/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ulemper ved neos?
Fra : dan_a
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 03-09-03 18:19

vil gerne høre alle ulempe ved noes da jeg måske køber sådan en fætter

har desværre ikke flere point

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 30 point
Dato : 03-09-03 19:59

hmm.. ulemper.. Det synes jeg nu ikke der er på sådan en fætter..

Den er lidt større, negativt mere vindmodstand, positiv dejli' plads til passagere..

Hmm.. Jeg synes ikke lige jeg har nogle speciele ulemper ved min Neos.. Ikke andre end dem der er ved alle knallertere..

Dog kan jeg lige tilføje at en Neos krumtap ikke kan holde til en racing cylinder.. Men det er der jo ingen standard krumtapper der kan.. heheh..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-09-03 22:26

Well... Efter mig smag har den en grim forende, og er alt for stor... Den virker besværlig at dreje med pga den store højde...

Derudover er motoren jo ikke en af de stærkeste, men okay, det kan der jo gøres noget ved...

Godkendelse af svar
Fra : dan_a

Dato : 06-09-03 13:37

Tak for svaret martinussen.