/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
biligste bredbånd
Fra : simon123456789
Vist : 598 gange
60 point
Dato : 31-08-03 12:21

hej alle sammen!!!

er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan få det biligste bredbånd???
jeg kan ikke få det over kabel tv for jeg bor ikke inde i en storby!!!!

hilsen simon123456789

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 31-08-03 12:23

Jeg vil til alle tider vælge Cybercity ADSL.
Det er nok ikke det billigest. men det er fa..... stabilt og de har en god support.

/VMEK

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 31-08-03 12:30

Hej Simon

Hvis du bor på Djursland, har du / eller vil du få mulighed for en bredbånds forbindelse til 100,- kr om måneden + 2.000,- kr. i start gebyr. hos http://www.djurslands.net

Der findes også andre steder i Danmark hvor der findes lokale foreninger der tilbyder medlemmer en billig bredbåndsforbindelse.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-08-03 12:48

http://www.webhostpriser.dk/
Måske kan du finde noget her.
m.v.h

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 13:12

Hej Simon
Jeg vil holde med VMEK og vælge CyberCity. Der er flere grunde til dette end dem han/hun remser op, men lad os ta' dem fra en ende af.
1. Billigt (ligger på niveau med de fleste andre).
2. Uhyggelig god support (ved jeg alt om, har dem nemlig selv).
3. Firewall mv. (HackerSmacker).
4. Boost (du kan selv vælge en weekend med fuld havre, mod en lille betaling).

Se http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#pfsd196 for info.

Priser: http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/

Boost: http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/
Citat
Som Cybercity kunde har du en unik mulighed for selv at bestemme farten på din ADSL-forbindelse. På kun 1 minut kan du selv øge hastigheden på forbindelsen helt op til 8 Mbit/s - når det passer dig.

Med Cybercity Boost er din ADSL-forbindelse blevet fremtidssikret og kun internettet sætter begrænsningerne.

og alt dette kommer fra en MEGET tilfreds kunde igennem mere end 2 år
Mvh Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 13:14

NB: Boost er der ingen andre som har

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 13:33

Hej Lars,
Djursnettet er ikke 100% sikkert endnu, men de får vel løst de små sikkerhedsproblemer engang med tiden... og så skifter jeg da også (bor selv i Grenaa).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 31-08-03 14:11

Som CLAN også skriver har Cybercity mange fordele.
Jeg har været Cybercity kunde i knap 3 år, og har på den tid kun oplevet et nedbrud af 3 uger varighed.
Det viste sig dog ikke at være deres skyld, men TDC, da det var en fejl på centralen.

/VMEK

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 31-08-03 14:42

hvad koster det der cybercity.

og er det ikke kun inde i byerne man kan få det???

og her er det nok mest prisen det kommer an på, så det betyder ik' så meget med god support og sådan.

men aligevel tak.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 14:48

Simon for priser hos Cyber... kig på de link jeg har sat på i mit første indlæg.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 14:49

NB: SÅ langt ude på landet bor du vel heller ikke. Har du / I telefon? Hvis så burde det ikke være noget problem.
Tjek for ADSL på http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/bestilling/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 14:50

NNBB:
Du bedes kontakte Cybercity Kundeservice 3398 3398, hvis du ikke har en fastnettelefon på installationsadressen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-03 14:54

NNNBBB: Hvis du vælger CyberCity (det er der jo ingen der siger du gør eller skal), så er førløbet.

Bestillingsforløbet

Cybercity sender et oprettelsesbrev, som du bedes underskrive og returnere.

Når vi har modtaget oprettelsesbrevet i underskrevet stand, undersøger vi, om der kan etableres en ADSL-forbindelse på den ønskede adresse.

Du bliver orienteret om undersøgelsens udfald pr. brev.

Hvis der kan etableres en ADSL-forbindelse på leveringsadressen, modtager du en bekræftelse på bestillingen og information om det videre forløb.

Accepteret svar
Fra : JohnSmith

Modtaget 60 point
Dato : 01-11-03 22:53

Vælg ikke tiscali... rod i regnskaberne.. sender rykkere ud selv om det er meldt til pbs.. lukker forbindelsen selvom de har modtaget pengene over pbs.. for derefter at finde det i deres citat "rodebunke" og derefter en uge eller to til det er lukket op igen....(du får ikke penge retur for manglende nettid (firmapolitik/dårlige betalere... basta punktum slut) Det er til at blive rasende over da man ikke har haft en eneste manglende betaling (de lovede at NU var det bragt i orden. ja right.. man har lige modtaget en rykker 1. uden den "normale" først. Det er fremskridt, da man plejer at få "rykker 2" som det første Så nu skal man i banken igen og hente en kvittering fra pbs'en og om i byen til en FAX og så se om man når det inden de lukker det igen igen og igen... )
3 gang i år... og efter hvad man hører og læser på www.lortetiscali.dk ikke den eneste med problemer med elendig support og service.
Det tager ydermere over en time at komme igennem telefonen til dem. (undtaget en enkelt gang hvor jeg kom igennem efter 32 minutter
Jeg skifter nu til en af følgende selskaber www.struernet.dk eller www.intercitynet.dk/ www.tele2.dk www.cybercity.dk (sidstnævnte anbefalet)
www.internetkvalitetsguide.dk/ISP.asp og www.fi.dk kan være en hjælp i valget.
Der har været meget om det i pressen og der er lavet en side hvor de forskellige selskaber bliver sammenlignet og deres klager kontra deres markedsandele bliver vist...

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 04-11-03 22:15

hej johnsmith

tak for linkene.....

har selv prøvet at ringe til tilscali, priser og sådan... men vi har heldig vis en telefon med højtaler, så jeg kunne lave alt muligt andet mens jeg ventede
har lige tilmeldt mig hos tele2, fordi det var billigt og hurtigt.......

Godkendelse af svar
Fra : simon123456789

Dato : 04-11-03 22:16

Tak for svaret JohnSmith.