/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
dårlig erfaring med befriminmobil?
Fra : grausen
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 03-09-03 14:47

Jeg overførte igår 70 kr til
www.befriminmobil.dk
for at få min nokia 3510i, der er bundet til debitel, låst op.
Okay de var hurtige med at sende koden tilbage. Men telefonen er stadig låst.
Telefonen skriver :begrænsning kan ikke fortrydes og det sendte jeg en mail tilbage til dem om jeg har dog ikke fået noget svar fra dem.
Det er ikke så meget de 70 kr, det er mere at de lover noget de åbenbart ikke kan holde og så ikke engang gider svare tilbage.

Er der nogen der har oplevet det samme og i så fald hvad gjorde I?
Er der nogen der kender et link til en side der holder hvad de lover hører jeg gerne fra jer.
m v h
Grausen

Kommentar
Fra : joker

Dato : 03-09-03 15:22

Hej Grausen

Du må da undskylde at man ikke lige svarer med det samme. Du sendte din mail igår kl. 17.08, så der er ikke engang gået 24 timer endnu. Jeg mener selv at vi svarer rimlig hurtig på spørgsmålene. Jeg kan desuden tilføje at der står på siden, at alt support skal foregå gennem forumet, for at flest muligt kan få nytte af det.

Men ok her har du svaret:

Man må kun taste koden forkert ind op til 5 gange på en Nokia telefon. Hvis man overskrider denne grænse, så låser telefonen permanent. Hvis telefonen låser permanent, så vil du modtage flg. besked på displayet "Begrænsningen kan ikke fortrydes". Telefonen kan kun låses op via kabel hvis dette sker. Vi kan selvfølgeligt godt låse den op med kabel, men du bliver så nødt til at komme forbi med den eller sende den.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 03-09-03 15:44

Tak for dit svar.
Vi har selv et datakabel der kan låse den op, men da jeg desværre mangler software til kablet, måtte jeg ty til dig.
Du skriver der ikke engang er gået 24 timer. det har du ret i, men her er der gået ca. en halv time så kom dit svar og det har taget længere tid at skrive dit svar her end lige at besvare min mail, så havde du sparet de første 5 linier...........

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 100 point
Dato : 03-09-03 16:19

Jeg modtager ca. 30-50 mail hver dag. Jeg bliver jo nødt til at sortere på en eller anden måde, derfor tager jeg bestillingerne i første række og svarer på support spørgsmål bagefter. Hvis du nu havde skrevet på forumet i stedet, som jeg beder pænt om på siden, så havde jeg jo nok besvaret spørgsmålet noget hurtigere. Forumet er lavet for at svare på de generelle spørgsmål, som dukker op igen og igen.

Jeg mener da ikke at det skulle være helt umuligt, at finde noget software til at låse den op via nettet... Er det et fbus kabel du har ?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 03-09-03 16:32

hej Joker.
Jeg beklager jeg har hængt dig unødigt ud og lukker derfor spørgsmålet, med en uforbeholden undskyldning til dig.......
Jeg vil dog gerne komme med et lille forsvar. Jeg indrømmer jeg ikke have set det med dit forum og derfor ikke spurgte der.
Og jeg vidste ikke at telefonen havde været forsøgt oplåst (hvad den så åbenbart har efter det du skriver) da jeg har købt den "lidt" brugt
Ja jeg tror det er et fbus kabel

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 03-09-03 16:34

Tak for svaret joker.

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 03-09-03 17:11
Kommentar
Fra : grausen

Dato : 03-09-03 17:25

tak G.L.Jensen men der kan ikke låses telefoner op, der er låst til debitel