/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bedømme et tip? Hvordan?
Fra : Haveredskab
Vist : 361 gange
5 point
Dato : 02-09-03 14:38

Hvordan bedømmer jeg et tip?

Accepteret svar
Fra : Rascha

Modtaget 15 point
Dato : 02-09-03 14:46

Hej du!

Det er 5 tilfældige der bliver udvalgt til at bedømme/give stjerner.
Når du går ind på et tip, vil der forneden stå, hvis du har muligheden.

Så det er bare med at gå ind på alle de tips der ikke er stjerne udfor, for stjernen viser at der er 5 der har bedømt.

Hygge hejsa

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-09-03 14:53

> Haveredskab

Da du åbenbart gerne vil vide meget om reglerne på kandu siden du stiller en masse spørgsmål om det, kan jeg da kun anbefale dig at læse kom godt igang http://www.kandu.dk/dk/faq.asp der får du faktisk gode svar på dine forskellige spgørgsmål.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-03 14:54

Duøh haveredskab. Jeg tror du har spurgt om ca alt det der allerede står i "kom godt igang" øverst til venstre. Ligeledes ligger der lidt betingelser nederst på denne side, hvis du klikker på "copyright"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-03 14:55

To sjæle en tanke, Bantam (citat Stig Møller)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-03 18:26

Haveredskab

Hvorfor stiller du alle disse spørgsmål?

Når du kan finde ud af at skrive et tip, har du sikkert læst reglerne igennem.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-03 20:21

Jeg lægger lige en anden vinkel !

Jeg bedømmer et tip ud fra; ad1.) ..om det er relevant i den kategori tip'et er givet, ad2.) ..om det er relevant i forhold til 'nyeste' viden, ad3.) ..om det er relevant i forhold til egen person.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-03 21:02

Molokyle

Du behøver ikke at lægge en anden vinkel.
Spørgsmålet er besvaret. Haveredskab skal bare accepterer. Haveredskab er i en anden tråd blevet informeret om hvordan man accepterer et svar.

Kommentar
Fra : Haveredskab

Dato : 04-09-03 09:21

Ja jeg ved godt hvordan man accepterer et svar
Godt nok er jeg et haveredskab (i det her tilfælde en spade) til tider og lidt dovent anlagt, hvad angår at søge på kandu.dk omkring funktionaliteten. Men fremover skal jeg nok selv lige prøve først.
Men i skal da have tak for jeres hjælp

Godkendelse af svar
Fra : Haveredskab

Dato : 04-09-03 09:22

Tak for svaret Rascha.