/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
I kina spiser de hunde.
Fra : Dyne
Vist : 773 gange
50 point
Dato : 02-09-03 06:51

Hej folkens.
I filmen "I kina spiser de hunde" er der noget musik - er der lavet et soundtrack med de numre?
Og hvad kan i anbefale af ligende musik, evt. med lidt mere rock heavy over det, men som det er, er også fint...
Mvh Dyne

Accepteret svar
Fra : DK2003_Ratata

Modtaget 50 point
Dato : 02-09-03 11:12

JA der er lavet et soundtrack til filmen. men det er lavet over filmen. som flere Privat personer har liggene. jeg er dog ikke sikker på det er lavet ORG men har set der er flere som her et eller flere soundtrack til filmen.
(lavet over filmen, mener jeg der er nogen private som har rippet filmen og lagt det ud på nettet.)
Du skulle nok kunne finde det på nogen DL steder.. Held og lykke med det. Hilsen Ratata.

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 02-09-03 19:28

ja der er.

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 20-09-03 21:05

Tak tak - og undskyld at der gik så lang tid inden at jeg fik godkedt dit svar...(jeg glemte det helt.....)
Mvh Dyne

Godkendelse af svar
Fra : Dyne

Dato : 20-09-03 21:09

Mange tak for hjælpen.
Du må meget undskylde at der gik så lang tid inden at jeg fik godkendt (jeg glemte det...har gået i lang tid og spekuleret over, hvad det nu var jeg havde glemt, og så slog det mig ligepludselig...)
Mvh Dyne