/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjelp til IMEI nummer!!!
Fra : zlatko79
Vist : 277 gange
30 point
Dato : 04-09-03 10:55

Hej!
Hvordan kan jeg skifte IMEI nummer på en P800 uden de programmer?
Er det mulig? Hvis JA hordan så!?

Tak

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 11:00

Nix... der skal software til, og så er det ej heller lovligt. Hvorfor vil du skifte IMEI? Er fonen "lånt" ?

IMEI = International Mobile Equipment Identity
Tryk *#06# på telefonen og du ser dit IMEI

Kommentar
Fra : zlatko79

Dato : 04-09-03 11:09

Jeg havede tabt min P800 og så rinet jeg til politi og sagde at min mob var stjålet, men nej.
Jeg har funet den efter et par dage, og så ringed jeg til dem og sagde at jeg har den, men den er stadig låst.
Det er derfor jeg vil skifte IMEI.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 11:30

Nåååehh! Så ringer du bare til dem igen, og de låser den op igen. Det skal de!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 11:32

NB: Husk det offentlige er ikke så hurtige, så der går nok et par dage... men du kan jo være heldig

Kommentar
Fra : zlatko79

Dato : 04-09-03 11:35

Heheee! Det må jeg se hvor heldig er jeg!