/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
De rigtige dele?
Fra : scoopboy
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 01-09-03 18:25

Hej.

Jeg vil snart bestille en pc med følgende:

Asus p4p800 Intel 865PE Chipsæt deluxe bundkort 1130 kr
Asus v9900 fx 5800 grafikkort 2100 kr.
Maxtor 120 gb fluid 950 kr.
512 mb ddr ram 400 mhz 900 kr.

Resten af delene har jeg i forvejen.

Er dette det rigtige valg? Den skulle gerne være meget god til spil.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 01-09-03 18:33

men den riktige intel prosessor kan det vel ikke gå helt galt, men du siger jo ikke noget om du har den i forvejen ?

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 01-09-03 19:39

Nej det glemte jeg helt, jeg vil bestille en 2.8 ghz intel pentium 4 800 fsb

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 200 point
Dato : 01-09-03 20:13

Hej scoopboy

Det lyder som et valg fra mit hjerte Meget fin sammensætning.
ASUS, har jeg aldrig haft problemer med og de vinder da også altid priser for deres boards.
Valget mellem Intel og AMD er ikke så svært som det har været, men jeg har altid været Intel mand.
Asus grafikkort, har selv et og det har virket uden problemer.
Dog ville jeg vælge et andet mærke harddisk, men det er smag og behag.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 01-09-03 20:26

Maxtor bliver meget varm - pas på med gammelt kabinet og de nye dele - køling er alfa og omega hvis tingene skal holde.
mvh
Jens

Godkendelse af svar
Fra : scoopboy

Dato : 03-09-03 20:04

Tak for svaret srhansen. Så bliver det Asus