/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Tip om hundetandpasta.
Fra : Birgitta
Vist : 458 gange
30 point
Dato : 07-09-03 14:40

Da jeg ikke er superbruger kan jeg ikke stille tips. Derfor dette "spørgsmål". De dyrebare points går selvfølgelig til den, der først bruger spørgsmålet til et tip.

Hvis man synes, at hundetandpasta er dyrt, så kan man i stedet købe en dåse "Tandkridt" i Matas. Det er såmænd bare fint formalet kridtpulver. Et par teskefulde røres op med lidt vand i f.eks. et æggebæger til lidt tyk konsistens . En almindelig (menneske) tandbørste i passende størrelse er god nok. Jo tidligere man begynder at børste hundens tænder, jo nemmere er det at vænne den til det.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-09-03 15:46

Hejsa Birgitta

Da kan da selv oprette dig som superbruger
så kan du da selv ligge dit tip ud

SE HER
Når du bliver superbruger hos kandu.dk, vil du straks få tildelt 200 ledige point, som du kan bruge til at stille spørgsmål/læse svar. Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren. Du får også chance for at vinde nogle af de flotte gaver som vi udlover til de personer, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

For at registre dig som superbruger tryk
http://www.kandu.dk/dk/user.asp

Mvh Og en forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-09-03 17:05

Jeg er normalbruger af princip. Jeg bryder mig ikke om pointsystemet, der får folk til nærmest at rive hovederne af hinanden af mistro. De points, jeg får hver gang jeg logger på, rækker fint til at købe og stille billige svar og spørgsmål.
Jeg gider ikke at være med i konkurrenceræset, og vil gerne vise, at man ikke behøver at blive superbruger...
Hvis du ikke vil stille tippet, Brian, så er der nok en anden, der vil..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-09-03 17:55

Hej igen Birgitta
Nu skrev jeg ikke min overstående kommentar
for at fornærme dig
men kun fordi jeg troede,at du ikke var klar over hvordan,man blev superbruger.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-09-03 18:36

Ikke fornærmet... -hæver lige pointsene...

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 30 point
Dato : 07-09-03 19:48

Og jeg har lagt det ud som tip for dig, men du behøver såmænd ikke give mig points af den grund... gør det fordi vi har færdedes i mange "hundetråde" sammen!
Og jeg synes det er et godt tip!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-09-03 20:35

Prøv ikke at stikke en tandbørste i skuffen på vores gravvapsere. Så smutter tandbørsten med tilbehør + et par fingre
Tyggeben af oksehud sørger for de har pæne bisser... uden tandsten, og så er det samtidigt en godbid.
Tippet er sikkert godt til mindre mundhysteriske vapsere
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-09-03 20:56

NB: Christina... du er mere have-minded end mig, så sving lige ind forbi http://www.kandu.dk/dk/spg/22076 måske du kan hjælpe Brigitta
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-09-03 21:35

Hej Søren.. har været inde og kigge på den, men kan ikke finde noget på nettet... lyder som en mystisk plante!!!

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 08-09-03 18:00

Tak for hjælpen, Christina.. -Den mystiske plante ser ud til at være en pigæble.... som er meget giftig... --men det er en helt anden historie...