/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Gode idéer efterlyses
Fra : Pinnochio
Vist : 445 gange
70 point
Dato : 03-09-03 01:59

Jeg søger en god idé til hvad man kan give for at vise sin påskønnelse for god behandling.

Mit barn er pt. indlagt på en børneafdeling og min kæreste og jeg vil gerne på et tidspunkt vise en form for tak for den helt fantastiske støtte plejepersonalet har vist os.

Blomster og chokolade mener vi er for kedeligt.

Det må gerne være noget originalt.

Hilsen Simon.

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 03-09-03 02:17

Jeg synes I skal skrive et brev til hospitalsledelsen, med kopi til børneafdelingen, hvor I takker for god behandling og støtte på børneafdelingen.
På den måde får ledelsen øjnene op for den/de personer der yder lidt ekstra i hverdagen - og måske påskønner det.

/VMEK

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 13:40

Hej Simon
Jeg håber det betyder, at det går bedre?

Har tænkt lidt... hvad med et smukt billede, der kan hænge på børneafdelingen til glæde for alle? Blomster og chokolade er ganske rigtigt lidt ordinært.. og der er garanteret rigtig meget personale, der i givet fald skal "begaves". Et dejligt indrammet billede vil være til glæde for alle.

Bare et forslag.

Mvh Christina

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 70 point
Dato : 03-09-03 15:57

Du kan jo spørge Fridaflip. Det ser jo ud til at I samarbejder godt. Du var hurtig til at lukke dit andet spørgsmål.
Synd at du lider af personlighedsspaltning. Det er jo svært for dig at huske hvornår du er den ene eller anden.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Pinnochio

Dato : 03-09-03 16:02

Tak for svaret ans.

Du får pointene fordi du er så dejlig troværdig.

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 03-09-03 16:14

Mit andet spørgsmål herinde blev besvaret af Ram2.
Antyder du, at jeg også er denne identitet?

Må skuffe dig (desværre). Han er nemlig den fedeste i dette forum...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 16:31

Det er da hurtigt at du kan finde ud af hvem, der er den fedeste i dette forum.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-09-03 18:07

Hej, Pinnocio.
Betyder det, at du ikke har noget barn på hospitalet, så synes jeg, at det er forargeligt at lave sådan et spørgsmål.
Ellers så har du jo fået lukket spørgsmålet i utide, -hvad gør du så ved det?

Billed-ideen et absolut god, men ikke særlig original. Men den kunne evt. kombineres med VMEK's forslag.
Min gamle mor og jeg følte selv behov for at vise vores påskønnelse til et plejehjem, hvor hun var indlagt til genoptræning for nogle år siden. Jeg købte for hende et lille bjerg fin hjemmelavet chokolade (700kr), og så skrev jeg et meget rosende læserbrev til lokalavisen. -Af én eller anden årsag gik der næsten et år, før det kom i avisen, men jeg fik derefter et kort fra personalet på plejehjemmet, som var blevet meget glade for de -lidt forsinkede- rosende ord.