/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Vil have Messenger 6.0 installeret korre~
Fra : anja5
Vist : 640 gange
20 point
Dato : 02-09-03 19:32

Jeg er ny her. Jeg har et problem med at få afinstalleret Messenger 6.0 totalt. Programmet har lavet en fejl under installationen, som bevirker at jeg flere gange om dagen bliver logget af Messenger, derudover er der heller ingen display ikoner. Det er ret irriterende da vi er flere som snakker sammen på en gang, og de andre skal så hele tiden skifte vindue og invitere mig på ny. Jeg har prøvet at afinstallere Messenger 6.0 via tilføj/fjern programmer og så
installere på ny. Når det så bliver installeret igen, kan det desværre huske alle de fejlindstillinger det blev installeret med fra start. Det jeg er ude efter er en total afinstallering af programmet så jeg kan få ny ren Messenger 6.0 ind igen. Denne linje kan man bruge i start - kør - hvis det er Messenger 4.7 som skal væk:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Er der en lign. linje til Messenger 6.0

mvh Anja5
(NB! jeg har kun 20 points)

Kommentar
Fra : Rascha

Dato : 02-09-03 21:50

Hej anja5

du kan prøve at opdaterer din version med den nyeste.
Har lige gjordt det og det virker.
kan hentes på følgende add. http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx

Så skal du bare følge anvisningerne. Held og lykke.

mvh Rascha

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 02-09-03 22:44

Tak for forslaget Jeg prøver Rascha, men det bliver nok først imorgen, da det er lidt sent nu.

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 03-09-03 13:24

Desværre virkede det ikke Rascha. Jeg har samme fejl igen. Jeg bliver logget af og samtidig har jeg ingen display-ikoner. Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal gøre.

Accepteret svar
Fra : RuneN

Modtaget 20 point
Dato : 18-02-04 08:53

G'davs!

Du kan finde frem til mappen hvori messenger ligger.. (husk at der både er windows messenger og msn messenger. Wm er automatisk installeret hvis du har xp)! Brug så programmet "Dr.Delete" som sletter Alt du vælger.. uanset hvad det er ! .. Om det så er windows mappen..hehe.. Download det her : http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete

Godkendelse af svar
Fra : anja5

Dato : 18-10-04 09:54

Tak for svarene til jer alle.