/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
God værksteds humor???
Fra : Toupie
Vist : 454 gange
1 point
Dato : 06-09-03 20:48

Jeg har i de sidste par dage fulgt med i skærmyslerne herinde - og dem har der ikke været så få af

Jeg har det sådan, at folk kan svine hinanden til i det omfang de lyster....det får kun min hverdag til, at se så dejlig ukompliseret ud

Men at give 1000 point for, at svine andre til.....er det god værksteds humor, eller er det at opfordre til endnu flere uenigheder herinde???

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 21:05

>Toupie.

Hvad synes du selv???

Om det er god eller dårlig værkstedshumor, må være op til den enkelte at afgøre. En ting er vi vel fuldkommen enige om, og det er, at pointejeren kan gøre med med sine point hvad vedkommende vil. Selv om der skulle være tale om en dobbeltprofil - hvad der ikke er - så er det iflg. Kandu's regler heller ikke "ulovligt".

Jeg har for mit eget vedkommende puget adskillige tusinde point sammen, og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med dem. Derfor giver jeg rundhåndet ud af dem, vel at mærke, når det passer mig, og selvfølgelig til hvem det passer mig.

Jeg kiggede lige i din profil, og bemærkede mig, at du bl.a. skriver at du ikke er på Kandu for pointsystemets skyld. Så kan jeg da godt lure lidt på, hvorfor du går op i hvordan en "spørger" fordeler sine point.

Men klart..... du har da lov at spørge. Jeg kan bare ikke give dig en bedre grund.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-09-03 21:06

Jeg tror, visse brugere ser sådan på det, at hvis man
betaler 1000 point for at få ret, så har man fået
meget mere ret, end hvis man betaler fx 2 point for det.

Og det er jo i sig selv ganske morsomt.

Men god værkstedshumor - det ved jeg nu ikke rigtigt.
Ufrivillig værkstedskomik er nok en bedre betegnelse.

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 06-09-03 21:49

Så kom dommeren på banen igen - lad os få en sang over det

Utroligt som du skal stikke snotten i alting - men fair nok. What ever makes yopu happy.

Bue

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 21:59

S.B.L

......øhhh... hvem var den bemærkning rettet til????

Jeg ser gerne, at du holder kammertonen i denne tråd (gælder alle)

// Toupie

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 06-09-03 22:01

> toupie

Hvis man skal gøre, som i reklamen, for god værkstedshumor. Så skal du bare grine af det hele.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:02

>Toupie.

Nu må du vist lige klappe hesten, det er jo ikke en privat chatklub du er på. At du har oprettet tråden, betyder jo ikke at du har hånd og halsret over den.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-09-03 22:11

Jo, det betyder det vel sådan set ram, for toupie kan lukke tråden lige præcis når det passer hende! Og efter de sidste dages "skærmydsler" ville det måske være rart med en tråd, hvor dødstruslerne ikke ligger lige om hjørnet!

Jeg synes ikke, der er meget humor over pointene længere. Men jeg erkender blankt at mit ekstra-blads gen er blevet stimuleret meget i løbet af de sidste dage! Jeg bryder mig dog ikke om at folk udlover læssevis af points for at få mulighed for at "nakke" nogen. Så... dårlig værkstedshumor!

Uden at ville gøre mig til dommer synes jeg tonen herinde meget hurtigt bliver agressiv. Skulle vi ikke prøve at vende bøtten engang?

med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 22:18

Ram2

Nææ, det har du jo helt ret i, men jeg kan vel komme med min mening på lige fod som alle andre - og hvis jeg ikke bryder mig om bogstaverne i tråden, kan jeg jo lukke den

Jeg må jo også give dig ret i, at du kan bruge dine point som du vil..........som forøvrigt er velfortjent..... men det kunne godt minde lidt om det Rellom er inde på, og så kan det jo diskuteres om det er god værksteds humor eller ej.

Ingen herinde er bedre end andre, vi giver vores piont til dem vi har mest sympati med, men jeg mener ikke det er nødvendigt at forhøje dem, for at markere hvor usympatisk en anden person er....det minder lidt om chikane.

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:19

>Skingur.

Ja, Toupie kan lukke tråden, og så..... Hvis man ønsker det, kan man jo blot fortsætte efter den er lukket. Med hensyn til pointene, så har der aldrig været megen humor i dem, men nu er de der, så lad os lege med dem. Jeg hører ikke at du er misundelig vel?? Nej det kunne jeg heller ikke forestille mig

Toupie kan da stille alle de betingelser og krav op hun vil, det er der da ingen der behøver at rette sig efter (selvom hun kan lukke tråden)

Mvh
Ram

Og man kan da stille alle de betingelser op man vil

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-09-03 22:21

øh..misundelig...er ikke helt med?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-09-03 22:22

Ram..føler mig lidt dum.. de point toupie refererer til, er det ikke dem scooter udlovede for din adresse????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 22:23

Må hellere lige tilføje........at i tråde som denne og lign. giver vi vores point dem vi har mest sympati med

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:24

>Toupie.

Det har hele tiden været min mening at sætte dem op til 500, men undlod det i starten for at slippe for de velkendte "pointjægere". At min tillægsbemærkning så var på kanten, det er muligt - det kan diskuteres.

Ja ja ja du kan lukke tråden, men ikke mere end at hvis man ønsker at fortsætte den, så gør man bare det - så jeg kan ikke rigtig se "fidusen" i den ret.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 22:26

skingur

Nej, det er ikke dem..........men dem syntes jeg var helt usmagelige

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:26

>skingur.

Naeeej - det er ikke. Det er dem JEG gav SBL for svar i de 2 tråde jeg oprettede vedr. scooter (Går jeg da stærkt ud fra)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:28

>********

Hold da k.... her går det godt .

- Jeg smutter ind og ser Vagabonderne på Bakkegården (mindre kompliceret)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 22:29

Ram2

Jeg takker for din forklaring.........det sætter tingene lidt i perspektiv

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:33

>Toupie

Alt forladt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 22:35

Ram2

God fornøjelse med Vagabonderne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 22:50

>Toupie.

Jeg blev snydt for slutningen så nu er jeg sur og går til ro. Godnat

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 06-09-03 22:53

Godnat ram2 drøm sødt

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-09-03 08:07

S.B.L's indlæg ser jeg først nu.

Spøjs bugtalerdukke Ram2 har fået sig der.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-03 08:18

S.B.L. har også haft god tid til at sætte sig ind det. S.B.L. har været bruger fra den 17.07.03.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-09-03 09:18

>Ans

50 dage er rigeligt - riiiiiiigeligt til at gennemskue mr.fidelius kvalme karakter. 1 time er nok.
Du selv har været på Kandu i en "evighed" - siden 1/6 - 03, og fører dig frem som den sande skolemester. Dine moralske bøvser gennemsyrer mange af dine kommentarer, i stedet for at besvare de spørgsmål du møver dig ind i.

Så hvis kommentarers lødighed er betinget af tiden man har været på Kandu, så kan du da roligt skrue ned for bluset lille ans.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-09-03 11:10

Ram2

Ans lader sig vist ikke provokere.

Så hende lykkes det dig nok ikke at få "bortvist" fra kandu
- endsige meldt til kriminalpolitiet.

Men du finder nok en anden, som egner sig bedre.
Du har jo øvelsen.

Flere vil sikkert reagere ligesom Scooter, blot du hælder
tilstrækkeligt meget af din indre mødding ud over dem.

Så op med humøret!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-09-03 11:26

Ans: Jeg stiller lige dig et spørgsmål.

Hvordan kan det være, at du bliver ved med at ævle rundt i om hvorlænge folk har været brugere her på Kandu?

Hvis du kigger på dette link: http://www.kandu.dk/dk/spg/16673
blev du vist selv anklaget for alt det du nu selv spytter ud med her og der og alle vegne.

Læg mærke til at Mone i det sidste indlæg gør opmærksom på, at du allerede havde stillet dit åndsforladte spørgsmål tidligere- bare under en anden profil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-03 11:33

> fridaflip
Skal du ikke passe dit syge barn?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-09-03 11:34

Læg også mærke til, at Mone beklager, hvis hun har taget fejl.
Det er ikke første gang at du - af alle - anklager ans for at dobbeltprofilere. Det gør man kun, hvis man har meget håndfaste beviser, som fx at brugeren underskriver sig med et forkert navn.

Du har vist ikke så meget at skyde folk i skoene. Det er overordentligt svært at tage dig alvorligt, og jeg synes egentlig, du burde undskylde over for ans.

Muvh Christina

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 07-09-03 11:39

Så kom denne tråd alligevel ned på et plan, jeg ikke har lyst til at deltage i- derfor lukker jeg den nu, og dem der vil fortsætte kan gøre det, men det bliver uden min medvirken.

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-09-03 11:50

Undskylde over for Ans???

Helt ærlig Christina- Jeg så ikke nogen undskyldning fra dig i selvsamme tråd.

Til Ans: Patrick er kommet sig, men tak for omsorgen...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-09-03 12:02

Lige en ting til...

Hvad er det der får jeres PIS i kog m.h.t dobbeltprofiler.

Er detfordi, at jeres chancer for at vinde en "blender" bliver formindsket??? SUR RØV... ;-p

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-09-03 12:05

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-03 12:30

Hvad er det, der får brugerens pis i kog, når han/hun bliver afsløret?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-09-03 12:42

Til storsnyderen
Fridaflip
Du gør mig

Dobbeltprofiler er ikke ulovlig
bare der ikke snydes indbyrdes imellem disse.

Når ærlige kandubruger
bruger meget tid på at hjælpe andre
Så er det sku da klart at sådan en som dig og din bedre halvdel,kan sætte ens pis i kog
når man komme uærlig til point.

Hvis du ikke selv er ude på at vinde månedens præmie
så kan jeg sku ikke forstå HVORFOR du snyder så det basker??

Jeg syntes også at du istedet for at være herinde
burde passe din alt for syge barn.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-09-03 14:03

Ans nu forbløffer du mig.
Fortæl mig nu ikke, at du virkelig tror du afslørede min dobbelt profil.
Jeg afslørede sgu da mig selv og sad bare og ventede på dig.

Hvorfor tror du, at svaret i spørgsmålet "Nybagt far" først blev accepteret efter du havde været på banen???

Brian: Du gør også mig
Så det har vi da tilfælles. Betegnelsen "storsnyder" er jeg/vi da kun stolte af.

Hvordan kan det i øvrigt være, at du endnu ikke har fået mig og kæresten smidt ud fra Kandu??? Kan det VÆRE, de ikke tager imod klager fra andre dobbelt profiler????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-09-03 15:36

Fridaflip

Tyv tror hver mand stjæler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-03 16:32

fridaflip/Pinnochio afslørede sig selv. Men jeg tror ikke på at det var meningen. Du dummede dig bare.
Og hvorfor lige vente på mig?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-09-03 17:09

DU godeste – Jeg klasker mig på mine fede lår af grin. Mage til skreven gang lort skal man lede længe efter. Par nr. 7: Den selvklæbende Mr.3M & den selvelskende og svingende moralens vogter og latterlige Ans kører derud af på en ensporet bane der ender i nothing.

Og til Rello3M – så har scooter selv aspireret til sin fjernelse fra Kandu med sine trusler, som du synes er helt i orden, hvilket siger utrolig meget om dig. Efterfølgende, måske på foranledning af andre eller på eget initiativ, har Kandu så fjernet ham – men i dine overtissede vingummibamsesalmetåger er det fuldstændig forbigået din snæversynede horisont.

Hvad jeg foretager af anmeldelser rager sgu da ikke dig – men du elsker at havde din snot inde alle vegne.

Det er vist første gang jeg oplever at de tilgængelige med bogstaver skrevne negative superlativer samt smileys, ikke rækker til at beskrive klovne-figurerne Rello3M og latterlige ans .
De repræsenterer simpelthen noget der ligger ½ meter under bunden. Den diminutive Mr. Nice guy - Rellom, og den store moralens vogter Ans er simpelthen til at få fnat, spat og røde myrer af.

Fridaflip / Pinocchio, eller hvad du end hedder, det er kanon godt gået, at du lige kan sætte fingeren på det centrale i opbygningen af Kandu’s pointsystem, samt blotlægge fnatmiden Ans, så dens sande jeg, er tydeligt for enhver. At du lige brugte den historie om barnet, til at tænde ilden med , var måske i overkanten, men på den anden side, den virkede så det brager. Specielt skal du og moone have ros for at have gennemskuet. ans i trådene: http://www.kandu.dk/dk/spg/16673 samt http://www.kandu.dk/dk/spg/13658#127799

Og til dig Skingur.
Hold dig for god til at hoppe på 3M’s og ans’ tåbeligheder. Hold en ret linje, så du ikke bliver forvekslet med vindbøjtelen Rellom og hans salmetåger. Nedenst. dit indlæg, som Fridaflip henviser til.

[citat]
allerede i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/16569 var ans klar over hvordan alting fungerer samt klar over, hvordan andre mennesker er!!!!!! Spørgsmålet stillet tidligere i tråden ang. mistanken om at det kun profilen,der er ny her, er ikke blevet mindre for mit vedkommende. Og det er useriøst! Det er også useriøst at blive ved med at anklage folk, der arbejder på at besvare dit spørgsmål, for at være useriøse.
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 07-09-03 18:35

ha ha, hold da helt op dette er lige til Anders And & co. Jeg er ikke selv så meget på kandu længere, men engang imellem hopper jeg da lige forbi for at se hvad der sker...

Ram2: tilsyneladende er du sikker på, at du nu har afsløret ans. Du skriver adressen på 2 tråde, men selvom jeg har læst dem begge igennem, kan jeg nu ikke finde nogen form for ligheder mellem de 2 brugere, som du åbenbart synes er de samme... En anden ting, som faldt mig sjovt til hovedet var den måde du rigtigt, skal være efter ans på, og rose fridaflip med, at det var skide godt, at skrive under med det gale navn (hvilket jeg helt klart IKKE opfatter som en fælde, men som én stor bommert). Men tilsyneladende synes du, at du selv er skide god, ved at hævde at ans er en fnatmide og henvise til links hvor du håber på at andre folk med din form for indsnævrede forsøg på at emittere Al capone kan se at der er ligheder, som ellers synes mig meget fjernt. Du skulle følge lidt mere med i ”du gådeste” (du kan finde det i et hvert Anders and blad). I stedet for at gøre så meget ud af at fortælle hvordan du synes at Ans er en fnatmide på grund af hun fik afsløret fridaflip, burde du skænke dine egne gerninger en enkelt tanke i ny og næ. Så vidt jeg kan se, vil du gøre alt for at afsløre Ans selvom der ingen tegn er på at hun har en dobbeltprofil hos kandu. Men det er da godt at du må brokke dig og hævde at ans har endnu en profil.
Men hvorfor synes du, at det er okay, at du beskylder folk, hvor der ikke engang er tilstrækkelige beviser? Så spøgsmålet lyder, om det egentligt er Ans som er en fnatmide, og det ikke bare er endnu et forsøg på at kaste med sten selvom man selv bor i et glashus. For så vidt kan jeg se er det ikke ans du gør til nar, men dig selv…

Peace out…

JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-09-03 19:33

Vel talt, JudAs.J.LAiR.P

Men for Ram2 handler det om at sætte sig selv i scene.

Og man må jo indrømme, at han på sin vis er den mest
betydningsfulde person på Kandu.

For den betydning, han tillægger sig selv, overgår langt,
hvad alle vi andre er i stand til at tillægge både os selv
og hinanden.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-09-03 23:31

TIL ANS:

DU SKRIVER: (Hvorfor lige vente på mig)??????????????

Fordi "YOU ARE A MORON"

Fordi du er så satans selvretfærdig.

Fordi du som RAM skriver, er MORALENS VOGTER. Og sidst men ikke mindst, fordi du er for nem at narre, og fordi jeg/vi ganske enkelt ikke tror på dig, heller ikke selv om du i din egen forskruet "fantasi" er den eneste KANDU brugere der har modtaget en mail fra Kandu Teamet. Fortæl mig liiiige, hvorfor du er den udvalgte ud af mange DER BLIVER TAGET SERIØST"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-09-03 18:31

Fy da føj da - hjemme efter ferie - og I kører videre derudad ... jeg synes nu det er smukt gjort at Kandu smed scooter ud ... det var bare det jeg ville fortælle, alt det andet ( hvorend jeg gerne ville ) gider/orker jeg ikke kommentere, det er sgu`efterhånden så indviklet ....

hvem er meldt ind hvornår - hvorfor - hvor mange osv osv osv !!!

Nå, men rart at være blandt jer alle igen...

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-09-03 18:34

Hejsa karina
Velkommen hjem
håber du har haft en rigtig god ferie.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-09-03 23:18

Til Ans.
Hvis du stadig ikke forstår, hvorfor jeg ventede lige netop på dig, så tjek venligst
Nedenstående links. Alle indeholder kommentarer fra dig, der TYDELIGT viser din egen mistænkeliggørelse af alle andre end lige dig selv.

Jeg mente at eftersom du så ihærdigt eftersøgte forræddere, ja så fortjente du sku også at finde en.

Eneste kommentar jeg har til disse links er at Briani´s tidligere kommentar

Fra : briani Dato : 07-09-03 15:36

Fridaflip

Tyv tror hver mand stjæler.

Den passer sku vældig godt på dig.

http://www.kandu.dk/dk/spg/18376
http://www.kandu.dk/dk/spg/16673
http://www.kandu.dk/dk/spg/20097
http://www.kandu.dk/dk/spg/19378
http://www.kandu.dk/dk/spg/19381
http://www.kandu.dk/dk/spg/18061
http://www.kandu.dk/dk/spg/16779
http://www.kandu.dk/dk/spg/18217
http://www.kandu.dk/dk/spg/18116

http://www.kandu.dk/dk/spg/21847
http://www.kandu.dk/dk/spg/21831

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-09-03 23:19

Til Ans.
Hvis du stadig ikke forstår, hvorfor jeg ventede lige netop på dig, så tjek venligst
Nedenstående links. Alle indeholder kommentarer fra dig, der TYDELIGT viser din egen mistænkeliggørelse af alle andre end lige dig selv.

Jeg mente at eftersom du så ihærdigt eftersøgte forræddere, ja så fortjente du sku også at finde en.

Eneste kommentar jeg har til disse links er at Briani´s tidligere kommentar

Fra : briani Dato : 07-09-03 15:36

Fridaflip

Tyv tror hver mand stjæler.

Den passer sku vældig godt på dig.

http://www.kandu.dk/dk/spg/18376
http://www.kandu.dk/dk/spg/16673
http://www.kandu.dk/dk/spg/20097
http://www.kandu.dk/dk/spg/19378
http://www.kandu.dk/dk/spg/19381
http://www.kandu.dk/dk/spg/18061
http://www.kandu.dk/dk/spg/16779
http://www.kandu.dk/dk/spg/18217
http://www.kandu.dk/dk/spg/18116

http://www.kandu.dk/dk/spg/21847
http://www.kandu.dk/dk/spg/21831

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-09-03 23:19

UPS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-09-03 09:43

Til Fridaflip
At lyve sit barn DØD SYG
For at snyde med sølle 200 point
Det fortæller hvilken typer dig og Pinnochio er.
Jeg græmmes
SKAM JER
http://www.kandu.dk/dk/spg/21602

Til Karina
Du skriver længere oppe
” jeg synes nu det er smukt gjort at Kandu smed scooter ud”
Ja men han er inde i varmen igen
Kandu og Ram2 har valgt at give ham en chance til
Jeg vil godt have henvist dig til diverse links,som omtaler dette
Men disse er blevet fjernet
Jeg troede ellers ikke at man kunne slette spørgsmål herinde,når der var kommet en del kommentarer til disse
Men alt kan lade sig gøre herinde,i disse tider

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-09-03 10:13

>>Hej Brian ....

Jo tak har så bestemt haft en skøn ferie .... *S
Ja efterhånden som jeg kom gennem mine mange mails gik det op for mig at scooter vel nok er tilbage .... sammen med en del andre herinde - der burde være hvor peberet gror - jeg er nu stadig af den mening at scooter skulle have været holdt ude, uagtet hvor meget vedkommende "fortrød og undskyldte".....

Men det er ikke min afgørelse - formoder Ram og kandu er kommet frem til den løsning.

Desuden er der intet der slår en uges ferie og så vender man tilbage og forsøger at følge med - desværre er mange tips og indlæg slettet, så det gør det lidt svært at følge med. Ingen sæbeopera slår det her i hvert fald.

Ja mærkeligt det kunne lade sig gøre at slette alle dem - når nu man tænker på de ikke gad slette så meget andet de er blevet bedt slette - men sådan er der så meget .... ude af øje ude af sind.

Karina *S

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 10:31

>Brian.

Med hensyn til Fridaflip, må du da indrømme, at vedkommende peger på noget essentielt. At hans fremgangsmåde er usædvanlig og bringer nogens pis i kog. er forståelig, i det folk der oprigtig ønsker at hjælpe eller blot vil være deltagende, føler sig misbrugt.

Med hensyn til scooter, så overfortolker du, når du siger at jeg også gav scooter en chance mere. Min kommentar til Kandu i den mail hvori de skriver følgende:

Citat
Hej Ram

Så har vi fået en e-mail fra scooter, hvor han fortæller at hans trussel var ren luft.

[CITAT]
Håber i lukker min side op igen da jeg har meget fornøjelse af at være på kandu. Jeg mener selfølgelig ikke noget med det jeg har skrevet til RAM og har da heller ikke
i sinde at gøre ham eller hende fortræd. Jeg er bare træt af at blive tråt på hele tiden af RAM.

Vi har hermed fortalt ham, at vi ikke vil se sådanne trusler på kandu.dk, så det skulle være sidste gang fra hans side. Vi beder dig om, at lade ham komme ind igen uden at kaste mere brænde på bålet.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
[/code]

er jo - Jeg citerer igen klip fra en mail:
[citat]
At lukke scooter ind på Kandu igen, er jo jeres suveræne afgørelse, men da han giver udtryk for, at det var tomme trusler han fremturede med, har jeg da heller ikke noget imod det.
[/code]

I erkendelse af, at det, som jeg skriver i mailen, er Kandu’s suveræne afgørelse, hvorvidt scooter igen skal have adgang til Kandu, fandt jeg ikke, at der var nogen grund til at give udtryk for at jeg ikke ville acceptere hans tilbagevenden. I øvrigt ser jeg ikke at Kandu spørger mig, men blot udtrykker anmodning om, ”at jeg ikke kaster mere brænde på bålet”.

Det hele er jo dybest set et spil for galleriet. Ihukommende zonkers opskrift på hvordan Kandu’s system kan omgås af middelmådigt begavede 8 års Pc nørder, er det jo fuldstændigt ligegyldigt at tilkendegive, at nogen er ”smidt ud”. Scooter har da heller ikke siden ”benådningen” vist sig en eneste gang, så vidt jeg har set. Pudsigt nok er der nu nye profiler, som med en anelse god vilje sagtens kunne være scooter, der nu huserer under nyt nick.

I samme åndedrag kan det nævnes, at troværdigheden af, at Kandu berigtiger at Ans ikke har mere end 1 profil, er til at dø af grin af. Samtidig stiller vores gode ven summer krav om samme ligegyldige særbehandling, på trods af, at det klokke-rent er påvist, at han huserer med mindst 2 profiler.

Når Kandu i andre sammenhænge påstår, at de ikke kan slette indlæg fra en bestemt bruger, i det tråden så bliver meningsløs og uforstående grundet evt. andre brugeres kommentarer, har de jo nu demonstreret løsning på. De slatter blot hele tråden, hvis det passer dem. Brugere der evt. har fået point for svaret i tråden, beholder blot disse point, men filerne eksisterer blot ikke mere. Se eks:
http://www.kandu.dk/dk/spg/22018 og http://www.kandu.dk/dk/spg/21988

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-09-03 11:00

Hejsa
Min gode ven Ram2
Nu er jeg ikke så klog
Men jeg ved sku da ikke hvad essentielt betyder
Men lad det nu ligge.

Med hensyn til scooter
Kan jeg da godt se nu,at jeg har overfortolket i min udtalelse om,at du gav ham en chance mere
Det beklager jeg meget.

Mvh og en forsat god lørdag
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 11:06

>Brian.

essentiel [esentiel, esenshel, e-] (fr. nylat. essentialis, se essens») væsentlig, egentlig, afgørende

Overfortolkning - gør ikke noget. Den var osse lidt kryptisk.

Essentielt kan du se ovenst. Man kan ikke vide alting

Go weekend

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-03 11:14

Til ram2, hvis du dør af grin, så får du da en død, som mange vil misunde dig.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-09-03 15:48

Til Briani:
Vores barn har faktisk været dødsyg, men er gudskelov kommet sig.
At nogen skulle føle sig misbrugte var bestemt ikke hensigten- og jeg forstår ikke, hvorfor netop DU springer op som "trolden" af en æske, når DU ikke selv havde deltaget i debatten. (Medmindre det bare er fordi du

Nej kære Briani, INDRØM DET DOG. Det eneste du reagerer på er POINTS!!! POINTS!!!! og ATTER POINTS!!!!!! Du siger det jo selv, snyde for sølle 200 points som jeg hverken kan bruge i brugsen eller andre steder for den sags skyld.

Du vil så gerne fremstå som den ærlige og reelle gut der er god mod dyr, men tag du bare din fugl på nakken og FORLAD Kandu, hvis du er så utilfreds med systemets opbygning- for tror du virkelig selv på, at Du eller Ans med jeres hjemmestrikkede politi aktioner nogensinde kommer "snyderiet" til livs??? (Nej vel)

Til Ans: Din Åndsforladte kommentar til RAM2 minder lidt om den du gav her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/18086 du får da også POINTS for det mest mærkværdige bræk.

M.V.H
Fridaflip...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-09-03 16:32

Hej Fridaflip
Det glæder mig da at høre at jeres barn har det godt.

Jeg deltog ikke selv i debatten,da jeg ingen erfaring har indenfor sådan en svær sygdom.
Jeg kunne selfølgelig, været kommet med et par trøstende ord,men jeg vidste ikke hvad jeg skulle skrive,tænk hvis jeg kom til at skrive noget forkert,der gjorde jer endnu mere ked af det.
Jeres historie berørte mig virkelig dybt
Og jeg følte virkelig med jer,i denne svære stund.
Og når man så opdager at det måske er en opdigtet historie
Ja så bliver jeg sku gal.

Det der sætter mit pis i kog er,når man finder ud af at der bliver snydt med point,i sådan et alvorlig spørgsmål.
Barnet er meget syg
man vælger fra forældrenes side at gå ind på kandu for at finde trøst eller hjælp
og der er virkeligt kommet en masse dejlige kommentarer dertil
farmand stillet et spørgsmål
og moderen svarer-og får dermed de 200 point
Jeg spørger dig igen HVORFOR ????
Når du alligevel ikke,som du skriver kan bruge dem til noget.

Ingen kærlige forældre med et dødsygt barn
Kan finde på at gøre det som dig og din bedre halvdel har gjort
Det nægter jeg simpelthen at tro på
Så dum har ingen lov til at være.

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-03 17:31

> Fridaflip

Og du taler om at få point for det mest mærkværdige bræk.
Hvis jeg havde et lille,næsten, nyfødt barn ville jeg nok bruge tiden på noget andet end at sidde bag computeren.

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-09-03 20:32

Briani:
Du spørger igen "Hvorfor"?
Jamen, lad nu være med at være så tungnem.
De links jeg henviste til tidligere, som tydeligt viser Ans mistænksomhed fik mit "PIS" i kog og jeg fik lyst til at demonstere hvor let det er at snyde selv med alvorlige indlæg. At du så finder indlægget "usmageligt" kan jeg sagtens leve med.
I øvrigt kan jeg stadig ikke se det forkerte i, at indlægget var som du skriver "alvorligt". Svaret var brugbart og kan således bruges af andre der skulle komme i samme situation. Alt i alt handler din forargelse IGEN IGEN kun om det fakum, at Pinnochio og Fridaflip har samme IP adresse!!! ikke sandt???
At du blev rørt over indlægget!!!!! Ja måske, det kan jeg jo af gode grunde ikke vide om der er sandt, men jeg tror nu ikke helt på, at du læste indlægget før Ans gjorde dig opmærksom på det.

Du har helt ret i, at der kom mange gode og medfølende svar på indlægget
og vi har bestemt ikke siddet hjemme i sofaen og grinet af disse udmærkede kommentarer- tværtimod,- men indrømmet, vi har da godt nok grinet en hel del af Ans.

I dette link:http://www.kandu.dk/dk/spg/21831 afslører Pinnochio vores dobbeltspil. Ans kommer på banen kl. 15.39 - og læg så lige mærke til at Ans MORALENS VOGTER lige når at komme med endnu en mistænkliggørelse af en brugers profil.

Fra : ans Dato : 04-09-03 00:00
Patriar Du skriver meget ligesom en anden bruger her på kandu

I dette link:http://www.kandu.dk/dk/spg/21602 Accepteres svaret kl.15.47. altså 8 minutter efter at Ans "afslørede" POINTSNYDERIET!!!!!!
og Pinnochio gjorde selv Ans opmærksom på, at nu var svaret blevet accepteret.

ANS: Jeg kan forsikre dig for, at mit barn ikke lider nogen nød. Han har jo sin far Pinnochio. Desuden mindes jeg ikke, at have fortalt dig hvor NYFØDT Patrick er. Nårh jo, var det ikke 18 dage???? Altså Ans du skal ikke tro på alt hvad computeren spytter ud i fjæset på dig, men det gør du jo heller ikke vel????

http://www.kandu.dk/dk/spg/18376
http://www.kandu.dk/dk/spg/16673
http://www.kandu.dk/dk/spg/20097
http://www.kandu.dk/dk/spg/19378
http://www.kandu.dk/dk/spg/19381
http://www.kandu.dk/dk/spg/18061
http://www.kandu.dk/dk/spg/16779
http://www.kandu.dk/dk/spg/18217
http://www.kandu.dk/dk/spg/18116
http://www.kandu.dk/dk/spg/21847
http://www.kandu.dk/dk/spg/21831

Hvis alle dem du mistænker for dobbelprofiler forlangte samme særbehandling som du selv af Kandu teamet, ja så fik de sku da pludselig travlt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-03 21:25

> Fridaflip

Du har da ikke kun lært mig, men også andre brugere, at man ikke skal tro på alt hvad computeren spytter ud i fjæset på en. Måske er din søn voksen,måske eksisterer han slet ikke. Det har du og Pinnochio da sørget for, at der nu er tvivl om.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-09-03 21:41

Til Fridaflip
Jeg stopper denne diskussion nu
Man får jo ikke svar på det man spørger om
Men det er jo en typisk adfærd hos folk der lyver
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-09-03 21:47

< Ans
Mon ikke andre brugere også har lært bare en liiille smule om din person også??

< Brian
Du har fået svar på dine spørgsmål..... Du forstår dem bare ikke.....

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 16-09-03 07:41

hej

børnehave er min eneste komentar

mvh 4u2