/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Safe clean 3.0
Fra : Surf
Vist : 587 gange
30 point
Dato : 19-01-02 22:11

er der et sted hvor jeg kan hente det program uden at regristrer det hvis ja så hvor

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 40 point
Dato : 19-01-02 22:36

Hej

Du kan hente en 30 dages trial version uden at skulle registrere dig her : : http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-1760474.html?tag=st.dl.10000_103_1.lst.td

Hvis du tænker på en et Gratis program,---så tror jeg du skal lede på de "Sorte sider"

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Lgj

Dato : 19-01-02 23:05

Her er en URL du kan bruge http://w1.182.telia.com/~u18202752/sfcln302.zip og som vestergade siger skal du ind på ulovelige sider for at downloade en crack eller ligende (FX. www.cracks.am) Hvis du går ind på den side er det på eget ansvar.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 20-01-02 00:04

det går ikke da jeg hade safe clean installeret før og de 30 dage er gået gor længst
nej der jeg vil hent er hvor jeg kan downloadet sådan et program som jeg kan køre uden at den sige at de 30 dage er gået og der for ikke kan starte progarmmet eller rette sagt bruger programmet og jeg har enda prøvet med regcleaner uden at det virket og det synte jeg er mærkelig for det gik da jeg hade win 98/me men nu har jeg win xp og der virket den ikke
så please komt med et eller anden som jeg kan bruger det var hvis det hele lige nu

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 20-01-02 16:31

Hvis du vil ha` udnytte af dine trial prg. i længere tid end gyldighedsperioden, bliver du nødt til at formatere din HD, da koden er skrevet til DOS.
Lidt kedelig process.
mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 20-01-02 19:23

en form for regcleaner til win xp eller en regcleaner til win xp hvis sådan en findes

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 21-01-02 08:19

Hej igen
Prøv Clean Disk 2002. Det er gratis og kan opdateres gratis.
http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,10615,92042,00.html

MH
Vestergade