/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dansk tekst
Fra : johnl
Vist : 490 gange
120 point
Dato : 04-09-03 16:58

Hvor finder jeg dansk tekst til nero 6,0,0,11 da jeg ikke er så god til udenbys sprog

mvh John

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-03 17:02
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-03 17:06

Men det er muligt du skal opdatere nero for at den virker! http://www.nero.com/en/nero-up.php

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 04-09-03 23:42

Så prøvede jeg at opdatere nero så forsvandt svcd hvordan kan det værer når jeg havde den på 60011 ellers blev det godt nok dansk tekst.
Mvh
johnl

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 05-09-03 08:48

HEJ TEDD.
Ja så er jeg ved at have styr på det danske sprog og ville lave en SVCD men så spørger den om MPEG 2 den så jeg også på nero til 20 dollar den må da kunne fåes et andet sted tror du at du kan hjælpe mig med det.

MVH

johnl

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 120 point
Dato : 05-09-03 12:59

Nå de er grådige hos nero! Det er jo nok en tidsbegrænset mpeg2 encoder der følger med, du må hellere stille et nyt spørgsmål om det, der må være nogle der har mere check på nero 6 end mig

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 05-09-03 13:16

Tak for svaret tedd.
      Så må jeg prøve igen
mvh johnl

Kommentar
Fra : boro23

Dato : 07-10-03 10:20

Hvor på computeren kan man finde de opdateringer, der hentes fra windows update. Det er jo træls at skulle hente opdateringerne nok engang, hvis man formatere computeren