/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dokumenter
Fra : Keyvan2002
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 30-08-03 19:36

Hvorfor hver gang jeg starter Windows ( XP ) kommer mappen dokumenter frem ? hvad skal jeg gøre for at forhindre den ?

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 30-08-03 19:54

Jeg havde for ikke længe siden samme problem.
Hvorfor stifinderen startede op hver gang jeg startede PC'en ved jeg ikke, men her er hvad løste mit problem:

1. Start registreringseditoren (Knappen "start" > Kør > skrive "Regedit" > Enter)
2. Find følgende nøgle: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENT VERSION\WINLOGON
3. RetUSERINIT
   - fra C:\windows\system32\userinit.exe,c:\windows\system32\userinit.exe
   - til C:\windows\system32\userinit.exe

/VMEK

Kommentar
Fra : Keyvan2002

Dato : 30-08-03 20:03

hej , og tak for at du prøver med at hjælpe mig med mit prblem,
jeg har kigget efter det, men det så ud som det skal være " C:\windows\system32\userinit.exe ".

Accepteret svar
Fra : VMEK

Modtaget 50 point
Dato : 30-08-03 21:00

Jeg rejste spørgsmålet her på kandu.dk
Måske du kan bruge nogle af de svar de kom:
http://www.kandu.dk/dk/spg/19962

/VMEK

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-03 21:03

Kører du et program der hedder wintasks?

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 14-01-04 21:37

Tak for svaret VMEK.