/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
RyanAir
Fra : blyb
Vist : 683 gange
30 point
Dato : 07-09-03 14:42

Er der nogen der har kendskab til dette selskab?

De er jo billige, men er det sikkert nok at rejse med Dem? Jeg tænker i den forbindelse på "sikre" afgangstider/ ankomsttider

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 07-09-03 16:50

De er primært billige fordi de flyver lidt "skæve" afgange og fordi de benytter mindre lufthavne (f.eks. Stansted i stedet for Heathrow). Jeg har prøvet dem 2 gange, og det har klappet perfekt begge gange.

Mvh Erling

Accepteret svar
Fra : sjubbi

Modtaget 30 point
Dato : 07-09-03 19:19

Jeg har samme positive oplevelse som Erling, men du skal især være opmærksom på at du booker i det absolut korrekte navn som det navn der står i dit pas, da de ellers forlanger en ny booking med deraf følgende tillægspriser som i øvrigt godt kan være ret høje - tro mig, jeg har prøvet det. Ligeledes skal du hvis du skal foretage flyskift undervejs sørge for at du har minimum 3 timer imellem ankomst og afgang - dette p.g.a. evt. forsinkelser. Når du ikke det næste fly er du strandet. Min datter har oplevet at komme for sent til Stansted hvor hun skulle skifte fly med afgang til Dublin kl. 21:30 - hun kom først med den næste dag kl. 17:00 og oven i købet til en væsentlig højere pris (en meget lang nat i lufthavnen London Stansted). Men personligt har jeg ingen problemer haft med Ryan Air som jeg har rejst med 2 gange.

Mvh Povl

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 07-09-03 19:27

jeg har fløjet med dem både fra Århus og fra Esbjerg og begge gange kom vi afsted til tiden og landede til tiden
jeg har også hørt at man skal beregne GOD til inden check in da det KOSTER at få plads på et andet fly
ellers gode ture

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-09-03 21:23

Jeg har meget gode erfaringer med ruten Frankfurt Hahn til Stansted og til Malmø.
Jeg rejser til Pisa fra Frankfurt om et par uger.
Frieda

Godkendelse af svar
Fra : blyb

Dato : 09-09-03 15:53

Tak til alle for jeres indlæg.

Ekstra tak til Sjubbi. Du kom med ret vigtige oplysninger vedrørende forberedelsen af rejsen.