/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
presse kontakt
Fra : mulles
Vist : 335 gange
10 point
Dato : 02-09-03 11:06

Hvor foreslår I at man henvender sig såfremt man ønsker at få firmanyheder kendt blandt pressen/aviserne.
jeg tænker på at få alle medier oplyst om nyheden således de selv kan vælge om den skal trykkes eller ej.

Forslag modtages med tak

- Mulles

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-09-03 12:40

Det er skam et stort arbejde, som nogle mennesker tager sig godt betalt for, den billigste løsning er at søge på de relevante medier, finde adresser eller email adresser på de personer der med stoffet at gøre, det kunne være en indenlands redaktør, en økonomi redaktør eller sport alt efter emnet naturligvis, og derefter sende en pressemeddelelse til dem.
Alene forfatningen af en sådan meddelelse er en større videnskab som der igen er mennesker der har specialiseret sig i, og dermed tager en masse penge for.

Der er desværre ingen genveje, men en sikker måde at få en pressemeddelelse optaget på er, at tegne en annonce i den pågældende avis/tidsskrift.

Eller du kan henvende dig til et medie/presse bureau og betale dig fra at de klarer arbejdet

Kommentar
Fra : xpgubyno2

Dato : 24-03-04 10:54

Hej Mulles

Mange aviser og tidsskrifter er villige til at skrive en artikel med billeder mm. gratis hvis blot at den "nyhed" der skal skrives om er "ny". Hmm det jeg mener er at hvis I lancerer et nyt firma, et nyt produkt etc. så er mange aviser tilbøjelige til at gøre det gratis bare for at få noget spalte plas fyldt ud. Dette kneb gælder for det meste kun lokalt, regionale og til dels landsdels aviser.

Mht. hvordan I kommer i kontakt med aviserne må jeg give Better_Performance ret i at den eneste vej er ved at tage knoglen

Kommentar
Fra : anithus

Dato : 25-01-05 17:23

Hej Mulles

Se her: http://www.pressbox.dk det koster ikke så meget!

anitta
www.filabel-baby.dk