/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ulæste meddelser ved opstart af XP
Fra : gangster50
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 03-09-03 17:24

hver gang jeg starter Windows XP Home så skal jeg klikke på mit brugernavn, under mit brugernavn står der "4 ulæste postmeddelser" men jeg har ikke fået 4 meddelser, jeg ar kigget i mit skolekom og mit outlook xpres (der har jeg 2 konti'er)

hvad kan der være galdt?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-09-03 20:54

Kan deet tænkes at de ulæste meddelelser ligger i en anden mappe end indbakken - Slettet post for eksempel.
mvh
Jens

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-09-03 23:59

gangster50> Jeg er lige gået igang med at undersøge sagen for jeg har nøjagtig samme problem. Når jeg kommer ind på XP står der at jeg har 18 ulæste mails liggende, og jeg har ikke én. Det vil jeg kigge nærmere på imorgen. Men vær sikker på at det ikke har noget med virus og spyware at gøre for det har jeg ikke haft siden 1997 og får det heller ikke. Vender tilbage når jeg har noget nyt.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 04-09-03 09:52

tak

Accepteret svar
Fra : mobak

Modtaget 50 point
Dato : 02-10-03 09:34

Hejsa.

Jeg kender godt problemet, jeg har det også når min kæreste har brugt min PC. Det antal mails der står på loginskærmen har ikke noget med jeres outlook (express) at gøre, men er antal mails i den hotmailindbakke som hører til jeres messengerkonto (det kan måske også være andre mailboxes, hvis ikke man er registreret med en hotmailadresse)

Det opstår, fordi I bruger messenger, og at der er en anden person (som bruger hotmail), der har været logget ind på sin messenger-konto på jeres XP-konto (er det forståeligt?). Det I skal gøre, er at få denne person til at logge ind på messenger igen, læse alle sine mails på hotmail og lukke Windows ned. Det er ikke altid det lige lykkes første gang, så prøv nogle gange og prøv evt. at logge personen ud af messenger inden I lukker windows ned. Jeg har ikke helt luret endnu præcist hvad det er der skal til, men jeg plejer at få det væk ved hjælp af ovenstående metode.

Hilsen Mobak

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 02-10-03 13:23

Tak for svaret mobak.