/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Alu. Gitter Køb.... HELP!!!
Fra : kid
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 01-09-03 14:43

Skal bruge et større stykke gitter - det er lige meget hvad for noget metal det er lavet af, det skal bare være stft som en plad - men stadig skulle det kunne formes... Stykket skal være 250cm x 60cm ca. eller noget i den retning, eller større...
Ville så bare vide hvor man kan købe sådan noget henne !! Og til en så billig penge så muligt, det er det der er pointen !!

Hilsen
PS. Links, tlf. nr. - ville være CULT !! Og hels hurtig !!

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 01-09-03 15:02

Nogle byggemarkeder forhandler alu. tynde alu.gitre i forskellige størrelser. Prøv at forespørge der ellers vil jeg foreslå du prøver at præsicere lidt mere, hvordan det skal se ud evt. anv. formål.
Mvh LLM

Kommentar
Fra : geu

Dato : 01-09-03 17:53

Nu da det er under biler, kunne man jo fristes til at tro at det var til gitter på en bil. Men i den størelse... Men hvis det er til gitter på en bil, så tag og se hos http://www.thansen.dk/product.asp?c=165539560&n=518820946&pn=624686941

Kommentar
Fra : kid

Dato : 01-09-03 23:20

Her er lidt extra info til mit spørgsmål, det er mig og en ven der ville forsøge os med at lave en kofanger og hvis det går godt så et skørtesæt, ud af gitter plader og glasfiber spartel eller pvs spartel - måske glasfiber måtter og hærder !! Så er der lidt info om hvad det skal bruges til - det skal jo lige præcis derfor være så tykt at det kan formse og så stadig ikke "klappe sammen" hvis man kan sige det på den måde !!

Kommentar
Fra : simor

Dato : 02-09-03 15:36

Kig på http://www.bilbixen.dk, gå ind i menuen "sikkerhed", der er hundegitter i forskellige varianter...

Kommentar
Fra : kid

Dato : 02-09-03 17:52

simor, tak for dit indlæg - det er ikke sådan noget gitter jeg tænker på...
Her er et link fra bildillens hjemmeside med et billede af det gitter jeg søger http://bildillen.dk/?mode=produkt&ID=270250 - det skal så bare være i størelsen lige med eller større end 200cm x 50cm - pladerne kommer vist i størelsen 200cm x 100cm.... !!

Kommentar
Fra : kid

Dato : 02-09-03 17:54

simor, tak for dit indlæg - det er ikke sådan noget gitter jeg tænker på...
Her er et link fra bildillens hjemmeside med et billede af det gitter jeg søger http://bildillen.dk/?mode=produkt&ID=270250 - det skal så bare være i størelsen lige med eller større end 200cm x 50cm - pladerne kommer vist i størelsen 200cm x 100cm.... !!

Accepteret svar
Fra : zeck

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-03 16:34

udover det hvis det lykkes dig at få fat i dit gitter og det så os lykkes dig at lave din kofanger af det kan du så ikke ligge et link til at billede af det op her på siden..?? da jeg syntes det lyder som et spændene projekt..!!!

men prøv at kigge i tlf. bogen og find et nummer til et stål værk de må da kunne hjælpe dig med at få noget gitter... ellers så prøv at få fat i en smed de kan nok os godt skaffe sådan noget..!!!

--zeck--

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 05-09-03 23:38

Måske kan simpel minkbur/volierenet, fintmasket trådnet være løsningen. Måske som en flerlags "sandwich" opbygning, for at give styrke og gøre det let at forme.

Kommentar
Fra : kid

Dato : 07-09-03 20:29

Er godt i gang med ko0fangeren !! Den er kommet på - første tur med skelettet gik ikke skide godt, det bankede på kanten ud til vejen og bøjede helt =0(
Men fik det rettet og har nu fået lagt 4 lag galsfiber på og skal så bare ha spartlet den og rettede kanter og huller osv. - skal nok lægge nogle pic op når det er færdigt ! Har taget nogle stykker !

Godkendelse af svar
Fra : kid

Dato : 06-10-03 20:10

Tak for svaret zeck.