/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Harddiskbaserede mp3-afspillere
Fra : ting27
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 02-09-03 18:23

Jeg har i overvejet at købe en harddiskbaseret mp3-afspiller, men er de ikke meget følsomme for stød. Det er jo en harddisk der ligge deri, og jeg vil gerne kunne bruge den til træning hvor den altså får stød engang imellem.
Hvilket mp3-afspillere kan i foretrække, og kan i, i det hele taget foretrække nogen hvis den er harddiskbaseret?
Skriv endelig om jeres erfaringer..

Mvh.
ting27

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-09-03 19:44

Jeg vil foreslå at du bruger "flash card" afspiller med mulighed for USB tilslutning.
Så kan du hoppe og danse så meget du vil, og bruge computer til at hente musik fra dine CD. Der findes adskillige på markedet. Et flash-card jeg selv sværger til, dog til foto, er compact flash type I.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 02-09-03 20:08

ok, men hvis jeg kigger på kvalitetsprodukter ser jeg mulighed for flashcard.
Jeg tænker på mærkerne, Archos, MPIO, iRiver. Det er de eneste jeg har hørt rigtigt godt om.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-03 20:14

Mp3 afspillere kender jeg ikke, men det var også bare for at undgå harddiske.
For harddiske og andet roterende materiel tåler ikke stød, selvom nogen dog er pakket godt ind.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 02-09-03 20:17

det kunne være at de var specielt bygget. Man kan jo få cd-afspillere som tåler meget hårde stød.

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 19:54

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 19:59

Selv tak, og jeg håber du har fundet noget grej der kan tåle lidt stød.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 20:07

jeg har slet ikke fundet noget.. men det går nok. Så sparede jeg de penge.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 20:14

Kender det godt - har lige "brug" for noget - men hvis der går lidt tid finder jeg ud af, at det måske ikke var noget jeg havde brug for alligevel.
Emesen.