/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad skal jeg gøre for at få den til at ~
Fra : losder
Vist : 469 gange
175 point
Dato : 31-08-03 13:00

Polini Evo cylinderkit Ø12
Polini Evo Krumtap Ø12
Polini kulfiber c3 lejer
Polini Evo Speed Control m. 3,7G ruller
Polini Evo 2G kobling
Polini Evo Trykfjeder
Polini Evo Oversize Membran + Evo plader
Polini Blæserhjul
Polini/Dellorto 21 mm Karburator #100 dyse
Bidalot udstødning--> Svarer til Yasuni c18, hvis den var lavet
Doppler luftfilter
TP kevlar rem
Krumptaphuset er fræset og poleret!

er blevet tilbudt en jog med ovenstående på, men da jeg skal køre igennem byen hver morgen, vil jeg gerne have den til at se lovlig ud, og ikke larme meget mere end standard, hvad skal der gøres for at det lykkedes? den skal heller ikke bruge for meget benzin.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 31-08-03 13:12

hmm.. Det er vist lidt modsigende.. En 21 mm. karbu. med Evo cylinder sluger altså en del benzin..!!

Og doppler luftfilter lyder også at af en del mere end standard..

Hvad skal du give for den?? Og hvor gammel er den?? (nysgerrig)

Det ville være synd at få den til at lyde af mindre og få bedre benzinforbrug.. Det er jo Polini Evo, det koster en halv bondegård.. Den er da vist lidt vild..!

Kommentar
Fra : dan_a

Dato : 31-08-03 13:59

Det vile være synd at begynde at pille ved den da det er evo, spar hellere pengene og køb en anden scooter som ikke er tunet, eller er tunet smo du vil have den. Det ville i vhertfald være spild af penge at købe den der, hvis du laver om på den.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-08-03 15:47

Altså det er noget af en vild jog den der!

Men den kan ikke kører ordentligt med polini evo cylinder, hvis den ikke har knæk udstødning, dvs. du kan ikke få den til at se lovlig ud. Og en bidalot larmer en hel del, og det gør de fleste knækudstødninger, hvis de bare skal yde en lille smule på en evo cylinder... og en 21mm sluger nu ikke så meget benzin igen, så prøv at smide en 28mm mikuini kabu på, den sluger!

Så enten må du leve med det, eller også må du utune (hehe, altså fjerne tunet!), så du kan få lovlig-lignende udstødning på, og få den til ikke at larme så vildt som den 100% gør!

Men hvad skal du give for den ?

Kommentar
Fra : losder

Dato : 31-08-03 15:52

ved ikke præcist hvad jeg skulle give, emn jeg søgte efter en scooter til omkring 7k, og ejere af den jog svarede, men nu er den til salg til 11k, så det er svært at sige, havde ikke aftalt nogen speciel pris

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-08-03 16:16

hmm.. jeg ville ikke slå til så... 11.000kr. er alt for meget hvis du alligevel piller alt tunet af (som har kostet MANGE penge).... Du bør nok købe en anden jog for lidt mindre penge med lidt mindre tun!