/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Mælk fra ikke gravid pige?
Fra : M8M
Vist : 2752 gange
123 point
Dato : 04-09-03 08:23

Min veninde og jeg sad i går og diskuterede om man kan få mælk fra en piges bryster selvom hun ikke er gravid?
Det mente hun at man godt kan, hvis man bliver ved med at "suge" eller hvad det nu hedder når man gør det.

Kommentar
Fra : JASO

Dato : 04-09-03 08:29

Prøv at stille spørgsmålet på www.netdoktor.dk

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 04-09-03 09:42

Det tager 100 år og en bonegård, og man får ikke altid svar.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-09-03 09:54

Til M8M

Lad du bare din veninde være forsøgskanin, men det eneste hun får ud af det er nogle lidt slatne bryster
Man kan IKKE "suge" mælk fra en ikke gravid kvinde.... når en kvinde bliver gravid, sker der en masse med kroppen, bla. begynder vi, at producere mælk. Mælken kommer ikke af at barnet suger, men fordi naturen har skabt os på en sådan herlig måde, at vi er istand til at give vores nyfødte børn føde.

// Toupie

Kommentar
Fra : TheMilton

Dato : 04-09-03 09:55

Ja netfjams.dk tager 40 år.
Men hvofor prøver du ikke bare at suge til på din veninde?
I kunne evt. suge hinanden.
Hvis man suger længe nok på en mand kommer der jo også mælk ud.
(Her snakker vi altså ikke om brystet hos mænd).

Så mit råd er.... Sug, sug og atter sug, og blive suget selv.

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 123 point
Dato : 04-09-03 10:15

Din veninde har delvis ret...: En kvinde der HAR født, dvs. har været gravid og født et barn, kan få mælkeproduktionen igang igen, men en kvinde der aldrig har født et barn....der kommer altså ikke noget

Og Milton..du er altså vulgær..

Venligst Sus

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 04-09-03 14:15

Tak for svaret mango.

Kommentar
Fra : molle666

Dato : 09-09-03 21:51

Yup der kan ikke komme noget ud hvis ikke man er gravid eller har været..! :D