/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fejlrapport?
Fra : bantam
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 05-09-03 11:48

Jeg er tit ude for at der kommer en meddelelse som siger:

Microsoft internet explorer har fundet en fejl og afsluttes
Vi beklager ulejligheden

Så kan man vælge om man vil sende en fejlrapport eller undlade dette.

Er det fornuftigste at sende den fejlrapport eller ej, jeg har både prøvet det ene og det andet, men da det jævnligt dukker op tyder det jo ikke på at de retter fejlen.

Nogle der måske ved hvordan det fungerer?

Ved ikke om det er rette gruppe til spgsm, hvis ikke så henvis venligst til den rette TAK

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 05-09-03 12:02

Jeg sender som standart en fejlmeddelelse.
Hvis brugerne ikke gør Microsoft opmærksom på problemerne - hvem skulle så ?

Jeg ved ikke hvordan de håndterer fejlmeddelelserne, men mon ikke de på et eller andet tidspunkt kommer med rettelser - måske først i næste version.

/VMEK

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-09-03 12:32

Jeg bruger IE6 og får stort set aldrig den nævnte fejlmeddelelse
- 2-3 gange på et år eller noget i den stil.

Så mon ikke problemet mere beror på internetudbyderen
end på fejl i browseren?

Sidst jeg fik meddelelsen, sagde jeg - vist nok -
ja til at sende en fejlrapport.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-03 13:27

Hejsa bantam

Denne besked fik jeg også mange gange i starten,da jeg lige have fået Xp lagt ind jeg viste ikke hvorfor den kom
Da min computer kørte 100%
Jeg valgte at deaktivere denne lidt trælse besked,der for mig kom ret tit.

Hvis du vil deaktiverer den ligesom jeg har gjort
Så gør følgende.

Højreklik på denne computer
Vælg egenskaber
Vælg fanen avanceret
Klik ned i bunden,der hvor der står fejlrapportering
Og her sætter du bare en markering der hvor der står deaktivering
Så får du aldrig denne trælse besked mere

Og din maskine vil med garanti køre 100% derefter
Det gør min
Men valget er dit

Mvh og en forsat god dag
Brian

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 05-09-03 15:55

Tak for rådet briani.

Min puter kører også ok win.ME

Når jeg tænker mig om kommer meddelelsen kun når jeg er på wanna save og "trække" i den enarmede, og så er det s.. irreterende for de point man har fået forsvinder og et spil er spildt , så jeg vil følge dit råd.

Tak og god weekend

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 05-09-03 16:35

Hej Brian

Da blev jeg nok glad lidt for hurtigt, for det kan åbenbart ikke bruges til ME, ØV ØV

Det er da godt du er blevet det kvit, du skrev jo også xp, det tænkte jeg ikke lige over, blev bare så glad for rådet.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-09-03 16:47

Hej Bantam
Ja da var du lidt for hurtig.
jeg kan ikke rigtig huske ME,om der i den,er en mulighed for at deaktiverer denne fejlrapport
men så vidt jeg husker,så er der ingen steder i Me det kan lade sig gøre

men lidt træls at du bruger dine point,når proplemet ikke er blevet løst

men hvis dit proplem kun kommer når du spiller på ham den enarmet
så vil jeg lade det ligge,og prøve at finde et andet sted at spille

Mvh og en rigtig god weekend
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-09-03 17:46

Hej Bantam

Jeg kender ikke Wanna save, men hvis fejlrapporten kun
fremkommer dèr, må der være noget galt med deres
opsætning eller lign. halløj.

Så jeg synes da, du skulle sende dem en mail om problemet,
så de kan få det fikset.

Du er sikkert ikke den eneste, og jo flere, der reagerer,
jo større er chancen for, at de gør noget ved det.

De bedste hilsner
Rellom