/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Slimløsning i tipssssss' :o)
Fra : CLAN
Vist : 1123 gange
5 point
Dato : 04-09-03 09:38

grausens tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5052
Undskyld grausen... jeg kan altså ikke la' vær'
Hvis tippet ikke virker, eller slimen stadigvæk ikke løsnes, så prøv med en gulvspand og en stump haveslange
Virker det stadigvæk ikke... så prøv med en tom olietønde
Søren

NB: Andre gode fra jer derude?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 09:43

Grausen -> Undskyld! Men i mit indre så, så min humor altså lige det hele for sig. Ved godt det ikke er særligt pænt, men ta' det fra den humoristiske side.
Tilsæt evt sæbe i vandet... det gør det hele mere festligt

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 15 point
Dato : 04-09-03 10:12

Vidunderlig med lidt humor Sidder faktisk og skraldgriner..kunne sagtens se det for mig !!

Knus Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 11:12

Ak ja! Lidt latter skal der da til, det er jo et af de krydderier, som livet har
Apropos forkølelse, så kan det helbredes efter en afprøvet kur ved navn "Plankeværkskuren". Der skal bruges følgende rekvisitter:
Krus.
Ske.
Kogende vand.
Sukker.
Stroh Rom.
Seng med dyne.
Et stykke snor.
Et kosteskaft.

1. Med snoren fastbindes kosteskaftet vertikalt i fodenden af sengen.
2. Man kravler under dynen, blander en god stærk grog ved hjælp af kruset, skeen, det kogende vand, sukker og Stroh rommen.
3. Drik den meget varme grog så hurtigt du kan.
Punkt 2 & 3 gentages til der står et plankeværk i fodenden af sengen... så har du glemt alt om din forkølelse.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-09-03 11:36

...bliv endelig ved...tror på at det virker...næste dag har man garanteret glemt alt om forkølelsen !!!!!!!!!!!!!!1

Knuser sus

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 04-09-03 12:06

Det kan godt være det er morsomt, men jeg kan fortælle jeg nu har afprøvet det over nogle dage og det virker fint.
Så er det jo op til den enkelte selv, hvad man har mest lyst til, dyre midler eller et sugerør og et glas vand...............
jeg vælger det sidste også selv om det r morsomt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 12:15

grausen -> Det virker slimløsende p.g.a. du danner et lille overtryk i dine lunger. Jo større statisk tryk du skal overvinde, jo mere anstrenger du dine i forvejen anstrengte lunger. Resultatet vil være at du kommer til at hoste (fordi du har slim på lungerne). Du ku' såmend lige så godt holde vejret (hold for næse og mund) og puste ud (imod dine lukkede luftveje). Resultatet vil blive det samme.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 04-09-03 12:16

Tak for svaret mango.