/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen mus i gammelt spil
Fra : Merrald
Vist : 549 gange
40 point
Dato : 04-09-03 23:01

Jeg har fået fat i det gamle spil Warlords II, som jeg spillede for mange år siden. Nu vil jeg så gerne have det til at virke i win98, men når jeg har startet det op, er der igen mus...

Hvad er problemet og hvordan løser jeg det?

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : JASO

Dato : 05-09-03 08:20

Prøv at starte det op fra DOS ...

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 05-09-03 12:52

Har prøvet at starte det op fra DOS, men det hjalp ikke...
Skal man fixe noget i indstillinger før der kommer mus?
Det skal lige siges at det er en ok hurtig maskine på 1400Mhz, men det er stadig Win98, så det burde virke.
Det virker uden problemer på vores gamle maskine på 233Mhz, med Win98.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-09-03 13:54

Hej Merrald
Du har garanteret ikke startet din mus op i dos, prøv at se efter i autoexec.bat om din mus bliver startet op.
En linie noget i retning af "LH c:\mouse\mouse.com"
Når du er startet op i dos, så prøv at skrive "mouse" og se om den ikke starter musen op
MVH.
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : SWAWO

Dato : 08-09-03 09:57

det er Helt sikkert mouse.com du skal starte.

Ligemeget om du starter i dos eller windows for at køre Warlords II.

Jeg mener at mouse.com findes i windows, søger efter den og dobbelklik på den, derefter start Warlords II.

hvis du ikke skulle have mouse.com så mailer jeg den gerne til dig .. den er på 37 kb