/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Viden om HP-printere søges...
Fra : a_h_nielsen
Vist : 733 gange
100 point
Dato : 04-09-03 14:59

Jeg har lige købt en HP PSC 1210, men der er ingen forbindelse mellem printer og computer via USB-kablet... Jeg har ligeledes sat begge blækpatroner i, men den står og blinker og siger "kontroller Blækpatroner". Ligeledes skulle den ting som blækket sidder i, flytte sig ind til midten når man tænder printeren...dette sker heller ikke...
øøøøøøv!!! jeg kender en med en ny dyrere HP-printer med nøjagtigt det samme problem...er det mig eller printeren der er noget i vejen med?
Tak
AHN

Kommentar
Fra : JASO

Dato : 04-09-03 15:01

Har du installeret softwaren INDEN du tilsluttede printeren? Det plejer man at skulle gøre med en HP printer.

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 04-09-03 15:17

Se nøje efter transportsikringer og engletape, de er ofte årsagen til at nye maskiner ikke virker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-09-03 15:43

Tag dine patroner ud, og som per702 siger: kig efter tape og andet transport-sikring.
Programmet skal så vidt jeg husker indstalleres før du sætter printeren til (USB).
Emesen.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 04-09-03 18:13

Det er formentlig Patronerne der enten ikke sidder korrekt eller som det er nævnt har du ikke fjernet den "film" der der altid sidder på nye patroner. Men selv en ny printer kan jo også være defekt, har oplevet dette.
Du har formentlig en manual og kan se hvorledes du aktivere "selv test" mener det er ved at holde tændknappen nede i 3 sek. uden den er tilsluttet PC.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 04-09-03 18:18

Det er ikke korrekt at at patronholder kører ind til midten når printer tændes, men når du åbner den for at skifte patroner! For ellers skal den sidde ude til venstre.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 04-09-03 22:31

Hej jeg mener den bruger USB 2. Tilslutning.

Kommentar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 08-09-03 14:15

Nope...har prøvet alt det ovenstående...funker ikke..har prøvet med et andet usb-kabel også, men computeren reagerer overhovedet ikke. Den vil heller ikke tage imod papiret..
meget mærkeligt!

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 08-09-03 14:56

Nu lyder det jo til at du lige har købt den printer? Så få den dog byttet/undersøgt. Naturligvis kan en ny printer være defekt. Men det kan da også tænkes patronerne er det, der er mange "kontakter" de kan dels have forskubbet sig eller være defekte. kan den ikke klare en self test uden din PC er den klar ikke iorden, det skulle da være nemt at konstatere!

Kommentar
Fra : fran32

Dato : 08-09-03 15:18

Hej
undersøg om dit styresystem har usb understøttelse
ikke alle win98 har det selv om der er usb port i computeren

Accepteret svar
Fra : miranda63

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-03 01:40

Hej a_h_nielsen
jeg har selv lige købt en hp psc 2110, og den var der ingen problemer med!
til alle hp`s printere er der en installationsplakat, samt en diskette,hvis man følger
plakaten punkt for punkt er der som regelet ingen problemer!
skulle du på trods af dette have problemer kan du få hjælp på
www.officejetsupport.com
håber at dette kan hjælpe dig!

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen