/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
FRIDAFLIP OG PINOCCHIO SNYDER
Fra : skingur
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 03-09-03 18:00

Jeg har lige anulleret et spørgsmål, hvori jeg ville have opklaret om der var snyd eller anklager på spil i en sag med pinnochio og fridaflip. Strarup har løst sagen på glimrende vis. Point til Strarup når hun viser sig her. Skam til pinocchio, der viser den væreste "netikette" jeg til dato har set.

Simon: Sådan noget laver man fandme og sgu ikke sjovb med for nogle sølle points.
(http://www.kandu.dk/dk/spg/21602)

Fra : strarup Dato : 03-09-03 17:47 (http://www.kandu.dk/dk/spg/21810)

Hej Christina,

tja... det er der åbenbart nogle der gør... har læst indlægget omkring en gave til sygehuset og med baggrund i det andet indlæg, synes jeg det er endnu et sygt indfald fra pågældende person...

første citat fra Pinnochio (fra indlægget"Nybagt far, men ked af det."), hvor han/hun åbenbart bliver afsløret af Ans fordi der blev underskrevet med Fridaflip... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/21831

Citat:
Det var du længe om Ans!!!!!
Mon ikke dette statuerer et eksempel på hvor let det er.
DU er da helt bestemt en af dem......

Citat:
Ans

Har lige accepteret Fridaflips svar i et tidligere stillet spørgsmål...
Er det ikke sådan de fleste herinde har opnået deres superpoint????????????

God jagt fremover (find de SATANER der ikke er seriøse Kandu brugere) Hmm...Hmm...

som er det pågældende indlæg omkring det for tidligt fødte barn...

så der er åbenbart nogle der er så syge i roen at de gør det, for at få point... det er til at b..... sig over... fatter ikke kandu ikke fjerner det point halløj...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-03 18:18

Jeg vil lige UNDERSTREGE, at jeg ikke er en af dem, der snyder. Det antyder Pinocchio. Spørgsmålet om den for tidligt fødte søn blev lukket med det samme, da jeg i en anden tråd skrev at Pinocchio og fridaflip var samme person. Fridaflip fik point.

Jeg anklager ingen hvis jeg ikke har en bestyrket mistanke.

Det er snart ikke til at vide om brugerne er til at stole på.

Det glæder mig at spørgsmålet blev ændret.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 18:33

Samtidig stiller jeg mig selv det spørgsmål: Hvem er patriar? Pinnochio glemmer jo det brugernavn, som han/ hun har brugt. Der skulle nok have stået Fridaflip som brugernavn, så Fridaflip kunne få point.
På nuværende tidspunkt tror jeg at Pinnochio, fridaflip, patriar og moony er samme person.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-03 18:34

hmm, ja nu ved jeg ikke om jeg skal komme med et indlæg her, der eller andre steder - men det blev så her!!!

Man bliver fandme noget skræmt af så syg en opførsel - har læst den der om nybagt far, og fik gåsehud!!! Hvad helvede er det for noget - og nu er det altså lige opover jeg tager mine "ting" og går - det her kommer Kandu til, at have en indstilling til - det nytter sgu ikke noget at de godt kan reagere på en 2-3 dage når det drejer sig om smileys, skingur eller jeg selv har lavet - mens andre ting de kontaktes om - enten forbliver ubesvaret eller varer uger - måneder inden der kommer en reaktion.

Den slags indlæg skal de kontaktes om og - de skal slettes øjeblikkeligt - så Kandu - vælg en - eller to eller tre brugere herinde - hvis mail I altid vil og skal/bør opfatte som "alarmerende".... det er altså for sølle, at I bruger den der "jammen vi får SÅ mange mails - vi kan slet ikke følge med!!!" OG???

Jamen det skal I altså.... I kan ikke være andet bekendt - simpelt og enkelt.

Gud ved hvem - det nu i sit syge sind, er der skal bevise at Kandu har fejl --- jeg kan virkelig kun komme i tanke om een person der er knaldhamrende gal nok til, at skrive den slags.

DESUDEN er jeg enig med Strarup - fjern nu de point.... det er noget bavl at de "forbedrer" noget og gør at folk "anstrenger" sig mere, hvis der er en gulerod.....
Hellere 25 seriøse brugere - end 250 med hang til "beskriv liiige en orgasme piger", pointsnyd, og alt det andet bræk der er herinde.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 18:49

Hej med jer alle. Har lige prøvet at finde ud af hvad det her drejer sig om. Det kan jeg ikke fordi siden som er nævn i starten af strengen ikke kan vises. Vælger at tro der er nogen der har gjort noget.

Søren i Roskilde

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 19:08

Ja den med nybagt far,den gav mig også gåsehud
Og jeg kunne slet ikke forstille sig,at nogen kunne snyde i et så alvorlig spørgsmål
Grænsen for galskab er nået

Men det ser også ud til at Kandu,har handlet hurtig i denne sag
Da de to første overnævnte links,er umulig at komme ind på.

Jeg syntes personlig ikke at point skal fjernes
Da de er med til at give brugeren et hurtig og seriøst svar
Var der ingen point og præmie
Så tror jeg der nemt kunne komme til at gå dage,inden brugeren fik et svar

Mvh og en forsat god aften til alle
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 19:08

Det vil jeg håber der er , og jeg vil også håbe der kommer en eller anden form for reaktion fra kandu - ud over at tråden er fjernet.

Jeg linker denne tråd til dem.

Jeg får kvalme af arrigskab når folk opfører sig som den søde Pinocchio med det syge barn. Fy for satan. Får lyst til at fyre en "ram2-svada" af.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 19:10

og ans... undskyld hvis det oprindelige spørgsmål lød som om jeg ville hænge dig ud - det var bestemt ikke meningen, men da du ikke havde reageret på sidste kommentar i den famøse tråd håbede jeg at råbe dig op, så du kunne vikle trådene ud. det gjorde strarup.

Der er garanteret ikke nogen der tror du snyder, Ans, så vær ikke bange for det.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 19:13

Pinocchios spørgsmål er skrevet på et meget formfuldendt dansk,
så mit bud er, at det er kopieret direkte over fra et andet sted
på nettet.

Men uanset hvad må det handle om at få Pinocchio, Fridaflip og
hvad han/hun nu ellers optræder under af brugernavne ekspederet
ud af klappen.

Spørgsmålet synes jeg derimod ikke man skal slette, for så sletter
man jo også de mange gode kommentarer, der er kommet.
Og de er jo reelle nok - lige bortset fra Fridaflips svar, der højst
sandsynligt er hentet samme sted som spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-03 19:15

en "ram2 svada" - det er det vist kun Ram selv der kan ....

P.S Strarup er en han ... men det er selvfølgelig blot en detalje i denne alvorlige tråd!!

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 19:18

NB! Jeg synes heller ikke, pointsystemet skal fjernes.
Det er ikke systemet, der er noget galt med, men
de trods alt få, der misbruger det.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 19:20

åh... nå, så har jeg forvekslet strarup med parkens... Sorry til de implicerede parter

Ja...det med ram2-svadaen... det var også derfor jeg ikke forsøgte. Og den ville såmænd nok heller ikke bide på så dumt et svin som pinocchio-frida-osv.

jeg har sendt denne tråd til kandu.. kan da lige kopiere, hvad jeg skrev.. (Håber MEGET at det er iorden jeg har skrevet "vi"!! uden at spørge Jer først)

KOPI af mail:
http://www.kandu.dk/dk/spg/21847

Denne tråd handler om fridaflip og pinnochios eskapader. Vi kan se, at det oprindelige indlæg er blevet slettet og det glæder os. Vi håber, brugeren er blevet elimineret!

Lidt respons fra jer i form af en mail eller en note under tips og tricks ville være rart. Der er efterhånden meget mukken i krogene om dobbeltprofiler, reklame-tips etc etc.

mvh Christina Skingur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 19:21

>skingur

Når et spørgsmål er lukket får jeg ikke meddelse om ny mail. Jeg vil ikke betale til Pinnochio for at se hvad der videre er skrevet. Derfor har jeg ikke svaret i den famøse tråd. Håber på at han/hun med alle de brugernavne bliver smidt ud af kandu.

I dit første spørgsmål lød det som om du ville hænge mig ud. No bad feelings.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-03 19:21

vil det så sige ( correct me if I´m wrong ) at et hentet ( kopieret ) spørgsmål fra et eller andet sted - skal forblive fordi folk har svaret relevant og brugbart på det ??

Uden nogen som helst hensyntagen til, at folk der virkelig har den slags problemer vil føle sig noget stødt, fordi de indser at nogen finder det underholdende at lave den slags gejl!!! Når de finder ud af tanken bag indlægget - er jeg sikker på de vil føle de er kommet et sted hvor der tages lige lovligt let på den slags alvorligheder.

Jeg mener sgu det er totalt ulækkert at kopiere sådan noget ( forudsat du har ret Rellom ) og jeg er for en gangs skyld ikke enig med dig.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 19:25

Ja, vel er det ulækkert, Karina.
Men derfor kunne andre, for hvem problemet er reelt,
jo godt have gavn af de gode kommentarer.
Det var det, der var pointen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 20:01

Rettelse til skingur øverste links
årsagen til at man ikke kan komme ind på disse,er at der har sneget sig en parantes ind
SÅ KANDU HAR ALSÅ IKKE FJERNET DEM
her er de rigtige links

http://www.kandu.dk/dk/spg/21602

http://www.kandu.dk/dk/spg/21810

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 20:41

I spørgsmål 21821 kan I læse at Pinnochio selv synes at ram2 er den fedeste bruger her på kandu. Så Pinnochio eller? sidder sikkert et eller andet sted og venter på svar fra ram2.

> briani de links var på et tidspunkt fjernet.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 20:46

Hej Ans
Hvis du kikke på de to øverste links
vil du se at slutningen på linksene er en parantes
og det har der været fra starten
derfor har det ikke været mulig at komme ind på disse
så ergo de har aldrig været fjernet fra Kandu side
Mvh og forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 21:09

NY MAIL ER SENDT og lyder som følger:

http://www.kandu.dk/dk/spg/21847

Denne tråd handler om fridaflip og pinnochios eskapader. Vi kan se, at det oprindelige indlæg er blevet slettet og det glæder os. Vi håber, brugeren er blevet elimineret!

Lidt respons fra jer i form af en mail eller en note under tips og tricks ville være rart. Der er efterhånden meget mukken i krogene om dobbeltprofiler, reklame-tips etc etc.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 21:11

ups... forkert, det var den gamle!

Sådan her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/21847
Denne tråd handler om en bruger, der snyder...vær rar at læse den.

Vi håber, han bliver smidt ud.

VI TROEDE at omtalte indlæg var blevet fjernet, men det er det ikke. Brugeren erkender åbent at han snyder
Lidt respons fra jer i form af en mail eller en note under tips og tricks ville være rart. Der er efterhånden meget mukken i krogene om dobbeltprofiler, reklame-tips etc etc.

På flere brugeres vegne, Christina Skingur

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 03-09-03 22:14

> Fnollerpige

CITAT fra dit indlæg længere oppe:

så Kandu - vælg en - eller to eller tre brugere herinde - hvis mail I altid vil og skal/bør opfatte som "alarmerende".... det er altså for sølle, at I bruger den der "jammen vi får SÅ mange mails - vi kan slet ikke følge med!!!" OG???

CITAT SLUT:

Det har været diskuteret før og efter min mening SKAL og BØR der IKKE være nogle der tror sig bedre end andre til at bestemme her på Kandu, og det mente de fleste vist også da det blev diskuteret i sin tid.

Alle kan da maile til Kandu hvis de opdager noget der ikke er som det skal være, det gør jeg da selv, og får da svar, bla. om de evindelige reklamer fra unlock tlf. de reklametips er blevet slettet og brugeren fjernet, så ALLE kan skrive og Kandu svarer ALLE og sådan skal det efter min mening blive ved med at være.

Bantam

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-09-03 23:14

Dem der snyder med point er vel også dem der snyder i kortspil, og kan finde på at stjæle arvesølvet fra bedstemor, når hun ser den anden vej. At de kan holde sig selv ud er underligt. Godt, vi andre ikke skal holde dem ud så længe ad gangen. De er moralske krøblinge, og så af den værste skuffe. Sådan noget som dem plejer ellers at havne i toilettet.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-03 23:21

Jammen fint Bantam - din mening - min mening whatever - der går stadig indimellem lang tid mellem reaktionerne fra Kandu - så selvom du, jeg og andre har fået hurtige svar - er det osse sket vi har måttet vente længe....

Karina

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 06-09-03 22:13

Tak for svaret ans. jeg lukker tråden nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-03 22:33

Har du fået et svar fra kandu?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-09-03 23:01

nej....