/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ingen lys i display
Fra : Sannie
Vist : 862 gange
50 point
Dato : 20-01-02 14:50

Jeg behøver ikke lange svar på, hvor åndssvag jeg har været. Det vil alligevel ikke afhjælpe mit problem!

Jeg tabte uheldigvis min 3310 i en vandpyt ... den slukkede ... fik lov at tørre på radiatoren ...
og virker igen, ... bortset fra lyset i displayet!
Kan det skiftes? Kan jeg selv gøre det, eller vil det koste mig en halv formue at få det gjort????

Hilsen
Sannie

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 20-01-02 14:54

> Jeg behøver ikke lange svar på, hvor åndssvag jeg har været. Det vil
> alligevel ikke afhjælpe mit problem!
>
> Jeg tabte uheldigvis min 3310 i en vandpyt ... den slukkede ... fik lov
> at tørre på radiatoren ...
> og virker igen, ... bortset fra lyset i displayet!

Uden at give et langt åndsvagt svar kan jeg sige at du gjorde det rigtige at
lade den tørre på radiatoren inden du tændte den......!

> Kan det skiftes? Kan jeg selv gøre det, eller vil det koste mig en halv
> formue at få det gjort????

Den skal formodentligt bare renses og ved samme lejlig kunne man så lige
måle den efter for at se om der var noget der var brændt af.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-01-02 15:27

Søren Larsen

Tak for dit hurtige og positive svar.

Hvis det er dig der bor i Aalborg ... og monterer o.s.v., er det ærgerligt, jeg bor i den anden ende af landet.

Hilsen
Sannie

Godkendelse af svar
Fra : Sannie

Dato : 20-01-02 15:37

Tak for svaret Søren Larsen.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-01-02 15:39

Tak osse til dig Brian.
Jeg er ikke helt rutineret i disse svar/piontsider, men jeg er glad for de svar jeg har fået.
Hej hej
Sannie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-01-02 17:59

> Tak for dit hurtige og positive svar
Ja, selv tak.

> Hvis det er dig der bor i Aalborg ... og monterer o.s.v., er det
> ærgerligt, jeg bor i den anden ende af landet.
Det er mig der bor i Aalborg,
Jeg har forsøgt at sende dig en mail, men din svar-adresse er ikke gyldig.

Mvh.
Søren

Blå, rød og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210

"Sannie" <Sannie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nkA28.2349$XA5.369346@news000.worldonline.dk...
> Søren Larsen
>
> Tak for dit hurtige og positive svar.
>
> Hvis det er dig der bor i Aalborg ... og monterer o.s.v., er det
> ærgerligt, jeg bor i den anden ende af landet.
>
> Hilsen
> Sannie
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-01-02 22:34

> Jeg har forsøgt at sende dig en mail, men din svar-adresse er ikke gyldig.
>

Jeg var slet ikke klar over, man kunne svare med direkte mails ....
men min mail er ull@heaven.dk

Hej igen
Sannie

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 02-03-02 07:32

Hej Søren.

Nu har jeg fået telefonen (Nokia 3310)tilbage, efter jeg kontaktede forhandleren (og indleveret den igen!!!).

Der var garanti på, og de kunne jo på værkstedet se, at den havde fået fugt, så "ingen reparation!!
Da jeg så fik den tilbage, var antennen gået ud af drift!!
Og batteriet fik jeg ikke med tilbage!
Så nu er den gået retur igen, da jeg ikke vil ha en vare tilbage i forringet stand fra værkstedets side.

Jeg forventer ikke at få noget ud af det!
Kender du en reparationsmulighed (á lá din) i Odense, eller kan jeg sende den til dig, ?? og hvad koster det.

Du må gerne svar på min mailadresse ull@heaven.dk

Hilsen fra
Sannie
P.s.: God weekend