/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens lodtrækning
Fra : briani
Vist : 501 gange
500 point
Dato : 01-09-03 15:19

Bliv superbruger
Og få superpoint,og dermed muligheden for at at vinde månedens præmie.

Lodtrækningen om månedens præmie forgår på følgende måde.

http://www.kandu.dk/dk/lodtrak.asp

Lodtrækningen består af 5 trækninger fra en pulje bestående af månedens superpoint. Hver superbruger hos kandu.dk er således repræsenteret i puljen, med det antal superpoint vedkommende har optjent i løbet af måneden.

Chancen for at vinde er angivet i tabellen nedenfor, både som antal point den enkelte har optjent, samt som procentdel af den samlede puljestørrelse, for hver af de mulige trækninger.

Hver af de 5 trækninger vil reducerer puljen med 20%, indtil der kun er 1 lod tilbage. Den superbruger som loddet tilhører har vundet.
----------------------------------------------------------

Denne fremgangsmåde om at vinde,holder jo ikke en meter
Da det jo næsten altid er brugeren som ligger nummer et der vinder
Er det den samme bruger som ligger nummer et to måneder i træk
Så går præmien til nummer to.

HVORFOR kalder kandu det lodtrækning ???
Når kandu selv ved på forhånd hvem der skal vinde.

Jeg kalder det for snyd…

Og ikke fair for de mange superbruger,som har optjent mere eller mindre superpoint i månedens forløb.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 01-09-03 15:22

En bitter mand....

/VMEK

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-09-03 15:26

Næ, jeg tror såmænd ikke at Brian er bitter, det ville ikke ligne ham. Men jeg er enig, det er lidt omsonst at kalde det en lodtrækning. Når man trækker lod, er det helt tilfældigt hvem der vinder, og det er det jo ikke her. Det Brian vil er at have kaldt tingene ved rette navn tror jeg - ?

Mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 15:27

>Brian.

Jeg har forlængs opgivet, at finde ud af dette Kanduske system

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-09-03 15:28

Hej VMEK
nej jeg er ikke bitter
Jeg har selv vundet præmien to gange,ved at ligge som nummer et.

men hvordan kan man kalde det en lodtrækning??
når det altid er dem der ligger nummet et,der vinder.
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-09-03 15:33

Jeg tror, i al sin enkelthed, det er for at vi skal være aktive, og ikke bare have en side, hvor "alle" venter på at der er andre der stiller spørgsmål, skrive svar eller tips...

Du kan jo godt se at hvis der slet ikke var nogen grund til at forsøge at være lidt aktiv, var der jo ikke rigtig nogen grund til at have denne side...
Og så var der jo ikke rigitg nogen at skrive til...??

Håber du kan følge mig!?!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-09-03 15:35

Jeg kan godt følge nicoleh, men det berettiger det jo stadig ikke til at hedde en lodtrækning.
Så skulle det være sådan (forslag) at der blev trukket regulært lod blandt dem, der havde optjent x antal superpoints i løbet af månenden el.lign.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-09-03 15:41

Tror nu lidt at det er sådan i de fleste lodtrækninger at den der har flest lodder ofte er den der vinder...
Men jeg kan sagtens følge dig - skingur, og giver også ret i at det burde være mere "ens for alle"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 15:42

>Brian.

Så lad os bombe dette lodtrækningssystem sønder og sammen. Jeg opretter flere idiot sp. af 500 point, og giver mine superpoint til en udvalgt - da det alligevel ikke er lodtækning. På den måde kan man selv bestemme(kraftigt påvirke), hvem der skal have månedens "lodtræknings" - gevinst.

Man kunne endvidere forestille sig, at det blev udbygget, så den man har aftalt dette lille spil med, måske ad bagdøren betalte et par hundrede eller 3, hvis vedkommende fik gevinsten. Så er det da åbenlyst for enhver, at systemet er brudt sammen,

Kandu kan jo være ligeglad hvem de skal sende en pakke til.

PS. Det gælder selvfølgelig ikke at bruge sin evt. egen dobbeltprofil ( og hvorfor egentlig ikke?) Er det snyd, så skal der dælme snydes.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 15:53

>Brian.

Øhh Bøø - jeg giver ikke mine superpoint, men ledige - selvfølgelig

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-09-03 15:59

men Ram, det handler vel mere om at kalde tingene ved deres rette navn end om at snyde? "Få Flest SuperPoints Og Vind Månedens Dims. Hvis Du Lige Har Vundet Går Præmien Til Nummer To På Listen".

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 16:04

>Skingur.

Det er da rigtigt, men da vi ikke er med i beslutningsprocessen vedr. en evt. ændring af "lodtrækningen" kan vi påpege det tåbelige i systemet ved at underminere det.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 16:08

Yes skingur. Jeg syntes heller ikke rigtig jeg kunne få min sansynlighedsberegning til at stemme med det anvendte system. Derfor stillede jeg spørgsmålet i min tråd "tillykke emesen". Ingen tvivl om at Emesen har været endog særdeles hjælpsom denne gang. Men imens jeg har deltaget, har der ikke været nogen reel lodtrækning, idet "etterne " har "vundet" hver gang. Ergo, er du ikke ekstrem meget aktiv og bruger du tid på at svare for mange fusere (dem der ikke gider acceptere svar, tjaee....så har du reelt 0,00 i chance.

Er der nogensinde andre end etteren der har vundet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 16:10

>Ram skal vi så selv holde en bette afstemning om hvem der skal have "dimsen næste gang?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-09-03 16:22

3773.. ja, jeg vandt den da Clan lige havde vundet..han lå ellers nr 1.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-03 16:26

>Den dutter ikke Skingur, som skrevet står kunne Clan ikke vinde to gange i træk. Jeg går ud fra du var nr to på listen, eller hur'?

Spørgsmålet igen, er der nogensinde blevet trukket en klokkeklar toer eller treer som vinder?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-09-03 16:30

Jeg har nu heller aldrig i den tid jeg har været med ment det havde noget med en lodtrækning at gøre.

Hver måned når påmindelsen kommer fra kandu "bliver det dig der vinder i denne måned" kan man jo altid se hvem der ligger nr 1, og så med det samme se hvem der "vinder"

Det var meget bedre hvis de meldte klart ud og sagde den der har optjent flest superpoint denne måned får en præmie, så vidste alle hvad det gik ud på, for os der ikke optjener så mange superpoint har jo alligevel aldrig en chance.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-09-03 16:55

Men et eller andet sted vidste vi det jo godt i forvejen... altså at det er den med flest point, der vinder. På den måde er der intet nyt under solen. Det ville selvfølgelig være rimeæigt at kandu meldte klart ud, for nye brugere ved det jo ikke, - men de finder hurtigt ud af det, når de har gennemskuet alt fra at indsætte smileys til at besvare og lukke spørgsmål.

Og det at vi ved det ændrer jo ingenting..jeg mener, vi er her jo stadig, besvarer spørgsmål, stiller spørgsmål, færdes i nyhedsgrupperne, får en smallrtalk i ny og næ etc etc.

mvh

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-09-03 17:00

Det er ikke kun muligheden for at vinde flere gange i træk,
der er sat en stopper for.
Også muligheden for at vinde flere gange overhovedet er reduceret,
så det kun kan lade sig gøre under ganske særlige omstændigheder.
Sådan har praksis i hvert fald været det sidste års tid.
(KOPI fra "tilykke med det emesen, fra rellom)

Der er med andre ord ingen grund til at jagte points når man først har været heldig een gang. Og det det ofte er "gamle kendinge" der ligger øverst på listen til at vinde, kan man godt forestille sig at det pludselig var nr tre eller fire på listen, der vinder.

Men har man vundet een gang drosler man sædvanligvis også ned... det har jeg selv gjort og kender andre, der har gjort det samme. Så teoretsik set er der håb forude for alle, der gerne vil vinde månedens dims! Det er bare ikke det, det kommer an på, vel?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-09-03 17:08

Man tager røven på de Kandubruger
Som opretter sig som superbruger,i den tro og håb på at man gerne vil vinde en præmie.

Og hvorfor skriver man dette
Citat
Der vil hver måned blive afholdt en lodtrækning blandt alle kandu.dk's superbrugere, om at vinde månedens præmie. Du kan følge med i lodtrækning på selve dagen, læs mere om dette her

Chancen for at vinde denne lodtrækning, er helt op til brugeren selv. Jo flere superpoint brugeren har optjent inden for præmieperioden, jo flere chancer har personen for at vinde.

Hvis en bruger f.eks. har optjent 406 superpoint inden for præmieperioden, vil personen have 406 chancer for at vinde.

Når præmieperioden er ovre, vil kandu.dk automatisk blande posen, og trække 1 tilfældig superbruger, som derved bliver månedens vinder af præmien.

Automatisk blande posen og op kommer en tilfældig vinder
Lidt mærkelig,at denne tilfældig vinder,altig er brugeren der ligger nummer et.

Nej kandu
Hvad med at lade lodtrækningen foregår på den måde som i selv skriver
Så var det spændende for alle superbruger,at følge med i hvem der vinder månedens præmie herinde.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-03 17:13

Hej Brian

Jeg er ganske enig i din fremstilling af månedens "lodtrækning".
Dog vil jeg ikke kalde det direkte snyd - men lad os sige,
at kandu har et fast greb i nakken på lykkens gudinde.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-03 17:15

PS! Gad vidst, om kandu vil svare, hvis man pr. mail spørger dem om,
hvordan "lodtrækningen" rent faktisk foregår?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-09-03 17:25

Kan da lige oplyse
at jeg har sendt kandu en e-mail
da jeg da gerne vil have en kommentar fra dem af
så nu må vi se,om de gider at besvarer den
det håber og tror jeg de gør
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 17:34

>3773

Det var da en mulighed. Vi skal vel bare være 2 - måske 3, der enige om en kandidat, så er den da svær at "vælte"

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-03 18:10

For mig at se foregår det efter flg. princip:

Præmien går til den, der ligger øverst på top 10 listen
- medmindre vedkommende har vundet før. Så går
præmien til den næste i rækken

Og efter min mening er det helt okay, at det er den,
som yder mest, der får belønningen.
Det er der i øvrigt også mere ære ved end der er
ved bare at være heldig.
Vinde i lotteriet kan jo enhver idiot.

Men det bør selvfølgelig lægges åbent frem fra kandu´s side,
at det er sådan det foregår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-03 18:29

> Rellom

Hvis det er den, som yder mest også skal have belønningen, så skal den pågældende være på kandu næsten 24 timer i døgnet.

Jeg har også lagt mærke til at flere brugere også benytter deres arbejdstid på at svare på spørgsmål her, for så at fortsætte når de kommer hjem.

Man behøver vel ikke at lide af "kandufobi" for at være blandt dem, der yder mest.

Der er ingen lodtrækning efter min mening.

mvh ans

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 01-09-03 18:49

Så vidt jeg kan se, går det på optjente point i seneste måned. Og så vidt jeg kan se, har jeg vist tjent flere point end emesen, eller hvordan skal kolonne 1 læses ? Med andre ord vandt emesen fra andenpladsen, så umiddelbart kan jeg ikke helt følge postulaterne om, at det er snyd og at det kun er nr. 1 på listen, der kan vinde ???

I øvrigt synes jeg da, at det er fint, når det er en konstruktiv og deltagende person, der vinder - der er da - retfærdigt eller uretfærdigt - visse deltagere, hvor man kunne synes, at det var knapt så rimeligt, at de vandt, så stort tillykke med præmien emesen.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-09-03 18:50

Alle skal have en chance for at vinde månedens præmie
Og hvis Kandu følger de regler de selv har lavet
Citat
Der vil hver måned blive afholdt en lodtrækning blandt alle kandu.dk's superbrugere, om at vinde månedens præmie. Du kan følge med i lodtrækning på selve dagen, læs mere om dette her

Chancen for at vinde denne lodtrækning, er helt op til brugeren selv. Jo flere superpoint brugeren har optjent inden for præmieperioden, jo flere chancer har personen for at vinde.

Hvis en bruger f.eks. har optjent 406 superpoint inden for præmieperioden, vil personen have 406 chancer for at vinde.

Når præmieperioden er ovre, vil kandu.dk automatisk blande posen, og trække 1 tilfældig superbruger, som derved bliver månedens vinder af præmien.

Ja så har alle en chance
Det kan da ikke passe at man skal være 100%,computergeni,for at vinde
Nu er det selvfølgelig ikke kun computerspørgsmål,der bliver svaret på herinde,men størsteparten er.

hvis kandu har lavet om på deres præmiesystem
burde de så ikke have givet besked derom??
det vil jeg da mene.
Mvh og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-09-03 18:58

Hej erling_l
Det er nummer et på top 10 listen,der altid vinder
Emesen have ved månedens slutning 5815
og du have 4525.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-09-03 19:19

Ja - jeg må nok indrømme at der har været fart på i denne måned. Jeg blev nr.2 i Juli og har her i August prøvet at holde "Skansen" for sportens skyld, og den største glæde var faktisk, at kunne holde førstepladsen helt til 31-8 kl. 23:59.
At så de fleste forudsigelser pegede på, at man samtidig også vinder, var ret så spændende.
Der er vist også gået lidt tid på mit arbejde ind i mellem, og min kone påstår at det billede hun har hængende af mig bør opdateres med firkantede øjne.
En snart ferierende Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-09-03 19:32

Da-dum-da-di-da-dej

Citat
Du har søgt på Lodtrækning, 5 artikler er fundet.
Artikel 1 til 5

* genetisk drift
forandringer i den genetiske sammensætning (genpulje) hos bestande af levende organismer opstået..
Emne: Naturvidenskab og teknik > Biologi

* lægdommer
person, der ikke er juridisk dommer, men i Danmark deltager ved pådømmelse af strafbare forhold i..
Emne: Samfund > Jura

* lægevidenskab
lægefagligt arbejde og fagets videnskabelige udforskning. Teoretisk lægevidenskab omfatter grundf..
Emne: Krop, psyke og sundhed > Lægevidenskab

* tilfældige tal
tal, der er udvalgt ved lodtrækning eller en lignende tilfældig proces. Der findes tabeller over..
Emne: Naturvidenskab og teknik > Matematik

* Grækenland
republik på det sydlige Balkan i S-Europa. Landet består af en bjergrig halvø og over 2000 øe..
Emne: Geografi > Europas geografi

Truttelut... jeg tror, at jeg vælger "* tilfældige tal"

Citat
tilfældige tal, tal, der er udvalgt ved lodtrækning eller en lignende tilfældig proces. Der findes tabeller over rækkefølger af tilfældige tal inden for en vis afgrænset talmængde. Computere kan ved specielle algoritmer, der ofte baserer sig på afrundinger, generere pseudotilfældige tal. De benyttes bl.a. ved visse lotteritrækninger, udvælgelse af stikprøver, kryptering og beregninger med Monte Carlo-metoder.

Monte Carlo-metoder =
http://www.leksikon.nu/soegning/xmlResultat.asp?objArt=/artikler/309265245.xml&objID=309265245

Oggggg så har Briani, skingur, ramses og all I andre jo ret - Kandu ANER ikke hvad de selv laver

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 01-09-03 19:34

Hej med alle jer "indlæggere"

Bare lige et lille pip fra Roskilde....Er det en fuldstændig hjernedød tanke, at der kunne være en hvis tilfredsstillelse, ved at hjælpe et andet menneske der er på skideren på den ene eller anden måde ???? Jeg håber det hænger sådan sammen.

Det er da nok rigtigt at der skal bruges rigtigt megen tid ved skramlet for at slæbe points sammen så muligheden for præmien er til stede. Det er et personligt valg og det er der da ingen der skal blande sig i.

Til slut vil jeg bare sige tak til Dem der har brugt tid på at besvare de ting jeg har været i tvivl om. En kæmpe hjælp.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 01-09-03 19:36

Næh og her er en ny fidus profil, så nu kan vi jo trygt muntre os.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-09-03 19:36

Måske jeg havde haft mere held under * genetisk drift eller * Grækenland
Kilde: http://www.leksikon.nu/
Søren

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 01-09-03 19:46

Om ikke andet Emesen, godt gået. Printeren faldt et fortjent sted. Du har været svært aktiv (og kommet med gode svar).

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 19:56

>CLAN.

Så så Clan, nu skal du ikke overfortolke mig. Jeg sagde ikke, at Kandu ikke aner hvad de laver - Jeg sagde, de kunne være ligeglade med hvem de skulle sende en pakke til.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-09-03 20:25

Ram -> OK! Jeg ved godt hvad du mener... jeg kørte bare lidt efter novisen "overdrivelse fremmer forståelsen"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-09-03 20:32

Alt i alt... snakker for mig selv!
Månedens præmie er som General Custers glasperler til indianerne. Vi er her vel som Søren (fint navn) fra Roskilde er inde på, for at hjælpe hverandre... og trives med det.
Citat
Bare lige et lille pip fra Roskilde....Er det en fuldstændig hjernedød tanke, at der kunne være en hvis tilfredsstillelse, ved at hjælpe et andet menneske der er på skideren på den ene eller anden måde ???? Jeg håber det hænger sådan sammen

Søren -> Absolut ikke en hjernedød tanke... du ramte faktisk hovedet på sømmet

Søren... fra Grenaa (pt. på jobbet)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-09-03 20:51

Jo Sren fra Rskilde det er vist sådan det hænger sammen i virkeligheden.
Og glæden ved at se nogen blive hjulpet er vel drivkraften, selvom der kan gå lidt småsport og sjov ind i det hele.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-03 22:03

Livet er hårdt... ...men uretfærdigt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-09-03 22:12

>CLAN.

[hør] Clan din nød Det hedder sgu da devisen, og ikke novicen.

I øvrigt vidste jeg godt at du vidste hved jeg mente - skulle bare lige markere.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-09-03 13:53

Hej med jer.

Jeg sendte som skrevet en email til Kandu

Citat
Kopi af min mail
Hej med jer derinde

Hvorfor kalder man det månedens lodtrækning??

Når det jo næsten altid er brugeren der ligger nummer et på top 10 listen der vinder

Har lidt svært ved at se,at det har noget med lodtrækning at gøre.

Når i derinde ved hvem der vinder på forhånd

Håber i vil svare mig pr e-mail eller omme ved mit oprettede spørgsmål om dette

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

Mvh og en forsat god dag

Brian brugernavn Briani

Jeg har netop modtaget dette svar
Som jeg ikke er tilfred med
Derfor har jeg rykket for et bedre svar.

[citat]
Hej Briani

Undskyld den lange ventetid, vi er i fuld sving med at lave kandu.dk om, og det tager desværre det meste af tiden herinde.

Med hensyn til lodtrækningen, hvordan kan du så sige, at vi ved hvem der vinder? Vi aner da ikke hvem der vinder, men det er rigtig at de fleste gange har været den som har flest chancer som vinder, men der har da også været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
[citat/]

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-09-03 13:56

Rettelse
Mvh Brian
Den skulle ikke have været med i mit citat for oven
Så put den lige selv ned under citatet
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-09-03 14:17

Hm, hvis Kandu virkelig mener, hvad de skriver, må man jo sige,
at CLAN´s overdrivelse slet ikke er en overdrivelse - i hvert fald
ikke, hvad angår månedens lodtrækning.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 12-09-03 10:37

Jeg syntes der skulle trækes lod blandt alle kandu´s bruger en gang om måneden. Så alle har en chance.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 10:51

Se Wal, det var jo fornuftig snak. Alle optjente superpoint giver et lod. Og der trækkes en gang blandt alle lodder. Ikke det der sortere-fis. Det er vel kun kandu-teamet der tror på at andre end etteren kan vinde.

Endnu bedre kunne være at anvende antal godkendte besvarelser i stedet for superpoint. Men der vil computer-nørderne nok beklage sig, idet deres spørgsmål normalt er "dyre" spørgsmål. Ligeledes er "raseri/protest-smaltalk" spørgsmål normalt tunge.

Når man så var igang med renoveringen, kunne man opstille et kodeks for generel opførsel og reklamering på kandu. Derforuden ville en begrænsning af tips være relevant. Point for tips er total unødvendige.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-09-03 10:56

God ide med antal besvarelser istf. point... det kan jo være lige svært at svare på et ? til 5 point som et til 500!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 11:06

De der kandu-mennesker skrev jo også i en anden tråd at de var igang med renovering af siden, så det kan jo være. Men hvorfor ikke bare undvære de skide point?

Nu har jeg aldrig en chance for at komme op på pointantal der bare ligner noget som helst. Men jeg lader mig irritere helt vildt, når jeg kigger på over to hundrede "involveringer" hvoraf der kun er accepteret svar på de 50. Fuck points'ene. Men gad spørgerne da så for satan at acceptere svaret. Enten mit eller en eller en andens. Bare så skidtet er lukket - færdig.

Ingen point, ville jo også mindske "glæden" ved dobbelt-profiler. Disse vil kun kunne bruges til at ophidse Ram med fremover, og han er vel nødt til at have et eller andet til at irritere sig, så han kan holde blodtrykket oppe. (Hej Ram - nu er der ikke længe til ferien).

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-09-03 11:06

Jamen kære venner

Hvorfor skriver kandu til mig,og fortæller at man derindefra ikke ved hvem der vinder månedens præmie??
se min kommentar 11-09-03 kl 13.53.

Jeg siger
At det er næsten altid den Kandubruger der har optjent flest Superpoint når måneden er omme
Der vinder præmien,men har vedkommende vundet før,ja så går præmien til nummer to på listen.
Sådan har det været meget meget længe herinde.
ALTSÅ vil jeg personlig mene at Kandu og alle os bruger ved på forhånd hvem der vinder.

HVEM har ret??

Brian

Kommentar
Fra : wal

Dato : 12-09-03 11:11

Man kunne jo også lade kandu´s bruger udtrække måneden´s lodkrækning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 11:15

Det kandu skriver er jo noget pis, Brian. Jeg har spurgt indtil flere gange. Der er INGEN der kan huske at toeren eller treeren har vundet, undtaget de tilfælde hvor etteren lige havde vundet.

Lodtrækningssystemet er noget LAL, væk med det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 11:17

Det har du selvfølgelig, Brian.
Det kan slet ikke lade sig gøre, at 1'eren (eller 2'eren)
vinder hver eneste gang, hvis der er tale om reel
lodtrækning.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 11:27

Den måned, hvor srhansen vandt for anden gang,
lå dk nr. 1 på top 10 listen, men selv om dk aldrig
har vundet, gik præmien altså til srhansen.

Forklaringen herpå kan være, at dk havde
fået 3000 point lagt ud for sit svar på et enkelt
spørgsmål - hvilket jo er imod Kandu´s politik på området.

I min tid på Kandu er det aldrig sket, at 3'eren har vundet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 11:29

Næh, Brian almindelig sansynlighedsberegning ville umuliggøre at etteren vandt hver gang, hvis det altså var almindelig lodtrækning. Som du selv skriver - de kan ligeså godt melde klart ud og sige at etteren får dimsen. Og hvis etteren lige har fået, så får toeren. Ikk'?

Kommentar
Fra : wal

Dato : 12-09-03 11:34

Ok kandu´S temaet kunne udsende 3 sprøgsmål. Den der svarer hurtigs på de 3 spørgsmål har vundet 1 primenen. Dog kan man kun indsende sit svar mellem 20.00-24.00. Forellers ville dem der går på arbejde ikke ikke havde en chance for at komme først med svarrerne.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-03 12:04

Hej alle!

Vi har drøftet dette mange gange og derfor ønsker lige at gøre opmærksom på mit spørgsmål:

"Ændring af regler hos KANDU vedr. lodtrækning?" af 30.04.2002 se:

http://www.kandu.dk/dk/spg/3550

Der er skrevet mange gode kommentarer og forslag i det spørgsmål.

En måde m.h.t. lodtrækning som vist nok også er blevet luftet et par gange er at basere antal lodder pr. superbruger i forhold til antal logins (hvor login flere gange daglig max. tæller med 1) således at hver superbruger maks. kunne have 31 lodder at deltage med i månedens konkurrence.

Se det var en måde, der både ville give alle superbrugere (kun tilladt at have 1 gyldig superbrugeradresse) en fair chance og samtidig ville det garanteret medføre flere besøgende og logins hos Kandu.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 12:07

Jeg mener stadig, den bedste løsning ville være at
skrotte lodtrækningshalløjet og erstatte det med flg.
elementære regel:

*Månedens præmie går til nr. 1 på Top 10 listen,
medmindre vedkommende har vundet i forvejen
- så går præmien til nr. 2. *

For sådan er det jo også ude i det "virkelige" liv.

I hvert fald har jeg aldrig hørt om nogen virksomhed,
der trak lod, når de ansatte folk, fordi det ellers ville
være synd for dem, der ikke havde tid, lyst eller evner
til opgaven.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 12:08

Yes Bjarne, men når man snakker om "kandu-teamet" har jeg et billede på net-hinden af tre aber, der henholdsvis holder sig for ører, øjne og mund.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 12:09

Yes Bjarne, men når man snakker om "kandu-teamet" har jeg et billede på net-hinden af tre aber, der henholdsvis holder sig for ører, øjne og mund.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-09-03 12:14

Århhhhheeee 3773 hvad skal jeg sige? - Hvis jeg overhovedet skal sige noget - Jo.... Kohbergs boller. (Jeg har lige hørt et "grimt" rygte om deres krydderboller ). [hør]

Ikke fordi jeg er i bollebranchen, til alm. orientering

Jo for fan.... 3773 - mit blodtryk fejler aldeles ikke noget - vil jeg bare lige sige. Det er som en 17 års (næsten) Men kogepunktet for urin er jo forskelligt fra person til person. Eller er det?

Er det i virkeligheden sådan, at nogle lader væsken koge, med hvad det nu indebærer, og andre - de pæne, de velopdragne, de kontrollerede, de generte - kører med "trykkoger", så temp. i virkeligheden stiger til uanede højder, men det ses og høres ikke, før sikkerhedsventilen hopper af med et brag. Og så går det HELT galt.

Nåe jo for resten, tråden handler jo om point. Ærlig talt - Det er da lige meget med de point. Lad dem der vil rende efter månedens hit gøre dette. Så længe der er mulighed for dobbeltprofiler, er der også mulighed for fusk. Kandu er ved adskillige lejligheder, og af adskillige Brugere gjort opmærksom på problemerne vedr. dobbeltprofiler, måden point-systemet er skruet sammen på. Da de ikke har ændret det gennem det sidste års tid, bortset fra at fjerne "formodet svar", er det vel fordi de ikke ønsker at ændre det. Og det kan man jo så tage til efterretning. Det er Kandu's portal, og hvis man ikke kan li den, sååååå kan man jo gå sin gode vej.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-03 12:19

>Rellom

Jeg er slet ikke enig med dig - det vil da bare give endnu mere pointfnidder og ballade og snudespørgmål, dobbeltbrugere m.m.

Hvis vi skal have nogle seriøse og reelle spørgsmål ¨å er det svært så længe man har dette pointsystem hvor men bare kan sætte en masse point ind med et spørgsmål og så selv besvare det med en dobbeltprofil eller ens gode ven eller hva´ved jeg.

Så lad os få et andet pointsystem og lodtrækningsmåde.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 12:19

Davs Ram, undrede mig over hvor du blev af. Du har da nok i dine antagelser om kandu's vilje til forandringer - det er ihvertfald det vi set indtil videre.

....menøh, var det ikke meningen vi skulle lave ballade med point'ene?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-09-03 12:20

Hej Rellom

Du har da fuldstændig ret i at det i det "virkelige" liv også er dem som vinder, MEN så må Kandu altså melde klart ud at det er sådan det foregår, så vi andre dødelige ved at vi aldrig vil have en chance i disse lodtrækninger, og så behøver de IKKE sende besked om "er det dig der bliver den "heldige" vinder i månedens lodtrækning", når det INTET har med held at gøre.

Bantam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 12:21

Hvad med et forslag Bjarne?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-09-03 12:27

>3773.

Jeg skal lige sove til middag først (95 dg.)

Ram

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-03 12:33

Ja Ram

Jeg må desværre give dig ret!

Kandu har haft over 1 år til lidt forbedringer eller kigge lidt på brugerønsker og det eneste der er sket er afskafning af formodet svar, som desværre kun har medført at der står alt for mange spørgsmål åbne.

Så viljen / evnen til at gennemføre ændringer er jo åbenbart ikke til stede hos Kandu p.t. / endnu.

Så kan man ikke lide lugten i bageriet - ja så kamn man jo ........ hvilket jeg også har valgt at gøre, idet vi bare diskuterer de samme probelmatikker om og om igen uden at der sker noget.

Dog kigger jeg stadigvæk ind ind i mellem her hos Kandu; men jeg vil ikke igen deltage aktivt før der er sket væsentlige forbedringer / ændringer.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-09-03 12:34

Hej Rellom
Er absolut ikke enig i det du skriver

*Månedens præmie går til nr. 1 på Top 10 listen,
medmindre vedkommende har vundet i forvejen
- så går præmien til nr. 2. *

Jeg mener

Hvis kandu virkelig trak lod på den måde som de selv beskriver lodtrækningen foregår
Jamen så have alle de superbruger der har fået point i måneden
En chance for at vinde
så er lodtrækningen god nok

Se min kommentar længere oppe 01-09-18:50

Mvh Brian

PS-Nu var det jo fremgangsmåden om hvordan man finder frem til månedens vinder
Kandu siger i sine egne regler et
men når der trækkes lod,gør de noget andet
OG DET VIL DE IKKE STÅ VED
Og som Bantam skriver
Hvorfor får vi denne email fra kandu sidst på måneden hvergang
"er det dig der bliver den "heldige" vinder i månedens lodtrækning"
det er da unødvendig,når kandu ved hvem der skal vinde.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-09-03 12:41

Gaven for januar 2003 (Trust Spyc@m 300 Voice) blev vundet af Master_of_KeFir selvom jeg var på 1. pladsen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 12:44

Hej Brian

Jeg ved godt, vi ikke er enige.
Men min mening om månedens lodtrækning har ikke
noget med pointsystemet at gøre.
Pointsystemet synes jeg godt om - men månedens
lodtrækning ville jeg gerne undvære.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-09-03 12:45

>3773

"Hvad med et forslag Bjarne?" - hmm ikke forstået, Kandu har da fået op til flere forslag til ændringer og er de i tvivl og har de viljen og evnerne til nogle ændringer kan de vel nok finde ud af at oprette nogen afstemmninger blandt Kandus brugere - det gør man da på mange andre sider.

Hvis man læser Kandu-gruppen igennem - så er der mange forslag; men de drukner jo nok hos Kandu - så en simpel og god måde ville være at Kandu oprettede nogle afstemninger ud fra alle de forslag der er skrevet i gruppen!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 12:45

Jamen man kan gøre som Ram siger. Jer gamle kandu'er har uden tvivl puget en gruelig mængde point sammen. På banen med dem. Udvælg selv en vinder. Fyr dem af. Det burde kunne få øjenbrynene helt op i panden på en eller anden kandu-team-medarbejder der ikke er faldet helt i søvn.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 14:15

Til dem, der evt. ikke ved det i forvejen.
Spørgsmålet diskuteres også her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/22398

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-09-03 14:40

Jeg skrev dette i spgs.
http://www.kandu.dk/dk/spg/22129

Og det mener jeg meget er problemet, Kandu kommer aldrig med nogle kommentarer til brugerne, de kunne jo f.eks udsende et nyhedsbrev 1 gang om måneden, eller komme med en kommentar i Kandugruppen 1 gang om måneden, hvor de tog nogle ag brugerkommentarerne op, men NEJ, de forholder sig helst TAVSE, og det har tit undret mig.

Til Kandu

Det glæder mig at høre at i læser alle indlæg i denne katerogi.

Det er ellers ikke det indtryk man får når man gang på gang ser spgsm. ang Kandu, blandt andet de lange tider det tager at komme på siden og andre spgsm, der drejer sig om brugen af Kandu

HVORFOR kommer der så ALDRIG en kommentar fra jer på denne side hvis der er problemer af den ene aller anden art, eller spørgsmål direkte til Kandu.??

Siden er vel ikke kun til envejskomunikation, vel??

Det ville da være rart hvis i var lidt mere meddelsomme en gang imellem.

Med håbet om i vil tænke lidt over det.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 12-09-03 18:41

Tror nu nok vi kunne beholde vores point-system, men jeg tror bare at de skal droppe deres metode med at lave det til en lodtrækning, (som de kalder det) via deres system med at have 5 trækninger og så bare have én stor trækning hvor alle med superpoint er "lige" om at vinde...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-09-03 19:55

Jeg syntes man burde lade top10 være lige i lodtrækningen, eller også top20

På denne måde er det mere spændende, dem lidt længere nede på stigen vil garanteret svare på et par spørgsmål ekstra....

Hvis kandu skal høre efter, så er det måske nødvendigt at alle brugere stiller spørgsmålet (måske 10 gange) "vi vil have et svar"
og i teksten skal der henvises til denne tråd

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-09-03 12:37

Brian> hvad er det helt nøjagtigt du vil have svar på??
Du sætter pointtalet op til nu 300, men der er jo ingen der kender svaret på dit spørgsmål, når nu ikke engang folkene bag kandu, kender det!!?!!

Jeg tror jo som tidligere skrevet at det bare er for at kalde det "noget" at de har valgt at kalde det en lodtrækning, og jeg er da helt enig med alle andre i at det er det forkerte at kalde det...

Tror hverken vi kan gøre fra eller til med det system, andet end at håbe på at der kommer en anden side, der er lige så god som denne, som vi så kan vælge at flygte over til, for at få dem til at forstår at vi er utilfredse...!!

De har jo åbenbart ikke i sinde at svare fornuftigt eller ændre på det!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-09-03 16:37

Hejsa nicolehh

Jeg hæver pointene,fordi så ligger det her spørgsmål hele tiden øverst på ubesvarede spørgsmål.
Og selfølgelig er der ingen af os kandubruger der kender svaret
Kun kandu gør
Og dem regner jeg så med at få et fornuftig svar fra.
Når jeg har fået det,jamen så bliver mit spørgsmål lukket promte
Og så vælger jeg den,der skal have mine point.måske dig hvem ved.

Det jeg vil have et svar på er
Hvorfor kandu kalder det en lodtrækning
Når de selv ved hvem der vinder på forhånd
Og hvorfor skriver de dette

” Der vil hver måned blive afholdt en lodtrækning blandt alle kandu.dk's superbrugere, om at vinde månedens præmie. Du kan følge med i lodtrækning på selve dagen, læs mere om dette her

Chancen for at vinde denne lodtrækning, er helt op til brugeren selv. Jo flere superpoint brugeren har optjent inden for præmieperioden, jo flere chancer har personen for at vinde.

Hvis en bruger f.eks. har optjent 406 superpoint inden for præmieperioden, vil personen have 406 chancer for at vinde.

Når præmieperioden er ovre, vil kandu.dk automatisk blande posen, og trække 1 tilfældig superbruger, som derved bliver månedens vinder af præmien.”

Mvh og en forsat god lørdag
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-09-03 16:57

oki... Det var svar nok til mig...
Og at give mig de point, vi ikke true nogen, så det syntes jeg da ville væreen god idé!

*ss*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-03 17:58

> briani

Der er en månedens lodtrækning, men på kandus premisser. Det er ikke alle brugere, der er enige i, om det er en lodtrækning eller ej. Selv hører jeg til de tvivlsomme. I den tid jeg har været bruger her på kandu, kan man i smalltalk samme dag, som "lodtrækningen" har fundet sted, læse at en bruger ønsker vinderen tillykke med præmien. Flere brugere følger trop. Godt gået. Det havde du også fortjent. Tillykke tillykke. Indrømmer at jeg selv har ønsket tillykke. Troede at det var kutyme her på kandu. Hvad er det så der bliver ønsket tillykke med? At man har vundet "lodtrækningen" eller scoret flest point?
Der er dem der går så højt op i dette pointsystem at de også bruger deres arbejdstid på det. Glad for at jeg ikke er arbejdsgiver og betaler deres løn, for at deltage i dette pointræs.
Lodtrækning eller ej. Det skaber kun splid brugerne imellem.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-09-03 18:20

Hej ans

Den bruger, der ligger nr. 1 på Top 10 listen er jo
- som regel - den bruger, der har hjulpet flest.

Og sådan en bruger vil jeg da gerne sige "Godt gået" til.

For at blive nr. 1, skal man være på Kandu nærmest i
døgndrift, og det tror jeg ikke på, at nogen gider bare
for at vinde en printer el. lign. - for det svarer jo til
en timeløn langt under, hvad en flaskedreng får i Brugsen.

Så jeg ser ikke nogen grund til at betvivle, at de særlig
ihærdige først og fremmest er motiveret af hjælpsomhed
og interesse for sagen.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 19:17

Ans din nar.

Er det muligt, at du i din lille intrigante husmoderskrumpehjerne kunne håndtere den viden vedr. arbejds-tider, at der faktisk er folk i Danmark, og for den sags skyld over hele jorden, der går på arbejde på andre tidspunkter end 9 - 16, samt en hel del der fuldstændig lovformeligt ikke arbejder. Nej.... den er for svær - ved det godt.

Din bemærkning:
[citat
Glad for at jeg ikke er arbejdsgiver og betaler deres løn.....
[/code]
er en hypotese. Ingen ville være ansat mere end 1 time hos dig. De ville løbe skrigende væk.

Ram

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-09-03 19:37

Jeg må give både rellom og ram2 ret....

Jeg har vundet 2 gange, men jeg har også nærmest været her i døgndrift

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 17:16

Hej ramses
OK! Jeg har lige været inde efter min nøddeknækker Du har ret, det hedder, som du siger devisen
Citat
"I only know that I know nothing."
Socrates (47-399 BC); Greek philosopher

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 17:42

RAM fik mig liiige til at få associationer (på en anden streng), Noget med paven... passer slet ikke på RAM
Nå men hvis vi nu alle sad, i en eller anden bananrepublik, hvor regnskoven, landets indbyggere, en smule coke i baghaven osv. ikke betød det helt store, og ellers var styret mere af motorbøsser end almen tankegang... ja så fik alle os på denne streng vist besøg af dødspatruljen i aften - altså hvis Kandu hed "junta" osv. Vi eller flere på "strengen" er vist i gang med at planlægge et "statskup"

Søren

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-09-03 20:17

Ans:
Mon ikke du blot stadig bærer nag til Pinnochio´s defination af din personlighed i denne tråd?????? Vi har da godt nok lagt mærke til, at du lige siden kun har besvaret spørgsmål efter kl.15.00.

http://www.kandu.dk/dk/spg/21936

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-03 20:39

Hold op.., det er rart at se der er liv i jer endnu

Hilsen 'Det Orange Værelse'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 14-09-03 20:46

who knows... my nose or your nose...
http://www.strarup.net/musik/The_Nose_Song.mp3

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 20:51

Hej Molo of strarup... tjow'jow... vi er ved at tappe gammel vin på nye flasker - igen, igen

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-09-03 22:09

Hej strarup

Rigtig sjov ting den nose

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : wal

Dato : 14-09-03 23:27

Hvad med at lave en lodtrækning mellem de beste besvarede spårgsmål. Uanset om man har 10-10000. Superpoint.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-03 08:51

Hmmm! Fundere lidt over, hvad der er galt i denne streng. Prøv at trykke Ctrl+End når I står i toppen, helt nede i det "grønne" får jeg følgende meddelelse (kun på denne streng).

Citat
Copyright © 2000-2003 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/dk/spghist.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 09:41

Clan

Står nede i det i det grønne, hvordan mener du????
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-03 10:33

Hej RAM
Jeg har lige eksperimenteret lidt. Det er en periodisk "fejl" og jeg kan også opleve den på andre lllaaannngggeee strenge.
Med det grønne område, mener jeg det mørkegrønne område nederst på siden (HELT i bunden). Der hvor kandu skriver Copyright © 2000-2003 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes og har lavet et link http://www.kandu.dk/dk/beting.asp
Det er det grønne nederst på "normalt" en 2-4 mm
Kan vist ikke "pensle det mere ud"
Søren

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 10:47

Drop alt det der med point. Smæk alle kandu`s bruger ned i en database. Tryk på knappen. Den der kommer til at stå på SKÆRMEN HAR VUNDET.ENKELT OG LIGE TIL.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 10:48

>CLAN

Har prøvet. En af os to er farveblinde. Der hvor der står: "Copyright © 2000-2003 kandu.dk" mener jeg er sort - eller meget meget mørkegrøn. Never mind. Er det der?
Ok - Hvordan kan du "stå" der. Når jeg fører min courser ned i det smalle felt kommer der den hånd, som jeg bruger når hyperlinks vises. Hvis jeg venstre klikker kommer Kandu's betingelser frem, hvis jeg højre klikker kommer en box frem, hvor en af flere ting kan vælges, der i blandt egenskaber, som når der klikkes, viser: http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Ram

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 11:18

Advarsel Hvis der snart ikke kommer en fornuftig løsning. Ser vi os tvunget til at droppe næste månede`s PRÆMIE, OG LAVE DET OM TIL ÅR´S. PRÆMIE.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 11:20

Advarsel Hvis der snart ikke kommer en fornuftig løsning. Ser vi os tvunget til at droppe næste månede`s PRÆMIE, OG LAVE DET OM TIL ÅR´S. PRÆMIE. HA HA DETTE ER EN JOKE.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-03 11:23

RAM
Jahh johh den er måske meget mørk og kan ligne sort (for mig mørk olivengrøn). Anyway... vi snakker om den samme, kan jeg forstå.

Nu har jeg siddet og prøvet 117 gange... og nu kan jeg fan'me ikke får den til det
Da jeg skrev 15-09-03 08:51 blev feltet ca. 5 cm. og min ind-kopierede tekst stod i det der grønne/sorte felt.
Hvis jeg kan få krapylet til at lave det omtalte stunt igen... så laver jeg et screen dump og gemmer det.
Søren

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 500 point
Dato : 19-09-03 10:20

Her er det svar jeg fik da spurgte Kandu:

(det er også lagt ind som tip)

Citat
Jeg har været inde og snakke med matematikgeniet som står bag
lodtrækningsagenten, og fik en hel smøre om sandsynlighedsberegninger,
som jeg ikke forstår mig på.

Når men for at gøre en lang historie kort, er det sådan at der for ca et
år siden blev lavet om på lodtrækningen fordi at der var mange klager
over, at der var brugere som vandt måndedens præmie som ikke havde
optjent særlig mange point. Derved blev brugernes optjente point ganget
med et tal, så det gav bruger som havde optjent mange point en større
chance for at blive udtrukket.

Lodtrækningsagenten er hermed lagt tilbage til den gamle version, så må
vi jo se hvordan brugerne tager det.

Håber dette hjalp lidt på hurmøret, nu har i fået det som i ønskede og
så må vi jo tage de slag dette giver, det er nemlig svært at gøre alle
tilfredse.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 10:22

Der skulle så:

...da JEG spurgte Kandu!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 10:28

Hejsa nicolehh

1000 tak for det

Det beviser jo bare at jeg have ret
Hvorfor kunne de ikke bare have skrevet det til mig i den første email jeg fik fra dem af

De indrømmer jo helt klart nu,at lodtrækningen blev lavet om for et år siden.

Venlig hilsen en meget smilende og tilfreds mand
Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-03 10:39

Jeg kunne ellers godt tænke mig at se udtrækningssystemet og det's funktioner. Jeg gad også godt høre hvordan det faktuelt er bygget op - altså det system man nu har skrottet.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 10:47

DET bliver spændende! Jeg er spændt på om min teori ang. pointfusk holder - min teori er, at når det ikke er den med flest gryn i kassen, der helt sikkert vinder, er der ingen grund til at snyde! (Ihvertfald ikke for pointenes skyld.. det skulle så være for nemmere at kunne give sig selv ret!)

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 11:34

Tak for svaret nicolehh.

ja så fik denne lange tråd
endelig en slutning

Mvh og kan du og hoppepigen have en rigtig god weekend
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 11:35

Hej Brian..hvorfor har du forhøjet pointene?

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 11:36

Det var så lidt Brian, det var egentlig også for din skyld jeg spurgte dem, da de jo ikke ville svare dig!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-03 11:37

"Leger" du Summer?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 11:39

Hejsa Skingur

Fordi at nicolehh fandt slutningen på denne lange historie
og en god slutning
skal belønnes godt
Derfor
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 11:43

Bare i orden du!!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 11:44

Tak for det.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 11:46

Hej 3773
Summer nej ikke her om efteråret
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 11:51

Og rigtig god weekend til dig og dine også!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-09-03 11:50

Hai alle. Jeg glæder mig over at 'problemet' indtil videre er løst til alle's tilfredshed. Min egen inklusive. Det er sgu også rart at se kandu.dk 'rykker', når vi løfter i flok

</MOLOKYLE>