/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsninger sfx
Fra : Sasper
Vist : 428 gange
71 point
Dato : 05-09-03 14:23

er der nogen begrænsninger tilbage på sfx´en hvis runder de 55km/t?? hvis ja hvor sidder de??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-09-03 14:31

Altså en af mine venners sfx kørte omkring 70kmt uden begrænsninger, så tror du mangler noget! Men tjeck da lige om du har skiftet/fjernet følgende:

1. = En skive i variator.
2. = En skål i variator.
3. = CDI begrænset til 7250 omdrejninger.

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 05-09-03 14:46

Det er fordi du mangler at pille skiven inderst på variatoren, havde samme problem.

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 05-09-03 21:12

jeg har ikke skiftet cdi´en, men for det gjordt en af dagene. jeg havde næmlig hørt at cdi´en gør ikke den store forskel hvis alle begrænsninger ikke er fjernet!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-09-03 23:47

Hvis du har pillet alle begrænsninger, så skal du ogsåå skiftte din cdi, det hjælper rigtigt meget...

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 06-09-03 10:38

Hvor meget vil det give ekstra oven i de 55km/t, hvad kommer den til at køre???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-09-03 10:43

Hmm... det er meget svært at sige, da det er forskelligt fra motor til motor hvor mange omdrejninger de tager. Så du må nok bare prøve, en ting er ihvertfald sikkert; det er pengene værd !

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-09-03 10:44

Hmm... det er meget svært at sige, da det er forskelligt fra motor til motor hvor mange omdrejninger de tager. Så du må nok bare prøve, en ting er ihvertfald sikkert; det er pengene værd !

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 06-09-03 10:51

Hvilken cdi ville du vælge?? hvor kan jeg finde bedste til de rigtige penge??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-09-03 11:25

Min ven brugte den fra www.west-import.dk , men deres side er vist lige gået lidt i stykker... Men den kan ihvertfald også bruges som fartbegrænser hvis det skulle have intresse..

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 06-09-03 17:13

Hvad vil vælge som en god ide efter min cdi skiftning som tun. Hvad plager man at sætte på??

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 06-09-03 18:03

Hvad vil vælge som en god ide efter min cdi skiftning som tun. Hvad plager man at sætte på??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-09-03 20:01

det kommer da an på hvor meget du vil ofre og hvor vild den skal være ?