/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
unlock t68i
Fra : jjn31
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 30-08-03 23:42

Hej med jer

Er der et sted hvor man kan få låst sin t86i op, helst gratis...

mvh jesper

Accepteret svar
Fra : joker

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-03 23:53

Hejsa

Desværre er det ikke muligt med mindre du har et datakabel. Der skal beregnes en "log" som du dowloader fra din telefon og derefter uploader til en, som kan beregne den. Selvom du har et datakabel, så tvivler jeg på at du kan ginde nogen som vil beregne den gratis. Det nemmeste vil nok være at sende den til en unlocker eller selv komme omkring med den. Priserne ligger typisk på ca. 100 kr.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 31-08-03 00:03

har du nogen mulighed for at gøre det fra "befriminmobil"?? Jeg er selvfølgelig villig til at give et symbolsk beløb for det..

Kommentar
Fra : joker

Dato : 31-08-03 00:13

Det kommer jo an på om du har det tidligere omtalte datakabel eller om den skal sendes eller du kommer omkring med den ??

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 31-08-03 00:23

Den skal helst sendes, men det kan jo også arrangeres at jeg kigger forbi.
Men nu er jeg ikke lige klar over hvor i hører til i landet.. det kunne jo godt tænkes at vi tog en familietur en dag ud i det store danske land....

Jesper

Kommentar
Fra : joker

Dato : 31-08-03 11:03

Jeg bor lige uden for Birkelse v/Åbybro, nord for Aalborg.

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 31-08-03 11:10

Tak for svaret joker.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 31-08-03 13:13

Jeg har en bedre ide. Du bør først lige tjekke www.dkunlock.dk ud. Det kan du søge efter unlockere i dit område. Det gjorde jeg, og jeg fik min unlocket, og fik telefonen samme dag. Hvis du skal til at sende den skal du huske at pakke den godt ind, og husk det tager tid. Hvis nu der boede en unlocker lige i nærheden af dig vil det være lettere.

mvh.
ting27

Kommentar
Fra : faqir