/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan for jeg "frække" pop-up skærme v~
Fra : mrkandu
Vist : 455 gange
25 point
Dato : 04-09-03 17:22

Hej allesammen.
Det er VIRKELIG irriterende:
Hver gang jeg tænder min computer er der noget her hedder hornycam.dk der sætter ikoner på mit skrivebord, og indimellem kommer der pop-up skærme med reklamer fra samme.
Hvad skal jeg gøre for at få det væk?? Hornycam.dk har ikke nogen email eller noget man kan skrive til, og det ville sikkert heller ikke hjælpe.
Hvad skal jeg gøre??
Hilsen Peter.

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 35 point
Dato : 04-09-03 17:25

hej du
Det lyder som om du er ramt af spyware (jeg har selv haft samme problem).
Mit forslag er at du går ind på
www.spywarefri.dk
og henter det program der hedder spybot, det ligger under værktøjer. Kør det og tryk derefter afhjælp problemer så skulle det gerne være væk, men ellers skriv igen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 04-09-03 17:42

Jeg vil anbefale dig at gøre 2 ting...

1.Få fat i en pop-op stopper på www.panicware.com
2.installer et program til at fjerne spy-ware - www.adaware.com

De vil hjælpe dig til at det ikke sker i fremtiden...
Baree husk at køre ad-aware jænligt, så den opfanger alt der er kommet ind...

Kommentar
Fra : 888

Dato : 04-09-03 18:08

Den er jeg også stødt på.
Den installerer et program på din pc'er, så du skal ind under tilføj/fjern programmer under kontrolpanellet og afinstallere den...

Godkendelse af svar
Fra : mrkandu

Dato : 04-09-03 18:32

Tak for svaret grausen.