/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kontakt
Fra : dabj
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 07-09-03 09:11

Findes der en måde at komme i privat kontakt med en anden bruger uden at man i dette forum er nødt til at oplyse sin E-mail adr. eller tlf.

M.v.h
Dabj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-03 09:20

Kun hvis den anden bruger vil oplyse sin e-mail adresse eller telefonnummer.

mvh ans

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-03 09:28

-> ans
Surt sjov, det er der vist ikke mange der har lyst til i disse ulvetider.
Jeg har nemlig et spørgsmål, hvor jeg kan forudsige at det vil kræve personlig kontakt
m.v.h
dabj

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-09-03 10:59

hejsa
man kan jo lave en email adresse mange steder på nettet, den kan man jo så bruge kun til det formål, ide?
m v h

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-03 11:10

Hvis begge parter er inforstået, så kan i finde min mail ved at trykke på mit navn, så skal jeg da gerne hjælpe med at skabe kontakten....
MEN lad være med at omskrive min mail-adresse

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-09-03 11:11

hej
Fortæl personen at du gerne vil i kontakt.. der kan jo altid oprettes en hotmail til formålet. Det kunne du fx gøre...altså oprette en hotmail!.. og så bede vedkommende skrive til dig.
Mvh Christina

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 07-09-03 11:59

Tak for svaret Uffe29.
-> Uffe29---jeg vil måske benytte mig af dit venlige tilbud.

->~~~~--- tak for de gode svar
Mange hilsener Dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-09-03 12:00

Der skulle stå a l l e

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 07-09-03 12:01

Som skrevet skal begge parter jo være enige, og det nemmeste er jo nok som også skrevet at du opretter en "anonym" emailadr. til den slags, og da kan jeg da foreslå det udmærkede danske sol

http://www.sol.dk/

Når du har stillet det spørgsmål, som du mener kræver mere personlig kontakt, kan det jo også være den der svarer har en "anonym" mailadr han/hun vil opgive, hvis de ud fra spørgsmålet kan se det ikke kan klares her på forummet, du kan jo i spørgsmålet selv gøre opmærksom på du ønsker personlig kontakt.

Når alt kommer til alt er Kandu vel til, så alle kan få glæde af spørgsmål og svar, og IKKE et kontaktforum

mvh
Bantam