/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lave ikoner i paint?
Fra : skingur
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 02-09-03 10:22

Hvis jeg laver ikoner i Paint, hvad skal de så gemmes som, og hvor finder jeg dem for at anvende dem på skrivebordet? Eller kan jeg hente nogen gratis på nettet? Mangler nogen søde nogen... dem der følger med windows er ikke just ophidsende, medmindre man har ti digitalkameraer eller bare har brug for mærkelige ikoner m. nøgler eller cd´ere...
Jeg ved godt at der er tilhørende ikoner hvis jeg vælger et andet tema, men jeg har selv tegnet skærmbilledet, så der er kun standard ikoner til, ævs!

mvh Christina

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 02-09-03 11:47

Hvis du søger på www.google.com efter free icons, er der rigtig mang at vælge imellem. Du har selv nogen ekstra liggende i moricons.dll
lengberg

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-03 17:11

Hej Christina,

du ka' finde nogle gratis programmer til ikon behandling mv. her hos Webattack.com i kategorien IconTools... -->
http://www.webattack.com/freeware/gmm/fwicontools.shtml

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 02-09-03 21:37

Tak for svaret strarup, har allerede lavet en... ikke så køn, men øvelse gør mester