/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win98 genstarter efter 7 min.
Fra : dell8200
Vist : 442 gange
80 point
Dato : 04-09-03 17:10

Nej jeg har ikke Blaster virus. Jeg kan ikke installer win2000 da det tager over 7 min. og så genstarter den. Jeg har ingen Boot virus det er der kørt scan på. Maskinen er formateret. Og der er ikke andre viruspå c drevet. Men alligevel genstarter den helt af sig selv også selv om man ikke arbejder med maskinen. Nå, er her et klovt hovede??
Hjælp

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 04-09-03 17:21

Har lige haft en og den blev ved med det samme til jeg havde lavet en F-Disk.

Ellers prøv dig frem med at slå de forskelige ting fra på dit bundkort eller tsh nogle af dine kort ud af bundkort.

Ja det er en ring hjælp men den er der.

Er det en blærebar må du jo bare prøve at slå nogle ting fra på bundkort, prøv evt at mærk på din køler om den bliver for varm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-03 17:28

Er der nok ventilation omkring din PC? Prøv evt. at tage låget af den og se om det hjælper? Det kunne være et temperatur problem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-03 17:30

Og du har ret med hensyn til blaster. Det rammer ikke brugere af win98!

Kommentar
Fra : dell8200

Dato : 04-09-03 17:36

Jeg har f-disket. Jeg har checket cpu køler den er på 32 grader. Måske det er mit grafikkort. Det er en 900 mhz Aopen mx36 bundkort. Den genstarter ikke når den står i DOS mode og det burde den jo hvis den bliver for varm..Hvad pokker er der mon galt..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-03 18:01
Kommentar
Fra : dell8200

Dato : 04-09-03 18:08

Jeg kører 98 og det er installeret men den står bare her og genstarter helt af sig selv. Jeg har åbnet den og støvsuget den så der ikke er støv på cpu'en, som iøvrigt ikke er varm. Der er onboard lyd og grafikkort. Jeg synes at det bliver værrer og værre før startede den op 3 gange inden for 1 min. Kan det være strømforsyningen?? Det er jo kun når windows er startet op, den gør det

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 90 point
Dato : 04-09-03 18:10
Godkendelse af svar
Fra : dell8200

Dato : 04-09-03 18:41

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-09-03 19:35

selv Tak