/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Styling af Nokia 3510i
Fra : tobias_jacobsen
Vist : 711 gange
50 point
Dato : 06-09-03 23:01

Jeg er godt træt at det lidt tøsede udseende telefonen har med orange lys i siderne og orange knap i toppen. Er der nogle som kender et sted hvor man kan købe andre plasticting så man kan andre det nærrige udseende på telefonen?

Kommentar
Fra : LeJardin

Dato : 06-09-03 23:33

du kan finde forskellige covers her : http://www.nokia.dk/phones/3510i/enhancements.php?cat=655446
LeJardin

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 08-09-03 21:49

Jeg vil tro, at hvis det lykkes dig at finde sådan en opfindelse (som i øvrigt er meget velkommen), vil det nok ikke være på Nokias hjemmeside, da jeg ikke tror de har planer om sådan noget. Desuden er det jo ikke aftagelige dele du omtaler.
Prøv med en sprittus?

Kommentar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 09-09-03 08:51

Dele er aftagelige, hvis man har en lilleskruetrækker. Jeg har set flere 3510i med andre farver end standard: Orange. Gennemsigtig er en af dem.
Det må være muligt at opdrive et eller andet mærkeligt sted, for hvad er ellers meningen med de skide covers hvis telefonen stadigvæk har en fucking orange farve på siden!

Accepteret svar
Fra : Hended

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-03 15:06

gennemsigtig.....hmmm.....
Tro du så ikk det har været en 3510?
Og toppen var grøn?

Godkendelse af svar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 10-09-03 16:54

Tak for svaret Hended.

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 10-09-03 21:59

Personligt har jeg en 3510 med 3510i cover og et eller andet købt tastatur = dele fra tre forskellige phoner. Det ser sku bedre ud end da jeg fik den...

Kommentar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 12-09-03 18:33

Ok. Ja det er en måde at gøre det på.