/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Side ligesom kandu.
Fra : scooter
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 02-09-03 22:19

Hej.

Findes der en eller flere sider der er magen til kandu's evt. hvilke???

MVH.SCOT.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-09-03 22:22

> scooter.

Du brillierer stadig med din forbløffende begavelse

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-09-03 22:28
Accepteret svar
Fra : VMEK

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-03 22:32

Jeg tror ikke der er nogle der er så omfattende som kandu.dk, men på IT-sider er der flere:
http://www.itsvar.dk/
http://www.eksperten.dk/
http://www.net-faq.dk/
http://www.winhelp.dk/

/VMEK

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 02-09-03 22:33

Der skulle selvfølgelig stå "på IT-siden"

/VMEK

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-09-03 22:35

Hej SCOT

Der findes fora - som fx eksperten.dk - hvor man kan
stille og besvare spørgsmål og honoreres efter et pointsystem.
Men disse fora er mig bekendt alle indsnævret til kun
- eller fortrinsvis - at handle om it.
Et så rummeligt forum som kandu mener jeg ikke man kan
finde magen til på nettet. I hvert fald ikke på dansk.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-09-03 22:42

Det lader der til at være enighed om.
Udover de sider, VMEK nævner, vil jeg også nævne denne: http://www.freewindows.dk
Her kan man ikke blot stille spørgsmål om it, men også downloade en
masse labre programmer ganske gratis.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-09-03 22:46

Niveauet for scooter er nok mere til www.findsvar.dk

Der er flere artsfæller.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-03 22:51

der er også disse 2...

http://www.solutions2all.dk/ og
http://www.startfirma.dk/ (har bl.a. også et IT forum, hed førhen noget med Know-it.dk tror jeg nok)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-03 23:08

..og på engelsk : http://www.experts-exchange.com/

..eller : http://www.webclass.ru/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-09-03 23:08

Besynderligt spørgsmål. Hvad skal du med noget der er mage til kandu, når du _er_ på kandu????? Du må jo ha´

Mvh

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 01:33

Ram2 og skingur

Ikke så underligt, at I finder andre brugere dumme,
for jeres egne indlæg er jo i den grad gennemlyst
af intelligens og indsigt, at man bliver
fuldstændig blændet.

Mere af den slags! Det vil virkelig højne niveauet.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 02:49

>Rellom

Køb dig et par solbriller, hvis det blænder.

Lige for at præcisere, så drejer det sig om ganske få brugere på Kandu, der er så hjernedøde, at de kan hyppe og skide for min skyld. At du konsekvent vælger at færdes i din velfriserede sti for "pæne middelaldrende mænd" er jo dit eget valg. Lidt kønsløst, unuanceret og røvkedeligt synes jeg, men det er jo dit valg.

Jeg går mere ind for at kalde tingene ved deres rette navn, fremfor at forsøge at blive opfattet som den pæne mand, der gør alle tilpas.

Da jeg har oplevet "Klaphatten" scooter i andre sammenhæng, har jeg belæg for min bedømmelse af ham, og jeg ser jeg ingen grund til at pakke ind, at jeg opfatter ham som en "Totalidiot". Skulle han være utilfreds med dette prædikat, så har han et problem (til).

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 03-09-03 13:16

>Ram2 & Skingur

Hvis I er så træt af Scooter, hvorfor så bruge tid på at besvare/kommenterer hans spørgsmål ?
Så er vi andre også fri for jeres ligegyldige udmeldinger og sure opstød. Det er vist jer der er nogle "klaphatte".

/VMEK

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 13:28

>VMEK

Ligegyldige udmeldinger = Forkert
Sure opstød= Forkert
Klaphatte = Måske (Kan ikke tale for Skingur)

Og så lige: Kan du ikke tåle duften af bogstaverne, så hop over. Men du kan godt li' det lidt ik'? Hykler?

Du har da også travlt nok med at tapetsere Kandu, med dine Tips & Trick. Ganske vist for det meste almenviden for de fleste, men sikkert nyheder for dig

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 13:34

Ih du milde.. en enkelt lille kommentar med en indsat Smiley og jeg bliver omgående sat i bås med Ram2. Jeg undrede mig over spørgsmålet, det er såmænd det hele... det plejer der da nok at være plads til. Jeg strør sædvanligvis ikke om mig med "ligegyldige udmeldinger og sure opstød". Jeg kender ikke Scooter, udover det man kan læse på hans profil/ historik.. men det gør Ram tydeligvis og hvad han måtte mene af negative eller positive ting, skal ikke skydes mig i skoene, uanset om manden har ret eller ej. jeg tror BeSTEMT heller ikke Ram bryder sig om at blive skåret over een kam med mig, selvom Rellom tror vi står last og brast med hinanden!!!!!!!!!

Jeg skal med glæde fremkomme med en undskyldning for at have såret nogens følelser med mit indlæg, men jeg synes nu I kravler lidt vel hurtigt op på barrikaderne. Men hva´ faén, her har sg* også været lidt kedeligt de sidste dage !

Med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 13:38

Heeiiiii...... Hva' med at klappe heste istedet for hatte?

Dejlig irrelevant, læs nogle jokes istedet : http://www.bpfh.net/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 13:48

Ram2

Du gør virkelig et stort nummer ud af at imponere dig selv.
Så stort et nummer, at det på sin vis er ganske imponerende.
Men på mig virker din kraftudfoldelse nu kun på èn måde:
snorkende triviel og kedsommelig!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 13:50

>Skingur.

Du er da ikke det værste selskab man kan træffes i - Men selvfølgelig skal vi da ikke skæres over _med_ en kam

Og Molos forslag - Klappe heste - ikke af mig. For mig er de kun til bøffer - når de er _helt_ døde. Forresten er irrelevante indlæg da ikke fremmed for dig Molo

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 13:53

>Rellom

Jamen så sov du bare videre ( Du læste det da, på trods af kedsomheden )

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 13:57

ram..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 14:09

Ram2

Ja, vel læste jeg det.
Øeh... hvordan skulle jeg ellers kunne vide, at det var kedeligt?
Nu har du IGEN bevæget dig op på et plan, hvor ordinær
menneskelig logik ikke kan følge med.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 14:12

>Rellom.

Nååee det er sån' det hænger sammen. Du er altså bare så smart - Tak for hjælpen

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-09-03 14:27

Selv tak, Ram2.
Skulle det være en anden gang...

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 03-09-03 14:37

>ram2
Nu er jeg blevet lidt nysgerrig, hvad er en middelaldrende mand?

Jes

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-03 14:42

iiihhh hvor er det så godt, at se at alle hygger sig og mugger, osse heeeeelt uden min deltagelse - jeg tør nu trygt rejse på ferie de næste 8 dage, tryg i min grundvold og sikker på, at I og Kandu er som jeg efterlader jer

Karina
Pas godt på hinanden og jer selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 14:50

Tak skal du ha' fnollerpige. næh.. det bliver nok ikke anderledes og go' ferie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 14:51

>pabloj.

Du skal ikke vide alting

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 03-09-03 14:54

>ram2
Tak, jeg var bange for at jeg kunne være i farezonen.

Jes

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 03-09-03 15:22

hmmmm....... jeg tror sgu nok spørgsmålet "Scooter" stillede til at starte med har lidt relevans, ihvertfald efter at have læst svarene. Jeg gad nemlig også godt vide hvor der findes et andet forum, hvor folk farer så meget op og nedgør sin egen person så meget som nogen gør her? men prøv at kigge lidt på www.digte.dk og de ordgejle diskussioner de fører i deres "frit-forum", så finder du ligeså platte og IQ-manglende personer som i den her streng..!

Mikael

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 15:42
Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-09-03 17:16

jeg ka' nu godt forstå at der er søgning efter andre forums end Kandu... især når man ser et indlæg som dette her... "Nybagt far, men ked af det."... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/21602

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 17:23

Ja Strarup.. det indlæg forstår jeg ikke.. ihvertfald ikke den næstsidste kommentar, håber der kommer respons på den. For mig at se bliver der trådt på een, der ligger ned i forvejen.
Mvh

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-09-03 17:29

Hej Skingur,

øh... for mig at se er det mere alle dem der har været med til at besvarre indlægget og vist deres medfølelse der er blevet trådt på...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 17:32

???????? Er du sikker??? Hvor langt vil man gå for point... forudsat det er sandt at Pinocchio og Fridaflip er den samme. Se evt. tråden om gave til afdelingen på sygehuset. Nægter at tro at folk kan være så forfærdelige, at de digter en sådan historie. Er måske for naiv...
I undren, Christina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 17:40

Hej Strarup
jeg tror sku du har fået de forkerte briller på,da du var inde og læse,det omtalte links.
(prøv at læse den igen,og husk så at tage de rigtige briller på denne gang)

sådan en historie digter man ikke bare

nej jeg tror på den 100%

Mvh Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 17:44

har tjekket datoer.. de er oprettet som brugere henholdsvis d. 16-8 og 30-8, og det giver jo altså ikke anledning til nogen mistanke.

Scooter, undskyld dit indlæg bliver mudret til med et andet emne.
Jeg opretter en ny tråd.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-09-03 17:47

Hej Christina,

tja... det er der åbenbart nogle der gør... har læst indlægget omkring en gave til sygehuset og med baggrund i det andet indlæg, synes jeg det er endnu et sygt indfald fra pågældende person...

første citat fra Pinnochio (fra indlægget"Nybagt far, men ked af det."), hvor han/hun åbenbart bliver afsløret af Ans fordi der blev underskrevet med Fridaflip... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/21831

Citat
Det var du længe om Ans!!!!!
Mon ikke dette statuerer et eksempel på hvor let det er.
DU er da helt bestemt en af dem......

Citat
Ans

Har lige accepteret Fridaflips svar i et tidligere stillet spørgsmål...
Er det ikke sådan de fleste herinde har opnået deres superpoint????????????

God jagt fremover (find de SATANER der ikke er seriøse Kandu brugere) Hmm...Hmm...

som er det pågældende indlæg omkring det for tidligt fødte barn...

så der er åbenbart nogle der er så syge i roen at de gør det, for at få point... det er til at b..... sig over... fatter ikke kandu ikke fjerner det point halløj...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 17:51

strarup -> Sammen fornemmelse får jeg ind imellem. Én ting er; man som spørger bliver latterliggjort; dér har man selv et vist ansvar, men at kommentatorerne skal nedgøres? Det er for lavt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 17:56

Hej igen Strarup
Efter at have læst din sidste kommentar
Må jeg give dig ret
Så se venligst bort fra min kommentar kl 17.40

Jeg troede ikke at folk kan være så syge
Efter point
Det er sku sørgelig
Mvh og undskyld
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 18:02

>Jeg har hængt "dem" ud i et spørgsmål under kandu.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-09-03 19:49

Hej Christina,

jeg vil gerne ha' mig frabedt at få point for indlægget... du har oprettet... og venter lidt med at hoppe ind i indlægget... "FRIDAFLIP OG PINOCCHIO SNYDER"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/21847

lige lidt info... indlæggende du har linket til er ikke blevet fjernet... der har uheldigvis sneget sig en parantes med i linksne...
http://www.kandu.dk/dk/spg/21602
http://www.kandu.dk/dk/spg/21810
det er bl.a. derfor de ikke ka' ses... de er ikke blevet slettet... så indltil videre ser det ikke ud til at Kandu har reageret på det...

til Brian,

det er bare iorden, du behøver ikke at undskylde... det er jo hva' der ka' ske'...

havde ikke læst dine indlæg før jeg havde sendt det sidste indlæg... men havde desværre ikke tid til at besvare det før nu... men jeg synes også det er sørgeligt...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 03-09-03 21:19

Hej Alle.

Ja kunne jeg skyde RAM med lunken lort så ville jeg have gjordt det lige med det samme
møder jeg dig en dag så bliver du smadret. Du er fanme så dum at det gør helt ondt. IDIOT du fatter ikke en
skid af det hele og jeg tænker lidt tilbage på da jeg skrev lidt om World Gamesinc. Det er og bliver stort men det har
RAM jo ikke fattet endnu men han giver mig ret på et tidspunkt det ved jeg HA HA.

MVH. SCOT.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 03-09-03 21:26

Hej igen.

Glemte sq helt at sige tak for de mange gode svar var bare så gal på den IDIOT til Ram
Luk da for fanden den klovn ud Kandu.

MVH. SCOT.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 21:31

ALLE også.. -> Min mening : Læg jeres hadefulde tone på hylden... Sig din mening i det sprog du plejer at benytte og argumentér derfra ! ..da; kan det ikke gå helt galt.

<MOLLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 21:47

> lille scootermand.

Nu må du ikke være så vred. Du kan jo ikke gøre for, at du ikke fatter så meget, så det var faktisk ikke så pænt af mig, at minde dig om din dysfunktionerede hjerne.

Pas nu bare dit pyramidespil, og når du så er blevet rigtig stor og rigtig milliomangenær, så køber du bare en portal, og når jeg så har meldt mig ind, VUPTI - så smider du mig ud. Er det ikke skønt lille scooter? - Glæd dig!!

Skriv forresten nogle flere tips - de er rigtig gode.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 21:53

Molo... jeg har på fornemmelsen af at ram ALTID bruger den tone, så dén går ikke

Ram...gem dit krudt til pinnochio! (jeg har opfundet begrebet "ram2-svada" og jeg ser gernee, at du giver ham en sådan!)

Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 22:04

>Skingur.

Det er da ikke noget jeg bare lige gør - jeg skal da være tændt før der farer en
i mig

ram2 - svada. Jeg tar' den som en kompliment.

Ram

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 03-09-03 22:09

Hejsa.

Det synes jeg også.

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 03-09-03 22:18

Hej Scooter.
Nu har jeg siddet og læst det hele igennem. Og ærligt talt - så virker du som den mest hjernedøde, åndsforladte tåbe jeg længe har set. Men fair nok, der er jo nogen i samfundet, som skal være det.
Scooter - gå hjem!

Bue

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 22:20

>lille scootermand.

Nedenstående viser med al tydelighed, hvorfor jeg synes du skal skrive mange flere tips.

http://www.kandu.dk/dk/tip/48482 Rensning af fælge – under film
http://www.kandu.dk/dk/tip/1157 Dressing - under dykning
http://www.kandu.dk/dk/tip/1158 Dressing igen–dog rigtig grupperet. Hvad gik galt?
http://www.kandu.dk/dk/tip/1807 SMS Tip under Windows
http://www.kandu.dk/dk/tip/1247 Virkelig banalt - Herregud
http://www.kandu.dk/dk/tip/2406 Rendyrket idioti

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 22:32

SBL.. nå nå, du hyler nok med de ulve, du er i blandt. Kammertonen, tak.

Ram.. det er ikke pænt af dig at få folk til at more sig på den arme mands bekostning.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 22:38

>Skingur.

Det er da ham der skaber morskaben - Jeg forelægger den bare for et humørfyldt publikum.

Iøvrigt lagde jeg mærke til, at lillescootermand har tendenser til korporlig vold, og truer med at effektuere dette. Det bryder jeg mig ikke om, men han skal da være velkommen. Er han ikke bedre til at udføre vold, end til alt hvad han offentligt fortæller han laver, så er det da ligemeget.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 03-09-03 22:42

>skingur
Jeg hyler skam ikke, men ville bare give min mening til kende i denne flok af høj-intelligente mennesker ;)

Bue

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 22:43

Nå jeg vil gå til ro. Skal jo være frisk, hvis lillescootermand skulle dukke op

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 22:44

ram... husk, at tungen er skarpere end sværdet

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-09-03 22:47

>Skingur.

Er det det jeg en gang i mellem får skæld ud for - men jeg skal sgu da sove alligevel.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-09-03 22:50

ja, men pas på når du lukker munden

g´nat

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-09-03 22:54

Kammertonen ... - hvem er det lige der ved hvad det/ den er ?? - og afgør hvem der lever op til den eller ej ??

Nå, men pyttelyt - det kan I ligge og rode lidt med, jeg er den der er smuttet ... på ferie ...Ha´det rigtig pænt, og hold jer muntre.

Hopper ligesom af her ....>>>>>HOOOoooOOOoooPsa<<<<<

Karina

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 04-09-03 12:36

Hej.

Er der en der kan give mig RAM's adresse så skal i få godt med poing 1000 eller 2000
bare jeg kan få den idiot nakket.

MVH.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-09-03 13:28

Hej Scot,

du er da ederma'eme syg i roen... en ting er at Ram ka' være lidt hård i sit ordvalg, men han har sku' aldrig truet nogen...

nu ved jeg ikke lige hvilke kontroverser i har haft, men umiddelbart vil jeg gætte på at det har noget at gøre med dette indlæg... "Lotto"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/19426

der dersens World Gamesinc har da vist gjort kål på din forstand... jeg ta'r også afstand fra pyramide lignende ting, samt jeg ka' sagtens forstå Ram's udbrud i det pågældende indlæg... idet du aldrig svarer på hvormeget det er man må bøde med for at komme ind i det der hokuspokus halløj...

jeg ta'r også afstand fra dine trusler og ser nærmere dig som en stor I.... hvor er det lige det er gået galt... for dine udtalelser nærmere sig kategorien psykopatisk, hvis den grænse ikke allerede er overskredet og ud i noget mere grumt... man sku' næsten tro at du været gået rabuntus med det der hokuspokus halløj og er ude på en hvervekampagne...

jeg håber da der et eller andet sted i din person findes et fornuftigt menneske, og som er i stand til at komme med en undskyldning til Ram... ellers håber jeg Kandu vil ta' affære... for de udtalelser synes jeg fa'eme er for groft...

Strarup

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-09-03 13:52

Ja synes lige bægeret flyder over - ved de personlige trusler om at "smadre nogen" - er sikker på det får konsekvenser .... stopuret er sat i gang - lad os så se hvor stærkt det går denne gang.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-09-03 14:21

Hej Strarup

Ram2 gør sig jo udtrykkeligt til talsmand for, at man
skal sige, hvad man tænker, uden at pakke det ind.

Så der er vist bare sket det, at scooter har taget
ham på ordet.

Men forhåbentlig griber det ikke om sig, så det går hen og
bliver "god tone" at være plat, grov og vulgær.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-09-03 14:30

Jeg kender ikke meget til politikken her på kandu.dk men jeg giver folk ret i at scooter er ude hvor han ikke kan bunde. Jeg har altid fået behagelig respons på mine spørgsmål og svar.

Jeg har læst nogle af de omtalte indlæg fra Scooter og man kan sgu ikke lade være med at bide sig selv i underlæben, så man ikke bryder sammen af latter. Manden kan jo ikke gøre for at IQ ikke er lige fordelt mellem mennesker, så det må man ikke forklejne hans indlæg for, MEN når der kommer indlæg fra hans side om at banke og dræbe folk, fordi de siger deres mening lidt groft, så tror jeg lige at grænsen er nået og man burde overveje at sende ham hjem fra hans Kandu-ekspedition.

Scooter du må da lige tage dig sammen og være lidt åben for lidt kritik og humor, om det er positiv eller negativ kritik så tag det med et gran salt, du behøver ikke hidse dig op og true folk. Forestil dig at du stod overfor dommer-panelet i "Idols" (udsendelse på TV3, hvis du ikke har TV i din jordhule eller hvor du nu bor (husk nu hvad jeg har fortalt dig om at bruge humor i indlæg)). Jeg vil sgu gerne se dig fare på dommerne fordi de giver dig deres ærlige og uforbeholdne mening.!! Nåe man vælger at lave indlæg af din kaliber så må man sgu også regne med at få kritik og negativ respons.

Hus Monty Python som sang "Always look on the bright side og Life", og smil lidt til dine medmennesker i stedet for at true dem. Et smil eller en joke er mere magtfuldt en trusler og vold.!!

En ydmyg Mikael takker af for sig (for nu)..!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-09-03 15:03

Til brugere på denne tråd.

Til orientering er "scooters" upassende adfærd på Kandu anmeldt til Kriminalpolitiet, og anmeldelsen er i samråd med dem anmeldt som trusler på livet.

Jeg skulle hilse og sige, at de tog det yderst seriøst.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-09-03 15:36

uuuhhhh ja man skal passe på - jeg skrev til Kandu for et par timer siden om scooter - men de er ikke i deres BJERGE af mails nået til denne her endnu åbenbart - noget siger mig de når til den inden ret så længe.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 04-09-03 20:03

Tak for svaret VMEK.