/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 95
Fra : john.Svenningsen
Vist : 593 gange
20 point
Dato : 04-09-03 19:25

jeg har lige fået en anden hd med win 95 men når den er tændt popper
der lige pludselig en blå skærm op hvor der står alvorlig undtagelse ved oe på adressen
hvad kan det være

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 04-09-03 20:14

Hvis du har mulighed,så geninstaller w95

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-03 20:24

Har du et via chipset og nvidea grafikkort? Det ville være rart hvis du skrev hele fejlmeddelsen, ellers er det stort set umuligt at hjælpe dig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-09-03 22:49

OE kan være Outlook Express, der er rod i. prøv at gen-installere/opdater 'internet explorer' hos www.microsoft.dk .
Opdater også drivere til grafik/lyd/bundkort og hvad du ellers finder af opdateringer til win95.
Hvis du har cd'er til dit grafik/lyd/bundkort, er der en change for at de indeholder ting til win95.
God fornøjelse

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 06-09-03 18:08

jeg har formateret den så det er i orden nu lige bortset fra at
jeg ikke kan indstallere driverne til mit cd-rom drev
så jeg ikke kan ligge windows på

Accepteret svar
Fra : petermeter

Modtaget 20 point
Dato : 06-09-03 23:40

Køb en ny computer og installér XP.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-09-03 05:35
Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 07-09-03 11:07

ja jeg har prøvet en bootdisk men den loader ikke
der kommer bare til at stå

ugyldig systemdisk
udskift disken og tryk paa en tast

men mit cd-rom drev virker nu
så det er bare bootdiskken der skal loade så virker det

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 07-09-03 11:08

ja jeg har prøvet en bootdisk men den loader ikke
der kommer bare til at stå

ugyldig systemdisk
udskift disken og tryk paa en tast

men mit cd-rom drev virker nu
så det er bare bootdiskken der skal loade så virker det

Kommentar
Fra : hubbi33

Dato : 08-09-03 11:25

Prøv at tjekke boot rækkefølgen i bios. Den skal starte med drev a eller b

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 08-09-03 13:03

den står på only c hvad hedder den som den skal stå på

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-09-03 20:03

den hedder a,c osv. vælg den hvor der er flest mulighedder i, og når du forlader bios, så husk at vælge gem.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-03 07:10

Hmm ! Du burde vel nu have fundet en løsning !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-03 09:50

Hmm ! Du burde vel nu have fundet en løsning !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 06:48

Tillykke du er det ældste indlæg jeg er med i

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 18:51

Og du holder rekorden
Nå men tak så er her jo plads til andet.
Eks .kommentar til tips. http://www.kandu.dk/dk/tip/6772

Jeg tillader mig at give ordet frit

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-04 19:19

Kanonide, hr. Svenningsen kan jo "bombes" med emiler til den store guldmedalje

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:45

kanon ide natmaden.... ærgeligt den ikke fik 5xstjerner

Måske man lige skulle lægge ud med at fortælle hvordan man undgår at få mails om indlæg.....
selvfølgelig skal disse personer som ikke vil lukke et spørgsmål bare tæppebankes med mails, men meningen skal vel frem i lyset

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:52

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:52

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:52

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:52

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:52

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:52

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:53

Dit spørgsmål står stadig åben uden du gider at deltage

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:54

hvem kan lave flest af sådanne indlæg ??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 20:24

Nogle steder må der da komme responds. og tak for hjælpen
Uffe29 så vit at jeg har lagt mærke til kan spørgeren ikke sloppe for mail før at han/hun har lukket
men lykkedes det bare en gang i mellem ja så tynder det jo ud i de u-lukkede spørgsmål
de stjerner jeg har fået her tæller dobbelt for mig... 1000 tak.
Mvh natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 20:26

Øh jeg er sulten og maden er klar, man er vel også til aftensmad selv om at men er en natmad

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 20:28

uffe tror at du vinder, men kan du klare de første 10000 primtal

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:28

*LOL*
Kunne godt lige spise en kæmpe kebab

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 20:31

det kan jo også bruges af newbees til at øve sig i svar.
men ved lukning, må vi ha et nyt sted at fylde
Uffe det må være din tur hvad er dit ældste u-lukkede

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:33

Du kan få dem til 1000 jeg kunne ikke flere i hovedet men her http://www.246.dk/primtal.html har du et lille program så du selv kan lave dem *G*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:33

31 37 41? 43? 47 53? 59? 61? 67? 71
73? 79? 83? 89? 97? 101 103 107 109 113
127 131 137 139 149 151 157 163 167 173
179 181 191 193 197 199 211 223 227 229
233 239 241 251 257 263 269 271 277 281
283 293 307 311 313 317 331 337 347 349
353 359 367 373 379 383 389 397 401 409
419 421 431 433 439 443 449 457 461 463
467 479 487 491 499 503 509 521 523 541
547 557 563 569 571 577 587 593 599 601
607 613 617 619 631 641 643 647 653 659
661 673 677 683 691 701 709 719 727 733
739 743 751 757 761 769 773 787 797 809
811 821 823 827 829 839 853 857 859 863
877 881 883 887 907 911 919 929 937 941
947 953 967 971 977 983 991 997

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:36
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 20:44

Fedt uffe så fik jeg lidt bonus
desværre kan jeg ikke maile dig en kebab ;-(

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 23-02-04 21:46

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 23-02-04 22:05

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 22:07

Vi skal huske at lægge et spor igennem alle trådene ved at indlægge linket til den næste nederst i tråden
http://www.kandu.dk/dk/spg/9573

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 23-02-04 22:16

oooo$$$$$$$$$$$$oooo
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$
o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$
oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$
"$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$
$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$
"$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$
$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o
o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o
$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o
o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$""""""""
"""" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$
"$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$
$$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$
$$$$o o$$$"
"$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$
"$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$""
""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$"""
""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$
""""$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$"
"$$$""""

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 23-02-04 22:16

oooo$$$$$$$$$$$$oooo
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$
o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$
oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$
"$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$
$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$
"$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$
$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o
o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o
$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o
o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$""""""""
"""" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$
"$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$
$$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$
$$$$o o$$$"
"$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$
"$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$""
""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$"""
""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$
""""$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$"
"$$$""""

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 22:18

Tager lige hønsebenet af her, men ellers et godt initiv

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 22:18

Fed
oooo$$$$$$$$$$$$oooo
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$
o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$
oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$
"$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$
$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$
"$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$
$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o
o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o
$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o
o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$""""""""
"""" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$
"$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$
$$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$
$$$$o o$$$"
"$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$
"$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$""
""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$"""
""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$
""""$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$"
"$$$""""

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 22:19

hov.... husk linket http://www.kandu.dk/dk/spg/9573

Godkendelse af svar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 23-02-04 22:40

Tak for svaret petermeter. men jeg fandt en løsning og har også købt ny men fik den gamle op at køre

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 22:45

DETTE SPØRGSMÅL ER LUKKET/SVAR ACCEPTERET - SPAM IKKE MERE
NÆSTE TRÅD ER HER http://www.kandu.dk/dk/spg/9573

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-04 23:09

Problemet med spam er jo osse at os der har forsøgt at svare på spørgsmålet osse blir spammet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 23:16

korrekt tedd.... undskyld

Håber ikke du har nået at få for mange mails før du fjernede fluebenet

DETTE SPØRGSMÅL ER LUKKET/SVAR ACCEPTERET - SPAM IKKE MERE
NÆSTE TRÅD ER HER http://www.kandu.dk/dk/spg/9573