/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til Herskab og Tjenestefolk.
Fra : Pinnochio
Vist : 441 gange
357 point
Dato : 04-09-03 21:15

Et par bemærninger skal I nu have for jeres indsats i aftes i katagorien Kandu.dk.

"PINNOCHIO OG FRIDAFLIP SNYDER"

Skingur bævler rundt som sædvanligt. Værste netikette er Hendes Højheds dom (til alle nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles at Skingur udfra egen bedømmelse tilhører Herskabet). Sjældent vil I møde en person der som Skingur i den grad elsker at "VÆRE PÅ"...

Briani skriver: "Points skal ikke fjernes" (til alle nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles at Brian også tilhører Herskabet). Kig engang på hans historik og I vil hurtigt gennemskue, hvorfor han ikke vil have pointsystemet afskaffet. Mange af Brians besvarede spørgsmål er til "Almindelige brugere" med en login dato og nul historik...

Rellom skriver: Pinnochio & Fridaflip skriver et meget formfuldendt dansk og antyder at det er KOPIERET. (til alle nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles at Rellom vist nok også tilhører Herskabet). Eneste forskel på ham og de andre, er hans tilsyneladende oprigtighed og korrekte sprogbrug. Iøvrigt må Rellom få alle mine "snydepoint" + en årsløn når eller hvis det lykkedes ham at bevise denne påstand...

Fnollerpige får gåsehud af Pinnochios spørgsmål: (Til alle nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles at hun i allerhøjeste grad tilhører Herskabet. Foreslår ligefrem at Kandu Teamet bør udvælge 2-3 brugere til at agere "politi" for at få elimineret snyderiet). Måske man skulle oprette et spørgsmål om alle vi andre ikke synes at lille Fnollerpige bør tage en uddannelse???

Jernladyen skriver: Pointsnydere er vist også dem som snyder i kortspil. (Til alle nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles at Jernladyen tilhører Tjenestefolket, men at hun hvis hun fortsætter med sit charmerende sprogbrug måske en dag får lov at mænge sig med Herskabet)...

Bantam skriver: Der SKAL og BØR ikke være nogle der tror sig bedre end andre til at bestemme her på Kandu. Til nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles at Bantam vist nok er sin egen. I hvert fald tør han sige Herskabet imod-Well said).

Til alle omtalte Herskaber og Tjenestefolk. Har i glemt, hvilke "tråde" i tidligere har deltaget i?

Hvis det er tilfældet, vil jeg anbefale jer, at bladre lidt katagorierne "Kandu.dk" og "smalltalk" og I vil opdage, hvad det egentlig er I får det meste af jeres tid til at gå med...

Hov jeg havde jo nær glemt Ans.
Ans skriver: Der antydes at jeg snyder, men det gør jeg ikke. (Til alle nyankomne Kandu brugere skal lige fortælles, at Ans tilhører tjenestefolket og sikkert altid vil gøre det). Ans er i en tidligere tråd blevet beskyldt for at kende lige vel meget til hvad der foregik her på Kandu efter kun 4 dages medlemsskab. Det har han aldrig tilgivet Herskabet og derfor sidder Han/hun og roder rundt på alle tænkelige og utænkelige tråde fra tidlig morgen til sen aften.

Lige et spørgsmål til dig Ans: Hvis dit liv var en film... Gad du så se den?????

Et spørgsmål til alle: Hvad er forskellen på, at min kæreste og jeg bytter points- I deler jo ud til højre og venstre mellem hinanden?????

Vil lige tilføje, at det er jer brugere der har indført en regel om, at det ikke er tilladt at snyde med points. Det står ingen steder at det er et udsmidningskriterie.

Har I alle glemt, hvad konceptet handler om??? At skabe flest mulige Kandu brugere

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-09-03 21:44

Den slags indlæg gider jeg ikke kommentere

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-09-03 21:44

De bør ties ihjel

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-09-03 21:45

Punktum

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 04-09-03 21:54

> dabj

Der er jo heller ingen der har bedt om din kommentar, du kan jo bare tie det ihjel som du selv skriver, i stedet for at lave TRE intetsigende indlæg

Bantam

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-09-03 22:30

Til Pinnochio

Med fare for at blive "kategoriseret" kommer jeg alligevel med min mening

Med et pointsystem som dette, er det jo sådan at man giver point til hinanden (den der svarer bedst, eller kommer nærmest den oplysning man har brug for, får pointene)......det kan ikke være anderledes, vel??

Snyderiet er ikke, at I er kærstepar men, at du stiller et spørgsmål som din kæreste svarer på og får point for..........altså, I kunne jo lige så godt have snakket om det hjemme i sofaen, istedet for at bruge Kandu.

Det der så gør, at folk herinde reagere ret "voldsomt" på det, er selve spørgsmålets indhold........tænk på hvormange der følte med dig og din kæreste og vred deres hjerner for, at komme med nogle trøstende ord - for så at finde ud af, at de egentlig er til grin.........det er der vist ikke mange der bryder sig om, og ikke vil reagere på...det viser jo kun i sin sandhed at de er mennesker og har følelser - det syntes jeg da kun er rart at vide

Bryder du dig om at være til grin??? ........jeg gør ikke!

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-09-03 23:28

Yes - Toupie

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 05-09-03 01:23

Til Toupie

Med et pointsystem som dette, er det jo sådan at man giver point til hinanden (den der svarer bedst, eller kommer nærmest den oplysning man har brug for, får pointene)......det kan ikke være anderledes, vel??

Nej vel- Fridaflips svar var jo det bedste svar, så hvad er din pointe?

Snyderiet er ikke, at I er kærstepar men, at du stiller et spørgsmål som din kæreste svarer på og får point for..........altså, I kunne jo lige så godt have snakket om det hjemme i sofaen, istedet for at bruge Kandu.

Hvorfor det? Spørgsmålet var relevant og svaret brugbart.

Det der så gør, at folk herinde reagere ret "voldsomt" på det, er selve spørgsmålets indhold........tænk på hvormange der følte med dig og din kæreste og vred deres hjerner for, at komme med nogle trøstende ord - for så at finde ud af, at de egentlig er til grin.........det er der vist ikke mange der bryder sig om.

Al respekt for folks følelser. Men hvem har udtalt, at nogen skulle være til grin og forklar mig lige, hvorfor Briani, Fnollerpige, Rellom,Bantam og Jernladyen har grund til at føle sig til grin. Ingen af dem havde kommentar til tråden?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 05-09-03 06:48

> Pinnochio
Jeg er ikke interesseret i at blive blandet ind i den del af disk.

Jeg har aldrig læst tråden, så jeg ved ikke hvad den omhandler, og hvis du lagde mærke til det var det en kommentar til Fnollerpige jeg kom med i tråden og ikke til andet.

Du skulle vel ikke være i familie med ram2, eller måske en og samme person, syntes dine formuleringer ligner meget hans, og da ram2 jo "truede" med at "lave noget" kunne det MÅSKE være dette.????

Bantam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-09-03 09:39

Meeeget underholdende

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-09-03 11:05

Til Pinnochio

Hvis du ikke allerede nu kan se pointen, så kan det vist ikke svare sig at uddybe den nærmere
..mit liv er ganske enkelt for kort til folk der kun ønsker ballade og ikke kan se længere end til sin egen næsetip :-/

Til 3773
Jeg har også altid elsket Herskab og Tjenstefolk

// Toupie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-09-03 16:17

Fed serie, ikk´? Men burde det her egentlig ikke hedde SOAP?

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 09-09-03 00:17

Til Bantram: Nej jeg må desværre skuffe dig. Er ikke i familie med RAM 2............

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 09-09-03 00:23

Skingur du er sgu for meget.... Ligefrem at opfordre/ "TIGGE" RAM 2 i en anden tråd om at give mig en "SVADA". But "never mind" Det vil da være en ære. Der er ingen der kan bruge det danske sprog som netop Ram....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-09-03 09:34

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-09-03 10:09

>Pinnochio. Skægt nok skriver du stilmæssigt som Ram, ligeledes er slå-fejlene også af samme type. Din viden om brugerne og din kategorisering af disse ligner også i mistænkelig grad Ram's.

....og Pinnochio, nu når du giver alle her en svada, kan jeg ikke forstå at Ram ikke også skal på hjul og stejle. Han er da en stærkt markant person her på sitet.

Men som tidligere ytret, stærkt underholdende.

PS: Hvor er Ram's kommentar til alt det her (hvis ikke du er Ram)?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-09-03 14:03

Hvorfor dør denne tråd? Herskab & Tjenestefolk var jo nærmset i en million afsnit (sådan ca.).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-09-03 14:11

læs - nærmest

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 18-09-03 16:49

Mine sidste ledige knaster (197) kaster jeg ind her, da jeg desværre ikke har så meget at holde OPHØRSUDSALG for

3773.... Du spørger: Hvorfor dør denne tråd?
Kan du gætte hvorfor?? så får du måske point For ingen har svaret på det oprindelige spørgsmål.
Toupie forsøgte, men han/hendes liv er efter eget udsagn for kort til folk der kun ønsker ballade.
Alligevel hopper selvsamme Toupie liige et smut ind på andre tråde, for at se om ikke der skulle være lidt mere ballade han/hun kan tage sig af.

3773 Kom nu, kig på indersiden af din pande og du vil måske få en "åbenbaring"

Pinnochio.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-03 18:58

øhhh bøhh, fattede ikke lige at skære spørgsmålet ud af alt det andet, med mindre du bare vil have bekræftet at formålet med kandu er at skabe det maximale antal brugere -> bedre priser for banner reklamer.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 357 point
Dato : 18-09-03 19:07

Åh, nu så jeg spørgsmålet.

Det har ikke en jante at sige (udover at I bliver overfaldet af de "gamle") Specielt efter indførelsen af smalltalk, har der været ydet ganske betydelige mængder point sådan lidt i rundkreds. Men adspurgt er alle meget ligeglade med point, og der er ihverttilfælde ikke derfor man deltager.

Godkendelse af svar
Fra : Pinnochio

Dato : 18-09-03 19:11

Tak for svaret 3773.

Du er nu ikke så dum endda.
Nu lukker og slukkes der herfra, man skal jo ikke lukke sine sp. før de er besvaret tilfredsstillende.

Pinnochio

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-03 19:11

.....og Pinnochio, beklager jeg blandede mig. Troede oprigtigt at dette her var et Ram-trick. Han havde truet med "et eller andet", og som nævnt er jeres skrive-formåen nogenlunde lig hverandres. Skal nok fjerne snotten - jeg har ikke - og vil ikke deltage i det der åbenbart er gang i her.