/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hjælp til at finde et netværks program
Fra : mariusn
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 07-09-03 11:44

For mange formateringer siden havde jeg et netværks program for og kortlægge, det netværket jeg er / var tilkoblet.
Når en startet programmet måtte jeg taste ind min egen ip samt subnet mask (hvis jeg ikke husker helt fejl)
Efter at en havde indtastet disse data begyndte programmet og søge i gennem intranettet og undersøgte hvilke maskiner som var online, og hvad slags maskine det var samt hvilke services de kørte. Det som jeg bæst kunde lige med dette programmet var at netværket blev grafisk repræsenteret, og det var mulig og klikke på de enkelte maskiner for mere info.

Er der nogen som kender dette program?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-09-03 17:13

Det skulle vel ikke være FTP Pro? Altså ikke free/share ware versionen, eller Network Monitoring se http://www.ipswitch.com/

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-03 17:16

Kig evt. ind på http://www.ipswitch.com/Products/WhatsUp/index.html her kan du hente og teste en gratis prøveversion

Godkendelse af svar
Fra : mariusn

Dato : 09-09-03 11:05

Tak for svaret CLAN.
Det var ikke det programmet jeg tenkte på med det virker da det programmet der og *