/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Maxi Gejl
Fra : Xplorer
Vist : 479 gange
75 point
Dato : 22-01-02 17:47

Hey!

Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan smide på en Maxi så den bliver rigtig gejlet?

MvH
Xplorer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 18:06

Hey hey...

Kan selv godt lide når den er malet så den skinder helt vildt *G*

Så skal der være et forkromet TT-Styr på, forkromede skærme, forkromet
bagage-bærer, ingen kædeskærm, kæden skal være HELT ren, motoren sakl være
helt ren (ved godt at det er svært at holde alt det rent, men det er fedt
*G*) OG til sidst, så skal forlygten også være helt blank "forkromet".

Jeg ved det godt - jeg kan godt lide ting som er forkromede *G*

Men det var min mening, håber du fik nogle idéer

--

Stefan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 18:24

"klue" <klue@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c4d9bd2$0$62855$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hey hey...
>
> Kan selv godt lide når den er malet så den skinder helt vildt *G*
>
> Så skal der være et forkromet TT-Styr på, forkromede skærme, forkromet
> bagage-bærer, ingen kædeskærm, kæden skal være HELT ren, motoren sakl være
> helt ren (ved godt at det er svært at holde alt det rent, men det er fedt
> *G*) OG til sidst, så skal forlygten også være helt blank "forkromet".
>
> Jeg ved det godt - jeg kan godt lide ting som er forkromede *G*
>
> Men det var min mening, håber du fik nogle idéer
>
> --
>
> Stefan
>

TT, er det ikke noget med en vis form for mc-sport ? Det skulle vel ikke
være et texas-styr du tænket på, hvis det er det, så skal der de her
læder-strimler på uden i enden på håndtagene, det er sejt

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 19:42

Xplorer skriver:

> Hey!
>
> Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan smide på en Maxi så
> den bliver rigtig gejlet?
>
> MvH
> Xplorer

Det bedste du kan gøre ved din Maxi er at male den brun og køre den
havnen.

NS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 21:40

Da jeg havde min maxi satte jeg en masse korm dele på ligesom klue
foreslår.... og så malede jeg den i en fin blå farve og satte et monza-styr
på, hvilket jeg syntes ser federe ud end et TT-styr...

Og så blev den nakket... PIS!

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"Xplorer" <Xplorer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Uzg38.3601$XA5.480604@news000.worldonline.dk...
> Hey!
>
> Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan smide på en Maxi så
> den bliver rigtig gejlet?
>
> MvH
> Xplorer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 21:55

Mælke Kasse!!!

Ej kunne ik lade vær!!
"Xplorer" <Xplorer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Uzg38.3601$XA5.480604@news000.worldonline.dk...
> Hey!
>
> Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan smide på en Maxi så
> den bliver rigtig gejlet?
>
> MvH
> Xplorer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 75 point
Dato : 22-01-02 22:29

Hej Xplorer
Prøv at tage en kik på dette links-her er en masse spørgsmål og svar på diverse gejl til en knallert
en virkelig god side
http://www.newsgate.dk/dk/dk.fritid.knallert/
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-01-02 23:34

"Xplorer" <Xplorer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Uzg38.3601$XA5.480604@news000.worldonline.dk...
> Hey!
>
> Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan smide på en Maxi så
> den bliver rigtig gejlet?
>
> MvH
> Xplorer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Jeg har set en der havde taget en tank fra en Monza og skåret bunden af, og
toppen af maxi tanken, og så svejset skidtet sammen, det er flot ! ! !

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 00:07

Smid et crossbagdæk på og en skærm der sidder tæt på baghjulet.
Og smid bagskærmen ad helvedes til!!! Og der skal et andet sæde på..
Og så et TT styr og så skal den være lyserød og ren.. :)

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller
ICQ# 147321797

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

|h4xX0r|-MadeNigga-
IRC: irc.xanthotech.com || #h4xx0r

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 06:54

Her er et billede af det der TT-Styr.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=39257431&n=282550017&pn=282550028

Jeg synes at det er vildt fedt, men som nogen af de andre skriver længere
nede, et Monza-styr er faktisk heller ikke dårligt

Hver sin smag!!!

--

Stefan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 08:08

Jep, det er det vi kaldte for texas-styr i mine unge dage

Kim Larsen

"klue" <klue@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c4e4fdd$0$95369$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Her er et billede af det der TT-Styr.
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=39257431&n=282550017&pn=282550028
>
> Jeg synes at det er vildt fedt, men som nogen af de andre skriver længere
> nede, et Monza-styr er faktisk heller ikke dårligt
>
> Hver sin smag!!!
>
> --
>
> Stefan
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 10:12

> Jeg har set en der havde taget en tank fra en Monza og skåret bunden af,
og
> toppen af maxi tanken, og så svejset skidtet sammen, det er flot ! ! !

Har du et billede af sådan et gespændst?

//e-SKape

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 11:36

"e-SKape" <sagerxXx(removeXes)_svend@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c4e7e6e$0$80434$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Jeg har set en der havde taget en tank fra en Monza og skåret bunden af,
> og
> > toppen af maxi tanken, og så svejset skidtet sammen, det er flot ! ! !
>
> Har du et billede af sådan et gespændst?
>
> //e-SKape
>
Nej det har jeg ikke, det er noget der blev lavet for en del år siden, men
køn var den altså ikke, men den kunne køre langt på en tankfuld.
Hvad men en monza sadel på, det er heller ikke kønt

Kim Larsen

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 23-01-02 16:32

Min maxi er solgul, og alle min Crom dele har jeg malet sort, også fælge! Jeg har Cross Bagdæk og ingen skærm! Mit forlygte er gult med er lille smiley face :) på... Jeg har malet skriften på dækket op med sølvmaling, og så har jeg 2 sorte panter klistermærker op ad tanken..! Jeg har desværre ik fået taget et billede af den endnu men på et eller andet tidspunkt bliver det nok gjort...!

Her var lidt idéer...

MaxiSmiley

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 17:14

Ok.. hehe.. Ja det har jeg ikke hørt før *G*
Men ok.. Man lærer altid lidt nyt

--

Stefan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-01-02 16:00

> > > Jeg har set en der havde taget en tank fra en Monza og skåret bunden
af,
> > og
> > > toppen af maxi tanken, og så svejset skidtet sammen, det er flot ! ! !
> > Har du et billede af sådan et gespændst?
> Nej det har jeg ikke, det er noget der blev lavet for en del år siden, men
> køn var den altså ikke, men den kunne køre langt på en tankfuld.
> Hvad men en monza sadel på, det er heller ikke kønt

Synes du skrev, at det var flot....(?)
--
//e-SKape

Kommentar
Fra : Dietz

Dato : 17-02-02 22:43

Jeg ville ikke sætte et cross bagdæk på fordi at så skal motoren arbejde mere og så kan du ikke køre ret stærkt, så hellere nogle små tynde dæk til Maxi, det gir mere fart.

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 01-12-04 22:35

smid et tt styr på har det selv på :p

og så et andet udstødning hvis du vil have mere fart :)
bi turbo er et godt et :)

så sæt en malteser bag lygte på :P

og nogen pro grip ( man kan selv vælge farve ) hehe de er fede og goe at holde ved..

:D