/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hår fjerning..
Fra : SWonder
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 05-09-03 13:22

Hvor normalt er det for mænd at fjerne hår alle muilge andre stæder end i hoved??
Hvad gør ander,?? Hvor , hvordan og hvorfor??
Og tilsidst hvad syntes pigerne???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-09-03 14:11

Ja det er da ved at være ganske normalt...tjaee hvad synes jeg? Rart ikke at få hår i munden Men ellers synes jeg nok at de skal "bevare" håret.
Mvh mango

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-09-03 15:02

hej

mango har ret!!!!

i england er der dukket mange skønhedssaloner op for mænd, hvor de kommer og får fjernet hårene på kroppen!

mvh tutfis

Kommentar
Fra : kamilla1

Dato : 05-09-03 18:52

<<Rart ikke at få hår i munden <<

Der er da ikke hår på 'fyren', der hvor jeg har min mund hos ham.
Jeg tænder på en maskulin fyr og ikke en, der barberer sig her og der og alle vegne.

Mvh Kamilla.

PS
Til SWonder. Tag et aftenskolekursus i dansk/skrivning her til vinter.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-09-03 19:29

Kamilla..tja..hvis ikke du risikerer at få hår i munden der hvor du er...skulle du nok tage et aftensskolekursus i noget helt andet

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 05-09-03 19:42

tja.....jeg er nu nødt til at sige at mango har som evigt ret.....

ellers kan det da blive en smule kedeligt!!!!!

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 09-09-03 12:41

Altså barbering af kønsdelene er jo altid godt, og så er der garanti for at din kæreste ønsker at slikke der, og får dermed ikke hår i munden

//sub

Kommentar
Fra : Adrianne

Dato : 12-09-03 21:52

jeg må nu sige, at jeg syntes at det er dejligt når min egen kæreste fjerner det værste af sine hår forneden. Der er da ikke noget værre end at få et hår galt i halsen.

Men det skal da siges, at jeg ikke vil bryde mig om hvis han fjernede det hele.. Bare det værste..

Mvh Adrianne

Kommentar
Fra : counter

Dato : 13-09-03 18:35

Kuzz

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 50 point
Dato : 13-09-03 19:45

Der er flere som siger at hår i munden er ikke rart- og det er det ikke!

Hår i munden: derfor er det rart at fyre fjerner hårene forneden.
Desuden så kender jeg flere fyre som gør det og synes at det er rigtig rart.
Desuden siger de fleste fyre, at de får et ekstra kick når de så har sex og har fjernet hårene-om det er rigtig kan jeg jo af gode grunde ikke selv kommentere, kan jo kun vidre bringe hvad mine venner siger.....

Enten så fjerner de det værste, men der er også flere som fjerner alt forneden.....
De fjerner det typisk i badet, med en engangs skraber og bruger en ny skraber hver gang......

Forresten havde mine venner dette forslag; at man jo også kunne hjælpe ham med at fjerne det der skal fjernes- så ku det gi et ekstra kick!!!

At fjerne hår alle andre steder hmm (ben osv) ej dur ikke

Endnu engang hår i munden er ikke rart!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : SWonder

Dato : 15-09-03 15:58

Tak for svaret tutfis.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 16-09-03 14:56

Hej tutfis
Jeg glæmdte at spørge dig hvad der værste er??
Kan du ikke uddybe det lidt??

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-09-03 15:10

nååår du hentyder til der hvor jeg skrev enten fjerner de det værste eller hvad????

hvis det er det så mente jeg at de ikke fjerner alle hårene fornede, men bare lige tynder ud i det fx så det ikke er en hel urskov......

hvis du skriver hvad du gerne vil vide så skal jeg nok svare også hvis det er en mere personlig mening du efterlyser

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-09-03 15:11

nååår du hentyder til der hvor jeg skrev enten fjerner de det værste eller hvad????

hvis det er det så mente jeg at de ikke fjerner alle hårene fornede, men bare lige tynder ud i det fx så det ikke er en hel urskov......

hvis du skriver hvad du gerne vil vide så skal jeg nok svare også hvis det er en mere personlig mening du efterlyser

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-09-03 15:11

nååår du hentyder til der hvor jeg skrev enten fjerner de det værste eller hvad????

hvis det er det så mente jeg at de ikke fjerner alle hårene fornede, men bare lige tynder ud i det fx så det ikke er en hel urskov......

hvis du skriver hvad du gerne vil vide så skal jeg nok svare også hvis det er en mere personlig mening du efterlyser

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-09-03 15:16

ok hvad sker der nå men du får mit indlæg hele 3 gange.....synes at det hele køre ekstrem dårligt her inde igen idag-ikke for at misbruge din tråd.... du kan skrive og så svare jeg når jeg kommer hjem om en time eller 2..... så vil jeg sevlfølgelig gerne uddybe det du helt præcist vil vide!

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 16-09-03 15:36

Det var såment bare hvor meget man skal gøre ud af det. og hvordan det lige skal se ud?? uden at det bliver forneget af det gode!!
På forhånd tak!!

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 16-09-03 15:40

Undskyld jeg mener " For meget af det gode"
Ja det køre ikke så godt.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-09-03 10:58

tja hvor meget man lige skal gøre ud af det... det er jo forskelligt fra person til person og fra hvad de forskellige piger synes....

men ok fx hvis man gerne vil ha at en pige skal slikke og sutte på dine kønsdele så er det altid rart hvis man fjerne hårene der hvor man gerne vil ha at der skal slikkes og suttes....

derfor behøver man ikke at fjerne alt, man kan jo bare fjerne hårene der hvor der evt skal slikkes og lade resten blive eller og dog så tynde lidt ud i det.
man ku prøve sig frem også se hvad man lige selv synes også stoppe når man mener at ikke mere skal fjernes....

finde ud af hvad kærsten evt synes om det, hun ku jo deltage og fjerne det hun mente som skulle væk...

personligt synes jeg selv at man evt fjerner hårene der hvor der evt skal slikkes også bare tynder lidt ud i resten af det....

på nogen kan det godt se lidt "underligt" ud hvis alt er væk, men tilgengæld vil jeg nok sige at hvis fyren er ægte blondien så ville jeg nok fjerne alt men det er nok bare mig der har det sådan hvis fyren er blond forneden.....

du kan også skrive på tutfis@ofir.dk hvis det skal endnu mere uddybes mere så ingen kan blive anstødt over det!!!
ikke fordi det er et problem for mig men man ved aldrig med andre og hvordan de tænker og kommer med må vi få en sober tone, selv om det her er meget uskyldigt og en uskyldig tone!

emailen er oprettet hvis jeg lige skal kontakt med andre brugere fra diverse steder og ikke lige vil ligge min privat email ud på nettet! du kan benytte den hvis du vil eller så skriv her inde hvis der er mere du gerne vil vide ha uddybet osv