/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kald det ferie...
Fra : molokyle
Vist : 456 gange
161 point
Dato : 02-09-03 20:32

Takker af for mange timers nærvær, underholdning og kloge ord på kandu.dk

Jeg ved ikke engang, hvad jeg ellers skal skrive.. ?

Hopper af på torsdag....

Hygge...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 02-09-03 20:34

Tak for mange gode indlæg, ideer og ikke mindst løsninger

/VMEK

Kommentar
Fra : Sveda

Dato : 02-09-03 20:35

Kan du ha en god ferie eller hvad du nu kalder det, hvorlænge må vi undvære dig.
hilsen
sveda

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 02-09-03 20:35

hej molokyle
Håber du må få en god "ferie" og at den ikke varer for længe, da jeg har draget meget nytte af dine svar i både mine og andres indlæg.............
Håber du snart vender tilbage med nyt mod
m v h

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-09-03 20:51

De der kloge ord - hvor har du set dem
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-09-03 20:55

hej Molo... du må hoppe på en netcafe every now and then indtil du får dit farvestrålende værelse. See U then. Godt mod. Se frem. Dette er den første dag i resten af dit liv..brug det godt.
kh

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 02-09-03 21:02

Går ud fra, at du ikke skal længere end fiskestangen fortsat kan nå - Knæk og bræk

Erling

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-09-03 21:03

Hej Molokyle, din

Jeg håber heller ikke du "hopper længere væk", end du, når du synes tid er, kan "hoppe tilbage igen".
Jeg kommer helt bestemt også til at savne dine indlæg/svar/hjælpsomhed m.m.
Din ekspertise, på mange områder, er vi mange der kommer til at savne.
Sim skingur skriver, håber jeg du "hopper på" en netcafé en gang imellem.

Indtil vi "høres ved igen", vil jeg ønske dig al held og lykke i fremtiden.

Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-09-03 21:27

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-09-03 22:05

Håber da ikke, at der går alt for længe, inden du kommer ind igen, hvem skal så underholde imens?!!?

Kommer til at savne dig og dine småjokes til du kommer tilbage igen.
Har haft mange sjove timer ved at læse dine indlæg..

Hygge!!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-09-03 22:13

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-09-03 22:22

Molokyle

Du skal da også lige have en hilsen med fra mig.....knæk og bræk med fremtiden

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-03 22:45

VMEK -> Selvtak; du er kommet med gode tip undervejs
Sveda -> 4-6 uger vil jeg tro.
grausen -> Tak og det gør jeg.
emesen -> Stil spørgsmålet i Smalltalk. Lad os sige; 250 point, så vil jeg prøve at svare på det
skingur -> Det er altså ikke lige som, jeg er ved at afgå ved døden ..eller noget
erling_l -> ><}}}(*<
Franksp -> Biblioteket kalder. Fordybelse. Vender frygtelig tilbage
nicolehh -> Lur mig om ikke... [hør]
bantam ->
Toupie -> Kun en tåbe frygter ikke havet ~~~~~~~~~~~~

Kigger lige forbi imorgen, inden jeg river stikket.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 161 point
Dato : 02-09-03 22:51

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-09-03 22:53

Vi er sikkert mange der gerne vil vide hvorfor? og er det forever?
De bedste hilsener og tak for mange gode indlæg og ideer.
Held og lykke i fremtiden
Dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-03 22:56

skingur -> Det hedder :

Citat
%-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-03 23:00

Dabj -> Takker. Det er såmen bare fordi jeg skal flytte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-09-03 23:27

>molokyle
Hurra. Ses

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 02-09-03 23:39

4-6 uger, det er da længe, men vi jo nødt til at overleve det...*s*

Men hvis vi ikke når at hilse på hianden i morgen, så jeg da lige sige, hygge, pas på dig,og vi ses om 1-1,5 mdr.!!

Glæder mig allerede til du er tilbage på din pind... *ss*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-09-03 23:41

ih du godeste, det lyder næsten som om der er en romance i luften!!!!!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 03-09-03 01:53

Håber du bliver glad for din nye bopæl. Faldt lige over denne :

To københavnere var flyttet til Århus. Allerede første dag kom der en velkomstpakke fra kommunen med diverse oplysninger - men i tilgift også en "Månedens Tilflyttergave", som bestod i en oplevelsestur med Århus Teambuilding. De var begge lune på ideen og ringede op, for at høre, hvad det var. De fik så at vide, at de skulle starte med faldskærmsudspring. Der, hvor de landede, ville stå 2 motorcykler klar. Dem skulle de køre ud til en sø, som skulle passeres i kano etc.

Spændte sagde de ja-tak. Allerede under faldskærmsudspringet gik det galt: De opdagede begge, at deres skærme ikke foldede sig ud.
"Man kan da heller ikke stole på nogen. Nu skal du bare vente og se", sagde den ene københavner til sin ven: "Når vi nu kommer ned, så er der såmænd heller ikke nogen motorcykel!!!"

Så pas nu på, hvor du end havner

Erling

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 16:15

erling_l ->

... det går edder p...... langsomt med at pakke sammen sku' jeg hilse at sige, men frk. Uro fra 'Wester-Bronx' kommer og hjælper med øl kl. 17.30

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-03 09:58

Dagens kommentar

Indtil videre er flytningen udsat et døgn, da (H)eksen ikke rigtigt kan finde ud af at dukke op og hjælpe med den sidste bo-deling. Hun har dog lovet at troppe op idag. Ja ja, nu ser vi !

Nu lukker og slukker jeg i hvert fald for et stykke tid. I må passe på kandu.dk så længe.

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-09-03 11:02

Keep your heads up.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-03 11:31

emesen -> Jada... både det ene, det andet og det tredie ..and feets on the ground !

</MOLOKYLE>