/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
HJÆLP til lektier!!!
Fra : Danishan
Vist : 458 gange
80 point
Dato : 01-09-03 18:41

hej jeg har en matematik aflevering for til den 12. Men jeg har et stort problem... jeg fatter ikke en meter af det der står...
Så hvis der er en der vil hjælpe mig med at komme igennem "Folkeskolens udvidede afgangsprøve maj-juni 1997"
og hvis der er en der kender en side hvor der står noget om breve til ens forældre (jeg skal lave et brev som jeg skal aflevere til min klasse lære. Brevet skal være skrevet til mmine forældre....

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 01-09-03 18:53

øøøh..... nu ved jeg ikke lige helt præcist, hvad det er du leder efter. Men måske kan du finde lidt hjælp til matematikken her:
http://www.uddannelseogjob.dk/lektie/arkiv.htm

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 90 point
Dato : 01-09-03 19:01

Du har 11 dage til at aflevere opgaven(matematik). Sæt dig lidt ind i det. Spørg din lærer om det du ikke kan finde ud af. Hvis du finder en færdig løsning på nettet får du aldrig en eksamen.

Med hensyn til at skrive et brev til dine forældre, så må du da være den nærmeste til at vide, hvad, der skal stå.

Godkendelse af svar
Fra : Danishan

Dato : 01-09-03 19:10

Tak for svaret ans. Jeg prøver at sætte mig ind i tænkene... Dit svar fik mig til at åbne mine øjne og tænke over tingene du har ret med at hvis jeg finder en færdig løsning på nette for jeg aldrig en eksame... mange tak for dit råd... vil aldrig glemme det... for nok brug for det i fremtiden ;)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-03 19:21

Det glæder mig. Den dag, hvor du sidder til skriftlig eksamen, er der ingen, der kan hjælpe dig. Få evt. lidt ekstra hjælp til matamatik, så skal det nok gå.

mvh ans

Kommentar
Fra : Frenja

Dato : 22-09-03 18:30

Syntes virkelig at ans har helt ret.... Har selv siddet i sammen problem med akkurat samme opg.. men det gik.... =)