/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Billeder fra Realone player fremviser
Fra : hsvensson
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 06-09-03 22:26

Er der nogle som kender en metode så det er muligt at tage et billed fra en film vist i Realone Player.
Jeg har prøvet med funktionen Alt-print men dette giver kun rammer og ikke indholdet.
Skal bruges i forbindelse med modelbyg.
Mvh
Henning

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 07-09-03 11:51

hej...
jeg trår ik det er muligt i real one player...
jeg bruger et program der hedder"medion power dvd" og der kan man..

xtrain

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 07-09-03 12:31

hej igen... lige en lille rettelse program hedder medion power cinema og ik medion power dvd...

xtrain..