kommer med
så vidt jeg kan læse er det akurat det samme du skriver i din kommentar?
fandt du ud af at dit formodet svar ikke var så god efter du have læst catbodys kommentar-som er det helt rigtige svar på dette spørgsmål
Brian

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-02 01:48

Til Brian
Tak for det Brian, nu håber jeg bare at Bent afviser Vestergades svar og accepterer mit.
mh
H.C.M.Andersen (Catbody)

Godkendelse af svar
Fra : fer

Dato : 23-01-02 06:51

Tak for svaret catbody.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-01-02 09:22

Til Catbody
Det glæder mig du fik dine point fra Bent
MVH og en forsat god dag Brian