/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp for STORE skriftyper
Fra : johnnyp
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 01-09-03 09:23

Jeg har pludselig fået store skriftyper ca. pkt. 12 når jeg f.eks bruger f.eks. Internet Explorer eller Mozilla, samt på mit mail program, det samme gør sig gældende i f.eks FrontPage, hvis jeg er på normal i rediger og skifter til eksempel, så ænderer typerne sig meget voldsomt, som fra pkt. 8 til noget omkring 12 -14. Problemet er det samme uanset om jeg er på nettet eller ej.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 01-09-03 09:37

Det lyder som om du skal ind i "View" "Text Size" og vælge "Medium" eller mimdre

Prøv det, ellers har jeg ikke forstået det godt nok

MVH Balli23

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-03 09:48

Det lyder, som om din skærm kører med en lavere opløsning end tilsigtet.

For at ændre dette:
Kontrolpanel (eller højreklik på skrivebordet) > Skærm > Egenskaber > Indstillinger.
Under "Indstillinger" kan du sætte opløsningen højere op.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 01-09-03 10:26

eller har du af vanvare kommet til at trykke Ctrl og samtidig brugt dit scrollhjul på musen??

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 01-09-03 10:26

Prøv med ctrl+ scroll samtidig

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 01-09-03 10:31

to sjæle, een tanke på under et minut :D)

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-03 10:47

Vi er bare gode!

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 01-09-03 16:35

Tak for svaret lengberg.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 01-09-03 16:40

Tak for svarene , det der virkede var inlægget fra Balli23, men hvordan får jeg givet point
for dette. ???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-03 16:57

De 100 point her har du jo givet til lengberg.
Så hvis du også vil give Bali23 point, må du oprette
et nyt "spørgsmål", som du fx kan kalde "Point til Bali23"
el. lign.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 01-09-03 17:21

johnnyp>>> bare til orientering: ved at trykke Ctrl + samtidig scrolle frem eller tilbage med musehjulet forøger eller formindsker du skriftstørrelsen, altså på samme måde som at gå op i Vis -> Teksttørrelse o.s.v.