/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ang. Sim City.
Fra : k_m_s
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 31-08-03 20:31

Jeg har lige fået øje på Sim City som ser spændende ud, men skal man købe den første Sim City for at kunne bruge de efterfølgende? Kan man købe Sim City 4, installere den og spille den eller hvordan og hvorledes? Der findes jo temmelig mange Sim City CD'er. Jeg aner intet om Sim, så jeg er på bar bund (endnu)
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 31-08-03 21:10

Du skal ikke købe nogen af de tidligere versioner af Sim City for at kunne spille det. Det er ligesom mange andre spil, et spil for sig selv. Det er kun titlen der bringer en i tvivl, men det skal man ikke.

Jeg har selv 4'ern og er glad for det, men det er nok lidt svært fordi der er med tiden kommet rigtig mange funktioner at holde styr på, så jeg anbefaler at du finder 3'ern til billige penge. Så kan du både se om det er sig og lære det nok lidt nemmere på den måde.

Vil lige gøre opmærksom på at 4'ern trækker lidt grafik, så hvis du sidder på en pc af ældere dato kan det godt gå langsomt i 4'ern. Da 3'ern er lidt ældre kan den køres på en ældre maskine optimalt!

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 01-09-03 19:50

Hej Poe.
Sim City 3 er det den der hedder Sim City 3000 ??
Hilsen
K_M_S

Accepteret svar
Fra : Poe

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-03 22:38

Ja, det hedder det. Det skulle gerne kunne findes til billige penge.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 02-09-03 17:11

Tak for svaret Poe. Og tak for hjælpen, jeg vil se at finde 3'ern.
Hilsen
K_M_S